ඇයි මේ ලංකාවෙ තම්බින්ට රිදිලා

N A K A M U R A

Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ත්‍රස්තවාදියෙක්ගේ දුක තේරෙන්නේ තවත් ත්‍රස්තවාදියෙක්ට පමනයි.

    ~මාසා පුවක්බඩිල්ලාහ්~ :rofl:



    :lol:


    Anura-disanayaka-3.jpg


    Anura-Kumara-Dissanayake-1.jpg



    27545643_914564352031346_5289651426083209560_n.jpg



    be683f81213d54867dac604e3f809505_l.jpg


    Anura-Kumara-Dissanayake-Muslim-.jpg
     
    Last edited:

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    Hithaganin lankawe anith untath dawasaka me return eka hambenawa kiyala. Danata lankawe awurudu 15ta adu janagahanayen 67% muslim unlu.

    oka kawdakahari wenwa, eka nwaththanna ba,
    lamayi hadanna sinhala minissunta amaruyi me economy ekka,
    issara kale wage kola tikak kala bathala alayak thamban inna lamayi hadala wadakuth na,
    pawule wun ekata eka na, priest la pissu kelinwa salli podi gahanwa.
    walapallata yana jathiyak thama suddo wagema apith, :(
     

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    oka kawdakahari wenwa, eka nwaththanna ba,
    lamayi hadanna sinhala minissunta amaruyi me economy ekka,
    issara kale wage kola tikak kala bathala alayak thamban inna lamayi hadala wadakuth na,
    pawule wun ekata eka na, priest la pissu kelinwa salli podi gahanwa.
    walapallata yana jathiyak thama suddo wagema apith, :(
    Lamayi wadiyen hadala un rata yanna puluwan ne bn

    එහෙම kaloth jana අනුපාතය tiya ganna puluwan
    ------ Post added on Oct 15, 2023 at 12:33 PM
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    Lamayi wadiyen hadala un rata yanna puluwan ne bn

    එහෙම kaloth jana අනුපාතය tiya ganna puluwan
    ------ Post added on Oct 15, 2023 at 12:33 PM

    owage tharka BBS ekath genwa,
    eth practical na. rata gihin ganiyi minihayi depaththta wunama lamayi pisso wage hadunama.
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    owage tharka BBS ekath genwa,
    eth practical na. rata gihin ganiyi minihayi depaththta wunama lamayi pisso wage hadunama.
    Lamai minimalist con eken hadala unta tech course ekak karawala rata yawanna පුලුවන් ne indians ona taran rata yanne apita barida oka karanna , wela tiyenne ape attitudes aul ඒවා hada ganna puluwan nattan thambi 60% wage unama ape unta as areyi ape un genocide karnna patan gattama
     

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    Lamai minimalist con eken hadala unta tech course ekak karawala rata yawanna පුලුවන් ne indians ona taran rata yanne apita barida oka karanna , wela tiyenne ape attitudes aul ඒවා hada ganna puluwan nattan thambi 60% wage unama ape unta as areyi ape un genocide karnna patan gattama

    Awula thiyenne ithin ubayi mayi lamayi hadannada :rofl:
    dan 90s ewun badala iwarayi godak aya . un max lamayi 1-2 k hadanne,
    ehemath ekek thama 3-4 yanne .
    salli thiyena ewunwath lamayi hadanne na mokada unta lamayi hitiyata anith hama dekinma isolate wela.

    nanalage pawul ehema na. un 20 ganan weddi bandala iwaryi, lamayi 2-3 hadala
    lamayi balaganna amma thaththa nathnam nadayo hari innwa, sahena

    upper level eke inna muslim aya thama aduwen lamayi hadanne, anik serama 4-5 hadnawa,

    indian wunge control ekak na, e handa hadichcha ewun goda yanna rata hari yanwa,
    attitudes awulak have thama, economy eka direct balapanwa e wunata,
    indian wunta apita tharam aheniyak nahane,

    lamaya awurudu 14-15 wenakan wath hadenna onane u rassawak karanne na ne e wenakn.

    ratak widiyata ape raten kerenna one aduma gane extremism muslim lamayinta yanna nodena thanta path karanna,

    parana muslim minissu thamath shape eke inne ekayi.
     
