ehema tamai ban ratata adare minissu
un kamati naha wahan indala economy kela wela China udata enawata
eka nisa muricanwiruwo parata bahala kiwwe lockdown epa marenna unath sudanam kiyala
ekata ape jeppo tika, 24 denekta corona hadunu gaman rata wahannalu. lapaya TV ekata awith arawa wahannalu mewa wahannalu
gotasir eda sirawata ehema ratak wahanna puluwanda kiyala. antime barima thanata sirta wahanna una![]()
මේව නම් මේ දුකට කියන කතා, ඇමරිකාව ගැන කියන තෙර්ඩ් එකකට මෙහෙ ඒව අල්ලගෙන දගලන්නෙ රිදිල,.
සර් කවදාවත් ලoකාවෙ ලොක්ඩවුන් කරේ නැ, ඇදිරි නිතිය දැම්මෙත් අවශ්යම ප්රදේශ වලට ..ඒ අතරත් ගොවිතැන උනත් කරගෙන යන්ඩ දුන්න. .
උබල වගේ රන්න පොනිලගෙ මීහරක් කුක්කන්ට හොද නැති උනාට රටේ මිනිස්සුන්ට නම් හොදටම හොදයි ..උබේ මිහරක් රනිලයි සජියයි උන්න නම් අද මේරටත් තව ඇමරිකාවක්.. සර් මොලෙන් ගේම ගහපු හින්ද තොපි අද බුරන්ඩ හරි ඉතුරුයි, තොපේ %න්සිල උන්න නම් තොපිත් අඩි 6ක් යට වෙන්ඩ පුලුවන් මෙලහට..
අනිත් දේ තෙර්ඩ් එකට අදාලව කතා කරන්ඩ ඉගෙන ගනින් මීහරකෙක් වගේ හැසිරෙන්නෙ නැතුව,..


