virus ekak tiyanawa kiyala bitdefender eken allanawa trojan ekak .


DU Meter 6.20 Build 4628 + Patch (U!)virus ekak tiyanawa kiyala bitdefender eken allanawa trojan ekak .



thanks
Mawkiri(මව්කිරි);17265000 said:Watinawa machan. Bumpz
bump
thanks machan...
thanks macho
aluth eka dennada.?මේකට කී එකක් නැද්ද?
thx allබුම්ප්
bump
thx alltnx!
oya tiyannemeke password eka ko ban???

]THANKS

gb limit karanna puluwanඉන්ටනෙට් කනෙක්ශන් එකේ ස්පීඩ් එක ලිමිට් කලෑකිද ?