Pm puthee...Pm karapan link eka.
@Kalegana
Gotcha. Ona Aya pm ekak Danna
------ Post added on Oct 17, 2025 at 11:04 AM
Pm puthee...
Meka thama man gava thiyenenrh
Thanks Mcn... Mn passe dekke eekaMeka thama man gava thiyenenrh
ow bn meyage oya set eka tiyenne mama oya thibba thawa snap video ekk man hithanne ekth dammaMeka thama man gava thiyenenrh
appo barel bn
decoder - https://ppqq.mom
dWdnY2Y6Ly9oY3N2eXJmLnBiei9PWEMxNg==
මේ සිංදුව අහලා පාඩුවේ ඉඳපල්ලා බං
Oya tika internet ekath thiynvne bn. Dan dawas ganakata kalin dala. (Fapello)
උඹට උදාරාගෙ ටික එවනවද කියල හිත හිත හිටියෙ. මේ කරපු කැරි වැඩේට ජීවිතේට එවන් නෑ.
------ Post added on Oct 17, 2025 at 6:56 PM
epa
උඹට උදාරාගෙ ටික එවනවද කියල හිත හිත හිටියෙ. මේ කරපු කැරි වැඩේට ජීවිතේට එවන් නෑ.
------ Post added on Oct 17, 2025 at 6:56 PM