ඇයි බයියො ජෙප්පො ඔක්කොම පලස්තීනෙට Support

Sen-lu

Well-known member



  • පලස්තීනෙට සපෝර්ට් කරන හැමෝම හමාස් වෙනවනම් ලප කොටත් හමාස් කාරයෙක්නේ ගොන් හරකෝ..🤣🤣

    ඊශ්‍රාලයට සපොර්ට් කරන තොපි ඵහෙනම් යුදෙව්වෝ වෙන්න ඕන..නිකන් ගොන් කථා නොකිය හිටපං බූරුවා🤭

    ------ Post added on Oct 18, 2023 at 5:42 PM

    අහින්සක මිනිස්සු ලමයි මරල ගියපු එකට හුරේදැම්ම අමු තිරිසනෙක්නෙ උඹ.

    උඹ පලස්තීනෙට සපෝට්නම් ඔයවගේ බූරු වැඩ වලට සපෝට් කරන්නෙනෑ. බලපං උඹ වගේ මොලේ නැති බූරුවෝ රැලක් කරපු වැඩකින් අද පලස්තීනෙ මිනිස්සු කීයක් මැරෙනවද? උඹ පියෝම ත්‍රස්තවාදියෙක් ආයෙ ඒකෙ දෙකක්නෑ

    ලපයත් හමාස්ලට සපෝට් නම් උඹටයි ඌටයි දෙන්නටම දැං π කොටන්න පුලුවන්. දෙන්නම එකගෙයිනෙ ලගින්නෙ.
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    අහින්සක මිනිස්සු ලමයි මරල ගියපු එකට හුරේදැම්ම අමු තිරිසනෙක්නෙ උඹ.

    උඹ පලස්තීනෙට සපෝට්නම් ඔයවගේ බූරු වැඩ වලට සපෝට් කරන්නෙනෑ. බලපං උඹ වගේ මොලේ නැති බූරුවෝ රැලක් කරපු වැඩකින් අද පලස්තීනෙ මිනිස්සු කීයක් මැරෙනවද? උඹ පියෝම ත්‍රස්තවාදියෙක් ආයෙ ඒකෙ දෙකක්නෑ

    ලපයත් හමාස්ලට සපෝට් නම් උඹටයි ඌටයි දෙන්නටම දැං π කොටන්න පුලුවන්. දෙන්නම එකගෙයිනෙ ලගින්නෙ.

    ඊශ්‍රාලය ළමයි මරන්නේ උඩින් ගිහින් අවුරුදු 75 ක ඉඳන්..ඒව හොඳද?🤭🤭

    ISIS හැදුවේ අැමරිකාවයි ඊශ්‍රායලයි ඵකතු වෙලා රටවල් වල අාර්ථිකේ උන්ට ඕන ඕන කාලෙට වට්ටන්න.ලංකාවත් වැට්ටුවේ ඵහෙමයි..ඵහෙම උන්ට තොපි හුරේ දානවනම් අපිට බැරි මොකෝ උන්ට ගහන උන්ට හුරේ දාන්න..හමාස් කියන්නෙත් උන්ම කිරි පොවපු නයි තමා..ඒක දන්නෙ නැද්ද?😅
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    නමත් අලුත් නෑ ඕක ඔය එරියා එකේ හිටපු ගෝත්‍රයක නමක්. Kingdom of Israel කියල මුලින්ම තිබිලා තියෙන්නේ.

    ලංකාව කියන්නෙත් එච්චර විතර පරණ නමක්
    TIL thanks.
    ම්ම්ම් බයිබල් වලට අනුව නම් අයියා රටේ මුල් නම පොරොන්දු දේශය නොහොත් කානාන් දේශය. මන් දන්න තරමින්.

    ලනකාව කියන නම නම් අලුත් එකක් නේද?
    වරදීප ඕජ දීප මන්ඩ දීප තඹ පන්නි සිංහල ය
    වගේ නම් නේද ඉස්සර ලංකාව හදුන්වන්න යොදාගෙන තියෙන්නේ?
    උඹලගේ කුරුසයෝ යුදෙව්වොන්ට පුක දෙන්නේ මොකෝ කියපංකෝ ඔච්චර (උඹත් අැතුලුව) ඒකටත් ඉතිහාසයක් තියෙනවද?අනික කුරුසයෝ ඊශ්‍රායලයේ ඉන්නෙත් බොහොම පොඩි ප්‍රමාණයක්නේ..ඉතිං ඒ ඉතිහාසෙන් අැති වැඩේ මොකක්ද උඹලට?
    කාට වත් ඔය කියන එක දීමක් නෙවෙයි බං. අපිට ඕනි යුක්තිය මනුෂත්වය. මෙතන තියෙන්නේ එහෙම ප්‍රශ්නයක්.
     
