ela........Up! (Cutting vada thiyanava nm mata kiyanna !)
Man dubai walata gal danawa. Business karanna one nam msg ekak dapan machan.Machan la man dubai inna. apita bari da lanakwen gem aragena mahe sell karanna. ubala me gana danna monawa hari tiyanawa da?
Machn mn dnna muslim kollek gal business krnawa.unge shop ekkuth thiynwa.ubta supplier la oneda?Man dubai walata gal danawa. Business karanna one nam msg ekak dapan machan.
naa ban.......maa gal igana ganna kanakutaStar Sapphire nadda?
ඒ තිරුවාණ ගල් වෙන්න ඇතිඔය ටිකක් කහපාට වගේ තියෙන ලොකු ගල් අපේ පැත්තෙත් තියෙනවා නිකන් පොළවෙ.
වෙන්න ඇති. මං දන්නෑ හැබැයි. ඒවා මේ වගේ.ඒ තිරුවාණ ගල් වෙන්න ඇති![]()
yellow sapphire........ paata adu gal........ඔය ටිකක් කහපාට වගේ තියෙන ලොකු ගල් අපේ පැත්තෙත් තියෙනවා නිකන් පොළවෙ.
natural gal manik gana igana ganna kanakutaMewa natural da heat karapuwa da mchn?