ඉතාලි 😍 යමු නාකි සුද්දන්ගෙ ගූ හෝදමු😍

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    කොහොමද බන් එහෙම යන්නෙ
    අර එප්බී එකේ Dem pasan පොන්නය කරන්නෙ ඒක
    එහෙම ලොකු සීන් එකකුත් නෑනෙ මහන්සිවෙන්න . පැම්පස් අන්දනවනෙ. අනික ගූ ගද උනත් සති දෙක තුන යද්දි හුරුවෙයි. ඌටනම් නාකිය ගෙදරත් ලියල දෙයි වගේ.

    හවස 5න් පස්සෙ සුපිරි කෑම වටිනාකමෙන් 1/3 ට ගන්න පුලුවන් 😲.

    අනුරාධ වගේ එකෙකුට උනත් ලේසියෙන් කරන්ඩ පුලුවන්
     

    kamal ariyasiri

    Well-known member
  • Apr 19, 2017
    1,449
    1,088
    113
    Matara. Sri lanka
    කොහොමද බන් එහෙම යන්නෙ
    අර එප්බී එකේ Dem pasan පොන්නය කරන්නෙ ඒක
    එහෙම ලොකු සීන් එකකුත් නෑනෙ මහන්සිවෙන්න . පැම්පස් අන්දනවනෙ. අනික ගූ ගද උනත් සති දෙක තුන යද්දි හුරුවෙයි. ඌටනම් නාකිය ගෙදරත් ලියල දෙයි වගේ.

    හවස 5න් පස්සෙ සුපිරි කෑම වටිනාකමෙන් 1/3 ට ගන්න පුලුවන් 😲.

    අනුරාධ වගේ එකෙකුට උනත් ලේසියෙන් කරන්ඩ පුලුවන්
    hamadetama welawa enna ona ban.wasanawa thiyennath ona
     
    • Like
    Reactions: Wadakaru

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කොහොමද බන් එහෙම යන්නෙ
    අර එප්බී එකේ Dem pasan පොන්නය කරන්නෙ ඒක
    එහෙම ලොකු සීන් එකකුත් නෑනෙ මහන්සිවෙන්න . පැම්පස් අන්දනවනෙ. අනික ගූ ගද උනත් සති දෙක තුන යද්දි හුරුවෙයි. ඌටනම් නාකිය ගෙදරත් ලියල දෙයි වගේ.

    හවස 5න් පස්සෙ සුපිරි කෑම වටිනාකමෙන් 1/3 ට ගන්න පුලුවන් 😲.

    අනුරාධ වගේ එකෙකුට උනත් ලේසියෙන් කරන්ඩ පුලුවන්

    . පැම්පස් අන්දනවනෙ. අනික ගූ ගද උනත් සති දෙක තුන යද්දි හුරුවෙයි

    awurudu 4k witara yaddi hamba karala settle weddi owa karanne naha,
    muladi onama job ekak kattak thamai
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    දම්පසන් ගේ නේද?
    මහාපොලුඋරන දැවැන්තයා කියල කියන්නෙ

    @Mr.dark Menna Job ekak
    අපෝ ඕක ගිහින් එතන හුජ්ජ බාල්දිය ඔලුවෙ හලාගෙන දඟලන්න ගියාම උන්ට එපාවෙලා ගහල පන්නයි.
    එක්තැන් වෙලා ඉන්න නාකියගෙ පොල්ල උරන්න ගිහින් පොලිසියෙ නවතින්නත් ඉඩ තියෙනව

    ඌ Gay නෙමෙයි Gay Lord කෙනෙක්
    කිඹුහුමක් ගියත් රෙවෙනව ඌට
    ඒතරම් පුක දීල
    hamadetama welawa enna ona ban.wasanawa thiyennath ona
    ම් ඒකනෙ
     

    johnferna678

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,421
    6,893
    113
    වින්ටර් ෆොල්
    Sad Jim Carrey GIF
     
    • Haha
    Reactions: Dr.Amdan

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    කොහොමද බන් එහෙම යන්නෙ
    අර එප්බී එකේ Dem pasan පොන්නය කරන්නෙ ඒක
    එහෙම ලොකු සීන් එකකුත් නෑනෙ මහන්සිවෙන්න . පැම්පස් අන්දනවනෙ. අනික ගූ ගද උනත් සති දෙක තුන යද්දි හුරුවෙයි. ඌටනම් නාකිය ගෙදරත් ලියල දෙයි වගේ.

    හවස 5න් පස්සෙ සුපිරි කෑම වටිනාකමෙන් 1/3 ට ගන්න පුලුවන් 😲.

    අනුරාධ වගේ එකෙකුට උනත් ලේසියෙන් කරන්ඩ පුලුවන්
    අනිත් උන්ට උපදෙස් දෙන්න කලින් උඹ ගිහින් උඹේ අම්ම දිහා පයිය නග්ග ගන්නෙ නැතුව බලන්න විදියක් හොයාගනින් incest වෙසිගේ පුතා.
     

    waca

    Well-known member
  • Nov 13, 2006
    3,771
    2,248
    113
    Nugegoda
    ලංකාවෙ රෝහල් වල පිරිමි වාට්ටු වල කුලියට ලෙඩ්ඩු බලාගන්න අය සැලකිය යුතු පිරිසක් ඔය ටයිප් එකේ අය, හැබැයි මම දැකල තියෙනව ඒ අය සාත්තු කිරීම හොඳට කරනව.
     

    priyanka_hdp

    Well-known member
  • Sep 9, 2006
    2,635
    1,671
    113
    Stockholm
    ගොඩක් අය කරන්නේ මචන් නාපොලි ගිහින් ඉන්න එක (refugee) . එහෙ අයව එලවන් නැති සීන් එකක් තියෙනවාලු. හැබැයි ඉතින් පේමන්ට් වල එහෙම නිදාගෙන ඉන්නත් වෙනවලු ජොබක් සෙට් වෙනකන් (කීප දෙනෙක්ගෙන් ඇහිච්ච දෙයක්, ඇත්තද දන්නේ නෑ හරියටම)