    • Like
    Reactions: residue

    Sen-lu

    Well-known member
  • ඊශ්‍රාලය ළමයි මරන්නේ උඩින් ගිහින් අවුරුදු 75 ක ඉඳන්..ඒව හොඳද?🤭🤭

    ISIS හැදුවේ අැමරිකාවයි ඊශ්‍රායලයි ඵකතු වෙලා රටවල් වල අාර්ථිකේ උන්ට ඕන ඕන කාලෙට වට්ටන්න.ලංකාවත් වැට්ටුවේ ඵහෙමයි..ඵහෙම උන්ට තොපි හුරේ දානවනම් අපිට බැරි මොකෝ උන්ට ගහන උන්ට හුරේ දාන්න..හමාස් කියන්නෙත් උන්ම කිරි පොවපු නයි තමා..ඒක දන්නෙ නැද්ද?😅
    ඒකතමා පුකබුරො උඹ ත්‍රස්තවාදියෙක් කියල මම කීවෙ. ඊශ්‍රායල් උං පලස්තීන් උං මරනකොට අපි හුරේ තිබ්බෙ නෑනෙ. උඹනෙ හමාස්කාරයෝ මිනී මරනකොට කිරිබත් කෑවෙ.

    ලංකාවෙ ආර්ථිකේ වැට්ටුවේ නම් ඇමරිකන් වැඩබැරි පොන්සියෙක් තමා 😂😂.

    ත්‍රස්තවාදියෝ දැං බුරන්නෙ නැතුව ගිහින් තව බෙලිකපපු ලමයි දිහා බලල හමාස්ලට හුරේ දාපං. බෝම්බ කාල කෑලි උන පලස්තීන් ලමයි දිහා බලල '' කෝ ඊශ්‍රායල් උං ගැහුවද? බයටද ගහන්නෙ නැත්තෙ'' කියල අහ අහ ඉඳපං. ඒවගේ ආතල් තමා උඹවගේ හුලවාලියොන්ට තියෙන්නෙ.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,610
    100,844
    113
    TIL thanks.
    ම්ම්ම් බයිබල් වලට අනුව නම් අයියා රටේ මුල් නම පොරොන්දු දේශය නොහොත් කානාන් දේශය. මන් දන්න තරමින්.

    ලනකාව කියන නම නම් අලුත් එකක් නේද?
    වරදීප ඕජ දීප මන්ඩ දීප තඹ පන්නි සිංහල ය
    වගේ නම් නේද ඉස්සර ලංකාව හදුන්වන්න යොදාගෙන තියෙන්නේ?

    කාට වත් ඔය කියන එක දීමක් නෙවෙයි බං. අපිට ඕනි යුක්තිය මනුෂත්වය. මෙතන තියෙන්නේ එහෙම ප්‍රශ්නයක්.
    එහෙමත් කියනවා. ඒත් ඔය ඊශ්‍රායලය කියන නම තමා මුලින්ම ඔය හරියට පාවිච්චි කරලා තියෙන්නේ. ඒ කාලේ kingdom of Jew කියල එකකුත් තියෙනවා. අර මම දාපු සමරියේ ඔය ඔක්කොම ආපු පිළිවෙල තියෙනවා.

    ලංකාව රාවණ රජතුමා පාවිච්චි කරපු එක කියලානේ වාල්මිකී කියන්නේ. මහාභාරත් වලටත් රිෆරංස් තියෙනවා. ඔය නම් ටිකත් කියල තියෙනවා
     
    • Like
    Reactions: residue

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    UN එකට මැදිහත් වෙලා යුද්දේ නතර කරන්න කියන එකට කියන්නේ පලස්තීනෙට support කියලද ?


