ත්රස්තවාදියෙක්ගේ දුක තේරෙන්නේ තවත් ත්රස්තවාදියෙක්ට පමනයි.
~මාසා පුවක්බඩිල්ලාහ්~![]()

Last edited:
ත්රස්තවාදියෙක්ගේ දුක තේරෙන්නේ තවත් ත්රස්තවාදියෙක්ට පමනයි.
~මාසා පුවක්බඩිල්ලාහ්~![]()

Hithaganin lankawe anith untath dawasaka me return eka hambenawa kiyala. Danata lankawe awurudu 15ta adu janagahanayen 67% muslim unlu.
Lamayi wadiyen hadala un rata yanna puluwan ne bnoka kawdakahari wenwa, eka nwaththanna ba,
lamayi hadanna sinhala minissunta amaruyi me economy ekka,
issara kale wage kola tikak kala bathala alayak thamban inna lamayi hadala wadakuth na,
pawule wun ekata eka na, priest la pissu kelinwa salli podi gahanwa.
walapallata yana jathiyak thama suddo wagema apith,![]()
Lamayi wadiyen hadala un rata yanna puluwan ne bn
එහෙම kaloth jana අනුපාතය tiya ganna puluwan
------ Post added on Oct 15, 2023 at 12:33 PM
Lamai minimalist con eken hadala unta tech course ekak karawala rata yawanna පුලුවන් ne indians ona taran rata yanne apita barida oka karanna , wela tiyenne ape attitudes aul ඒවා hada ganna puluwan nattan thambi 60% wage unama ape unta as areyi ape un genocide karnna patan gattamaowage tharka BBS ekath genwa,
eth practical na. rata gihin ganiyi minihayi depaththta wunama lamayi pisso wage hadunama.
Lamai minimalist con eken hadala unta tech course ekak karawala rata yawanna පුලුවන් ne indians ona taran rata yanne apita barida oka karanna , wela tiyenne ape attitudes aul ඒවා hada ganna puluwan nattan thambi 60% wage unama ape unta as areyi ape un genocide karnna patan gattama

Komath ape unta tawa kalekin diaspora ekak wela wena ratawal gane ratak nathi anath Jewish la wage inna wei , ape unta tiyenne පුළුවන් taran African rata walata hari panina eka mona karannada tambi extremes la nm hadena eka gov ekata nawattanna bari weyiAwula thiyenne ithin ubayi mayi lamayi hadannada
dan 90s ewun badala iwarayi godak aya . un max lamayi 1-2 k hadanne,
ehemath ekek thama 3-4 yanne .
salli thiyena ewunwath lamayi hadanne na mokada unta lamayi hitiyata anith hama dekinma isolate wela.
nanalage pawul ehema na. un 20 ganan weddi bandala iwaryi, lamayi 2-3 hadala
lamayi balaganna amma thaththa nathnam nadayo hari innwa, sahena
upper level eke inna muslim aya thama aduwen lamayi hadanne, anik serama 4-5 hadnawa,
indian wunge control ekak na, e handa hadichcha ewun goda yanna rata hari yanwa,
attitudes awulak have thama, economy eka direct balapanwa e wunata,
indian wunta apita tharam aheniyak nahane,
lamaya awurudu 14-15 wenakan wath hadenna onane u rassawak karanne na ne e wenakn.
ratak widiyata ape raten kerenna one aduma gane extremism muslim lamayinta yanna nodena thanta path karanna,
parana muslim minissu thamath shape eke inne ekayi.
Komath ape unta tawa kalekin diaspora ekak wela wena ratawal gane ratak nathi anath Jewish la wage inna wei , ape unta tiyenne පුළුවන් taran African rata walata hari panina eka mona karannada tambi extremes la nm hadena eka gov ekata nawattanna bari weyi
රාජපක්ශ ගේ මල්වාන මාලිගාවේ තණකොල කපන්න කඩු හදපු, පාස්කු බෝම්බ ගහලා දුන්න රාජපක්ශ මිනීමරු කම්බ හොරුන්ගේ යාලුවෝ නේ කුලී වහල් බයි පොන්නයෝ හමාස් මැනුඑල් අල්ලොන්ට පුක දෙන @N A K A M U R A මල් පොන්න හිකනලාට රිදිලා. තම්බි මරන්න කියලා ගොංඨාභය කැරි හොරාව ගෙනාපු කුලී කොමෙන්ට් වෙස වහල් බයි පොන්නයෝ නේද මේ හමාස් හම්බයොන්ගේ පුකවල් ලෙවකන්නේ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
ත්රස්තවාදියෙක්ගේ දුක තේරෙන්නේ තවත් ත්රස්තවාදියෙක්ට පමනයි.
~මාසා පුවක්බඩිල්ලාහ්~![]()
ow me vid ekema kiwwe pora, api okkoma ekathui kathawak.මුන් එකතු උනාම ලොකයටම තර්ජනයක් එදාට මානව හිමිකම් නෑ
අපි කටට ගන්නව වගේ දැක්කෙ බංලංකාවෙ ඉන්න මුස්ලිම්මු හොඳයි බන්. මගේ යාළුවොත් ඉන්නවා මුස්ලිම් අපි කට ලන්ච් ගන්නවත් එක්ක. හරි හොඳයි.
