Ow ithin Niwaa ganna bariwenakota mokek hari alla gannath epaye.. Russian / Iraninan / Chinese unta bole pass karala nalluda thama.. fucking Leftist woke / DEI loosers
Godak un oya Cal state eken moveuna Texas walata wage.. Oke inna gobba booru Governer karaayge policies hinda.. oke thiyena emmision standard ekka ehema innawata wenama ganak dena oni..හුත්තො, ලංකාවෙ සීන් වලින් නය ගෙවල දාන්න පුලුවන් කිව්වම විස්වාස කරපු උන් ඉන්න රටේ අහන ප්රශ්නයක්ද ඔය?Adn do you believe these without seen any evidence?
E wageda ponnayo 2048 rata hadanakan balan hiti eka?හුත්තො, ලංකාවෙ සීන් වලින් නය ගෙවල දාන්න පුලුවන් කිව්වම විස්වාස කරපු උන් ඉන්න රටේ අහන ප්රශ්නයක්ද ඔය?
මොක්ද බජාජ් පොන්නයෝ තැන තැන ටැග් කර කර කෙඳිරි ගාන්නේE wageda ponnayo 2048 rata hadanakan balan hiti eka?
Reno ge puka lewa kana eka
Tag kale naneමොක්ද බජාජ් පොන්නයෝ තැන තැන ටැග් කර කර කෙඳිරි ගාන්නේ![]()
![]()
ඒජන්ට් හිච්චි වහාම සේවයට වාර්තා කරපන් @hichchiputhaඑබුසෙන් වාර්තාවක් එනකම් විස්වාස් කරන්න බෑ.