    තව එකෙක් කියනවා තම්බි චන්ද ගන්නලු :lol: එහෙම තම්බි චන්දෙ හම්බෙන්නේ නෑ. එහෙම හම්බෙනවා නම් 2019 JVP එකට එපැයි චන්ද වැටෙන්න. නන්දසේන ඇතුළු පොහොට්ටු නඩය වඳ බෙසියර් / වඳ කොත්තු / වඳ ජංගි / වඳ පෙති නාට්ටි පෙන්නලා ජාතිවාදේ අවුලද්දී.. එහෙම වඳ කරන්න බැහැයි කියල ඩොක්කුත් තියන් කට කැඩෙනකන් කිව්වේ අනුර විතරයි . අන්තිමේ තම්බි තොප්පියක් දාල මඩ ගහපු එක විතරයි උනේ. හැබැයි එදා කියපුවා අදටත් ඇත්ත උනත්, එදා තේරුම්ගන්න තරම් මිනිස්සු මානසිකව දියුණුවෙලා හිටියේ නෑ. නන්දසේන ආව විතරයි ඔක්කොම ගෙනියපු ඩ්‍රාම ඉවරයි.
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    රිදිලා ගූ ජෙප්පට.🤣🤣

    අැද්ද මදිද තව ඕනද ගූ ජෙප්පෝ..🤣🤣

    හූ....🤭🤭

    ඉල්ලං කනවා කියන්නේ මෙව්වට තමා..🤣🤣🤣


    අපි හම්බයෝ‍, ත්‍රස්තවාදියෝ, හැබැයි ලප කොටා බුදු වේවා නේද?🤣🤣
    හුත්තෝ , Hospital එකකට rocket ගහල අහිංසක මිනිස්සු 500ක් එතනම ස්වර්ගස්ථ කරන ජාතියක් තමයි ඔය යුද්වොවෝ.
    JVP උන්ට වඩා ඔය යුද්වෝ dangorous බන්. තොගේ මොලේ තියින්නේ ෆුකේ ද ?
    JVP උන ඉතින් දෙන්නේ අර්තෙල් විතරයි.
    ලංකාවේ විතරද බන් පලස්තීන එම්බස්ස්යි එකක් තියෙන්නේ ?
     

    Rontmir

    Well-known member
  • May 27, 2021
    7,775
    11,795
    113
    මහනුවර
    එහෙමත් කියනවා. ඒත් ඔය ඊශ්‍රායලය කියන නම තමා මුලින්ම ඔය හරියට පාවිච්චි කරලා තියෙන්නේ. ඒ කාලේ kingdom of Jew කියල එකකුත් තියෙනවා. අර මම දාපු සමරියේ ඔය ඔක්කොම ආපු පිළිවෙල තියෙනවා.

    ලංකාව රාවණ රජතුමා පාවිච්චි කරපු එක කියලානේ වාල්මිකී කියන්නේ. මහාභාරත් වලටත් රිෆරංස් තියෙනවා. ඔය නම් ටිකත් කියල තියෙනවා
    මේක නම් පොඩ්ඩක් හෝයාල බලන්න ඕනි. Thank you කිව්වට. හොයලා බලලා ඕනි මේකට රීප්ලයි එකක් දෙන්න.

    හුත්තෝ , Hospital එකකට rocket ගහල අහිංසක මිනිස්සු 500ක් එතනම ස්වර්ගස්ථ කරන ජාතියක් තමයි ඔය යුද්වොවෝ.
    ඒ මිසයිල් එක එතුමන් ලා ගේ විමුක්ති දායකයෝ විසින්ම පතිත කරපු එකක් කියලා අන්න ඔප්පු වෙලා ඉවරයි. මොන මානසිකත්වයක ඉන්නවද මන්දා හමාස් ලා. තමන්ගේ වාසියට අහිංසක මිනිස්සු මරන්න තරම්. :no:
    ------ Post added on Oct 18, 2023 at 7:23 PM
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    @hasithayad @kasun090354t @හෙළයෙක් ජෙප්පෝ මීක් නෑ..🤣🤣

    අපි මෙව්වා කිව්වොත් තම්බින්ට පුක දෙනවා, හමාස් ත්‍රස්තවාදියෝ...

    ලපකොටා කිව්වොත් නම් මීක් නෑ..අනේ උකේ..🤣🤣
    ලොල් බෑල්ලී කවුද ඔය ලප කොටට පුක දෙන්නේ. අපි කොහොමත් ඉශ්රායෙල් පැත්තේ තමා. පොන්න කොනක පාළුව. දැන් ඉතින් කොට හමා ලපයට පුක දියන්
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,140
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    ඊලඟ ඡන්දෙදි මුස්ලිම් ඡන්ද වැදගත්නෙ.

