ඉන්ද්‍රජිත් දුන්න විශ්වාසය පුකෙන් යයි! cherry_g නන්ගි 🍒 💦

SOOOra_Sena

Well-known member
  • Oct 6, 2025
    237
    296
    63
    බලපන් තව අවුරුදු 3ක් යන්න කලින් ලන්කාවෙ වෙස්මූනු strip chat නතර වෙලා කෙල්ලො ප්‍රසිද්දියෙ NSFW content විකුනනව
    1760629989733.png
     
    • Like
    • Love
    Reactions: Cenon and Candid-B

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    Aga nam kathai hutta lawata shape
    මූනත් ශේප්, බ්‍රා එක ගලවන්නෙ නැතුව හරි doggy, reverse cowgirl වගේ ගහන්න තමා ඔය ටයිප් එකේ කෙල්ලො මරු
    මගෙ බෙස්ටියක් හිටියා තන් දෙක මාර කැතයි, අත්තම්මෙක්ගෙ වගේ. ඒකිගෙ කොල්ලා ගහන විදිහ ගැන එහෙම කියද්දී කියන්නෙම ඩොගී ගැහුවා.. අනිත් පැත්ත හරවන් ගැහුවා කියලා. පවු ඒකිට හේතුව තේරෙන්න නැතුව ඇති
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    තොපි හැත්ත කහින නිසා total එක hide කරා. 😅
    නෑ මට personal request එකක් ආව අයින් කරන්න කියලා. මොනවා උනත් කෙල්ලෙක්නෙ. කොහොම හරි ලීක්. දාස් ගානක් හුත්තයි පුකයි දැකලා ඉවරයි සත පහක් වියදම් නොකර
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,765
    113
    නෑ මට personal request එකක් ආව අයින් කරන්න කියලා. මොනවා උනත් කෙල්ලෙක්නෙ. කොහොම හරි ලීක්. දාස් ගානක් හුත්තයි පුකයි දැකලා ඉවරයි සත පහක් වියදම් නොකර

    මඟුලක් කියනවා. උඹල හරි මෝඩයි බං. 😅 ස්නේහාගෙ හුත්තයි පුකයි දැකපු නැති එකෙක් ඉන්නවද නෑනෙ. හැබැයි එහෙමයි කියල කට්ටිය බලන්න නෑවිත් ඉන්නවද? 🤣

    ඕක තමයි ඉන්ද්‍රජිත් කියන විදිහට කරන අයගෙයි, නිකන් වැළලෙන අයගෙයි වෙනස. High IQ වුණාම යමක් Steps ගාණක් ඉස්සරහට පේනවනෙ. ඉතින් බොරුවට කලබල වෙන් නෑ.

    ගොඩක් උන් හිතාගෙන ඉන්නවා වගේ paywall එකේ නෙවෙයි ඔතන value එක තියෙන්නෙ. හැබැයි එ‍්ක තේරුම් ගන්න උඹලගෙ මොළේ මදි.

    ඔය ටික හයියෙන් අල්ලල තියාගෙන හිටපන්කො, මම ඉඳල හිටල total එක දාන්නම් එතකොට බලා ගනින්. 😁
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    මඟුලක් කියනවා. උඹල හරි මෝඩයි බං. 😅 ස්නේහාගෙ හුත්තයි පුකයි දැකපු නැති එකෙක් ඉන්නවද නෑනෙ. හැබැයි එහෙමයි කියල කට්ටිය බලන්න නෑවිත් ඉන්නවද? 🤣

    ඕක තමයි ඉන්ද්‍රජිත් කියන විදිහට කරන අයගෙයි, නිකන් වැළලෙන අයගෙයි වෙනස. High IQ වුණාම යමක් Steps ගාණක් ඉස්සරහට පේනවනෙ. ඉතින් බොරුවට කලබල වෙන් නෑ.

    ගොඩක් උන් හිතාගෙන ඉන්නවා වගේ paywall එකේ නෙවෙයි ඔතන value එක තියෙන්නෙ. හැබැයි එ‍්ක තේරුම් ගන්න උඹලගෙ මොළේ මදි.

    ඔය ටික හයියෙන් අල්ලල තියාගෙන හිටපන්කො, මම ඉඳල හිටල total එක දාන්නම් එතකොට බලා ගනින්. 😁
    sneha මූන පෙන්නනවද පකෝ? genaral public එක ඒකිගෙ නමයි කැම්පස් එකයි personal instagram එකයි දන්නවද?
     
    • Haha
    Reactions: IndrajithGamage

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,765
    113
    sneha මූන පෙන්නනවද පකෝ? genaral public එක ඒකිගෙ නමයි කැම්පස් එකයි personal instagram එකයි දන්නවද?
    Analogy එකක් කිව්වම දෙක පටලගන්න එපා බං. නිමේෂා කවුද කියල හැමෝම කොහොමත් දන්නවනෙ. සල්ලි දීලා බලා ගත්තා කියල මැජික් වෙන් නෑ කියලයි කිව්වෙ.

    උඹට ඕක ඔයිට වඩා පැහැදිලි කරන්න තේරෙන් නෑ. තව ටික කාලයක් ගිහින්ම බලා ගනින්.