BUMP machan
Topjobs balapan. Oya company walata CV yawapan cover letter ekak ekka. Uba dan karana level eka dala thread eka update karapan. Oke thiyenawa ne foundation, intermediate kiyala. Ethakota danne ekek udaw karai. Mama nam oya field eke nemei bun inne.