    • Like
    Reactions: Tz4400

    Tz4400

    Well-known member
  • Feb 11, 2021
    4,256
    1
    2,931
    113
    Awula thiyenne ithin ubayi mayi lamayi hadannada :rofl:
    dan 90s ewun badala iwarayi godak aya . un max lamayi 1-2 k hadanne,
    ehemath ekek thama 3-4 yanne .
    salli thiyena ewunwath lamayi hadanne na mokada unta lamayi hitiyata anith hama dekinma isolate wela.

    nanalage pawul ehema na. un 20 ganan weddi bandala iwaryi, lamayi 2-3 hadala
    lamayi balaganna amma thaththa nathnam nadayo hari innwa, sahena

    upper level eke inna muslim aya thama aduwen lamayi hadanne, anik serama 4-5 hadnawa,

    indian wunge control ekak na, e handa hadichcha ewun goda yanna rata hari yanwa,
    attitudes awulak have thama, economy eka direct balapanwa e wunata,
    indian wunta apita tharam aheniyak nahane,

    lamaya awurudu 14-15 wenakan wath hadenna onane u rassawak karanne na ne e wenakn.

    ratak widiyata ape raten kerenna one aduma gane extremism muslim lamayinta yanna nodena thanta path karanna,

    parana muslim minissu thamath shape eke inne ekayi.
    Komath ape unta tawa kalekin diaspora ekak wela wena ratawal gane ratak nathi anath Jewish la wage inna wei , ape unta tiyenne පුළුවන් taran African rata walata hari panina eka mona karannada tambi extremes la nm hadena eka gov ekata nawattanna bari weyi
     
    • Like
    Reactions: asanka+++

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    Komath ape unta tawa kalekin diaspora ekak wela wena ratawal gane ratak nathi anath Jewish la wage inna wei , ape unta tiyenne පුළුවන් taran African rata walata hari panina eka mona karannada tambi extremes la nm hadena eka gov ekata nawattanna bari weyi

    mn danna widiyata china japan thamayi hodatama karanne,
    india ewun wali giyata untath control na,

    awula thiyenne apita ehema karanna ba,(china ,jpan wage) Western ratawalin kachl danwa,
    muslim ratawalin case,
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    හමාස් මැනුඑල් අල්ලොන්ට පුක දෙන @N A K A M U R A මල් පොන්න හිකනලාට රිදිලා. තම්බි මරන්න කියලා ගොංඨාභය කැරි හොරාව ගෙනාපු කුලී කොමෙන්ට් වෙස වහල් බයි පොන්නයෝ නේද මේ හමාස් හම්බයොන්ගේ පුකවල් ලෙවකන්නේ :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: රාජපක්ශ ගේ මල්වාන මාලිගාවේ තණකොල කපන්න කඩු හදපු, පාස්කු බෝම්බ ගහලා දුන්න රාජපක්ශ මිනීමරු කම්බ හොරුන්ගේ යාලුවෝ නේ කුලී වහල් බයි පොන්නයෝ 🐖 🐖 🐖 🐖 🐖 .
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    හමාස් මැනුඑල් අල්ලොන්ට පුක දෙන @N A K A M U R A මල් පොන්න හිකනලාට රිදිලා. තම්බි මරන්න කියලා ගොංඨාභය කැරි හොරාව ගෙනාපු කුලී කොමෙන්ට් වෙස වහල් බයි පොන්නයෝ නේද මේ හමාස් හම්බයොන්ගේ පුකවල් ලෙවකන්නේ :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: 🐖 🐖 🐖 🐖 🐖 .
    ත්‍රස්තවාදියෙක්ගේ දුක තේරෙන්නේ තවත් ත්‍රස්තවාදියෙක්ට පමනයි.

    ~මාසා පුවක්බඩිල්ලාහ්~ :rofl:

     
    • Like
    Reactions: asanka+++

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ලංකාවෙ ඉන්න මුස්ලිම්මු හොඳයි බන්. මගේ යාළුවොත් ඉන්නවා මුස්ලිම් අපි කට ලන්ච් ගන්නවත් එක්ක. හරි හොඳයි.
    අපි කටට ගන්නව වගේ දැක්කෙ බං :sorry: