ඉඩම් ඔප්පු පිටපත් මාර්ගගතව ලබාදීම

bonty89

Well-known member
  • Feb 20, 2009
    3,908
    8,282
    113
    https://online.land.rgd.gov.lk/


    380351594_644116984475456_901377079429551837_n.jpg
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    bim sawiya ewa wenna athi.. naththan ithin online order kalama wenama ekek gihin poth peralala hoyala paththiruwa scan karala ewanawa wenna bane..
    photo eke thiyenne bimsaviya himikampathrayak nemeine ban. Anika bimsaviya ewata paththiru nane.
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    බිම්සවිය ඒවත් දෙනවද දන්නෑ ඔහොම :unsure:
    Bim saviya nam kohomath denawa athi bun. Eakane harima eka.

    photo eke thiyenne bimsaviya himikampathrayak nemeine ban. Anika bimsaviya ewata paththiru nane.
    Path iru nathi wenne na machan, parana number ekata hoyanna puluwan.
    ------ Post added on Sep 21, 2023 at 9:37 PM
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    photo eke thiyenne bimsaviya himikampathrayak nemeine ban. Anika bimsaviya ewata paththiru nane.
    mata penne paththiruth dan scan karala wage..
    anika meka 1 dina sewawak nemei kiyala thiyenne.. ekiyanne mun scan karapu nathi ewa illuwama scan karala denawa athi..
     

    eyes

    Well-known member
  • Jul 25, 2020
    500
    611
    93
    bim sawiya ewa wenna athi.. naththan ithin online order kalama wenama ekek gihin poth peralala hoyala paththiruwa scan karala ewanawa wenna bane..
    ewa sahenna scan kala machan 2017 wage kale kale, passe scan eka wenama company ekaka kale, oke folio tree eka ehema okkoma balaganna hadala tibune, folio no eken history eka okkoma pennanawa, ewage folios okkoma balanna puluwan wenna hadala tibuna, e unata e project hold una, oya ekamada danne naha aye karanne, aparade minissunge salli
    1st reason eka, requirements denne department wala inna lokko tika, ewage wada karana aya poth wala liyala karana widiyatama thamai online eketh balaporoththu wenne, wada karana un ekka requirements ganne/discuss karanne naha
    practical wada karanna giyama wada karana ekata eka use karanna amarui.
    Jaffnai, Eastern Province eke land registry ekakui witharai uwamanawen kale, un land registration ekath system eka through kala, passe monawa unada kiyala danne naha. Anith ayata eka karagena yanna uwamanawak tibune naha, eke hoda paththa gattema nathi tharam :)
    aluthin hadala tiyana eka gana mama danne naha, mama kiwe kalin kalla tibuna ekak gana, oya okkoma bim sawiya ekka set wenna thama final goal eka tibune
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu