ඉන්ටනෙට් කනෙස්සන් අස්වාභාවික error සිඞ්හලයෝ 

උදව් දියව් සිඞ්හලයෝ..
කනෙක්ශන් එක හිටපු ගමං ඩව්න් වෙනව
දවසකට තුන් හතර වතාවක් වගේ වෙනව..
එහෙම වෙලාවට මෙන්න මෙහෙම වෙනව.. (පහලින් දර්ශණය වන පින්තූරය නරඹන්න
)
රතු ඉරි තුන.. කනෙක්ශන් එක ඩව්න් කියල ටාස්ක් බාර් එකේ පෙන්නනව.. රෞටරේට ලොග් වෙන්න 192.168.1.1 ගැහුවාම ඒ ලොග් වෙන්නත් බෑ.. cmd එකේ ipconfig කියල ගැහුවාම ඒකෙත් ඩිෆෝල්ට් ගේට්වේ එකෙත් ඇඩ්රස් එකක් නෑ..
මේක ඉන්ටනෙට් කනෙක්ශන් එකේ ප්රශ්නයක් වෙන්න බෑ නේද සිඞ්හලු ?
ඉන්ටනෙට් කනෙක්ශන් එකේ ප්රශ්නයක්නං රෞටරේට ලොග් වෙන්න පුළුවන් නේද ?
කේබල් ගලෝල ගහල බැලුව
ඒත් අවුල මෙහෙම්මමයි..
රෞටරේ අවුලක්ද ?
උදාව්..
රෞටරේ zte ZXHN H108L සුදු උස එක. ♥ ♥ ♥


උදව් දියව් සිඞ්හලයෝ..
කනෙක්ශන් එක හිටපු ගමං ඩව්න් වෙනව

දවසකට තුන් හතර වතාවක් වගේ වෙනව..
එහෙම වෙලාවට මෙන්න මෙහෙම වෙනව.. (පහලින් දර්ශණය වන පින්තූරය නරඹන්න
)
රතු ඉරි තුන.. කනෙක්ශන් එක ඩව්න් කියල ටාස්ක් බාර් එකේ පෙන්නනව.. රෞටරේට ලොග් වෙන්න 192.168.1.1 ගැහුවාම ඒ ලොග් වෙන්නත් බෑ.. cmd එකේ ipconfig කියල ගැහුවාම ඒකෙත් ඩිෆෝල්ට් ගේට්වේ එකෙත් ඇඩ්රස් එකක් නෑ..
මේක ඉන්ටනෙට් කනෙක්ශන් එකේ ප්රශ්නයක් වෙන්න බෑ නේද සිඞ්හලු ?

ඉන්ටනෙට් කනෙක්ශන් එකේ ප්රශ්නයක්නං රෞටරේට ලොග් වෙන්න පුළුවන් නේද ?
කේබල් ගලෝල ගහල බැලුව

ඒත් අවුල මෙහෙම්මමයි..
රෞටරේ අවුලක්ද ?
උදාව්..
රෞටරේ zte ZXHN H108L සුදු උස එක. ♥ ♥ ♥
තේලුල්ලෑ. 