    Think About It GIF by Identity
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,546
    5,776
    113
    පලස්තීනෙට සපෝට් උනාට කමක නෑ, හමාස්ලට නැතුව.
    ඊශ්‍රයලයට සපෝට් උනාට කමක නෑ, හමාස්ලට නැතුව.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඊශ්‍රායලය සහ පලස්තීනය අතර ගැටමේදී අරාබි හා මුස්ලිම් ජනතාවගේ සහයද පළව තිබෙන පලස්තීන ජනතාවට සහයෝගීතාව පළ කිරීමට හිටපු ජනාධිපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා තීරණය කර තිබේ.


    අද (16) කොළඹ පිහිටි පලස්තීන තානාපති කාර්යාලය වෙත ගොස් ඔහු සිය සහය ප්‍රකාශ කළ අතර එම අවස්ථාවේ මාධ්‍ය කැමරා කණ්ඩායම් සමගද සාකච්ඡා කළේය.

    ලෝකයේ කිසිදු ස්ථානයක ත්‍රස්තවාදයට ඉඩක් නොමැති බවත් යුද්ධය මෙම ගැටුම් සඳහා විසඳුම නොවන බවත් ඔහු කීය.
    සාකච්ඡා මාර්ගයෙන් සාමකාමීව මෙම ගැටලු විසඳා ගැනීමේ වැදගත් බවද

    ශ්‍රී ලංකාවේ පැවති යුද්ධය පිළිබඳ අත්දැකීම්වලින් නිදසුන් ගෙන සලකා බලද්දීඊශ්‍රයාලය හා පලස්තීනය අතර සාමය දෙරටේම සමෘද්ධිය උදෙසා ඇති එකම බලාපොරොත්තුව සමයෙන් ප්‍රහ්න විසඳීම බව ඔහු කීය.
     
    • Haha
    Reactions: beam_tech

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,104
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    හැමෝම පොරකන්නෙ ලංකාවෙ හම්බ චන්ද ටික කඩාගන්න. මුන්ට පල්ස්තීනේ තිබ්බත් එකයි නැතත් එකයි ☝️ :-D
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    @hasithayad @kasun090354t @හෙළයෙක් ජෙප්පෝ මීක් නෑ..🤣🤣

    අපි මෙව්වා කිව්වොත් තම්බින්ට පුක දෙනවා, හමාස් ත්‍රස්තවාදියෝ...

    ලපකොටා කිව්වොත් නම් මීක් නෑ..අනේ උකේ..🤣🤣
    මීක් හුත්තෝ මීක් මීක්

    දැන් හරිද?
     
    • Haha
    Reactions: N A K A M U R A

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,771
    2,249
    113
    Nugegoda
    ac693aa09fc25de1adbd7fedce930ef5b14af9b1.jpg

    මේ රටවල් දෙකම ඒක්ක ගනුදෙනු කරපු රටක් ලංකාව. මහින්ද මහත්තය යසර් අර්ෆත්ගෙ බොක්ක. මට මතකයි වීඩියෝ ඒකක් තියෙනව චන්ද්‍රිකාගෙ කාලෙ ඒයා ලංකාවට ආපු වෙලේ මහින්ද ‌ලොක්ක බදාගත්ත. ඒ්ත් ඒක්කම ඩෝරා, කෆීර් ගත්තෙ ඊශ්‍රායලයෙන්, හැබැයි මල්ටිබැරල් ලංකාවට ගේන ඒක අල කරන්න හැදුවෙත් උන්ම තමයි, ඒ්ක හදපු මුනීන්ද්‍රදාස සර් ටෙල් අවිව් වල සැකකටයුතු විදියට ඝාතනය කරෙත් උන්. ඊශ්‍රායලය කියන්නෙ පරිස්සමින් ගනුදෙනු කළ යුතු රටක්.
     
    • Love
    Reactions: N A K A M U R A

    ara88

    Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,302
    5,908
    113
    අධිරාජ්‍ය විරෝධී නිසා ජෙප්පො පලස්තීනයට. යසර් අර්පත්ගේ මහින්ද මහත්තයාගේ යාළුවා නිසා බයියොත් පලස්තීනයට. රනිල්ගේ ලිබරල් ඉන්දියන් ඇමරිකන් හිතවාදීකම නිසා ටොයියො ඊශ්‍රායලයට.