ඉගෙනගන්න උදව්වක් දියන්ලා

damith sa

Well-known member
  • Feb 7, 2009
    2,973
    765
    113
    මෙහෙ තමා
    විල්සන් මාමා;17338298 said:
    BUMP machan
    Topjobs balapan. Oya company walata CV yawapan cover letter ekak ekka. Uba dan karana level eka dala thread eka update karapan. Oke thiyenawa ne foundation, intermediate kiyala. Ethakota danne ekek udaw karai. Mama nam oya field eke nemei bun inne.

    Thank u mchan.mata hoda
    cover letter 1k hadana hati kiyapanko