ඉගෙනගන්න උදව්වක් දියන්ලා
මචන්ලා මන් චාර්ටඩ් අකවුන්ටන්සි කරනවා.මේකේ අවුරුදු 3ක් ප්රෑක්ටිකල් ටෙර්නින්ග් එකක් ඔනි audit හරි non audit හරි.ඉතින් මචන්ල මගෙ පවුලෙ තත්වෙත් එක්ක audit firm යන්න අමරුයි.මසෙට 4500 වගෙ දෙන්නෙ.එකෙන් clz feez කවර් කරන්නත් අමරුයි.උබලට පුලුවන්නම් පුන්චි වෙලවක් අරගෙන මෙ ලින්ක් එකෙ තියෙන company ටික කියවල එවයේ finance පැත්තෙ යලුවෙක් ඉන්නවනම් මට vacancy එකක් අරන් දෙන්න පුලුවන්නම් ලොකු උදව්වක්.එ නැතත් මොකක් හරි ජොබ් එකක් උබල දන්නවනම් මෙතන පොඩ්ඩක් කියන්න.10-15ක් ගන්න පුලුවන්නම් අති හොදටම.ලොකු උදව්වක් .සල්ලි හින්ද ඉගෙනිමයි මායි 2ම වටිල තියෙන්නෙ
https://casrilanka.com/casl/index.php?option=com_orgmain&Itemid=216
මචන්ලා මන් චාර්ටඩ් අකවුන්ටන්සි කරනවා.මේකේ අවුරුදු 3ක් ප්රෑක්ටිකල් ටෙර්නින්ග් එකක් ඔනි audit හරි non audit හරි.ඉතින් මචන්ල මගෙ පවුලෙ තත්වෙත් එක්ක audit firm යන්න අමරුයි.මසෙට 4500 වගෙ දෙන්නෙ.එකෙන් clz feez කවර් කරන්නත් අමරුයි.උබලට පුලුවන්නම් පුන්චි වෙලවක් අරගෙන මෙ ලින්ක් එකෙ තියෙන company ටික කියවල එවයේ finance පැත්තෙ යලුවෙක් ඉන්නවනම් මට vacancy එකක් අරන් දෙන්න පුලුවන්නම් ලොකු උදව්වක්.එ නැතත් මොකක් හරි ජොබ් එකක් උබල දන්නවනම් මෙතන පොඩ්ඩක් කියන්න.10-15ක් ගන්න පුලුවන්නම් අති හොදටම.ලොකු උදව්වක් .සල්ලි හින්ද ඉගෙනිමයි මායි 2ම වටිල තියෙන්නෙ
https://casrilanka.com/casl/index.php?option=com_orgmain&Itemid=216
