ඉන්දියාව කියන්නේ සංකෘතිය අතින් පොහොසත් රටක්.

rawatenna nam epa

Well-known member
  • Feb 3, 2023
    4,288
    9,641
    113
    Joburg




    කොටු පැන්න ඉන්දියානු ගැහැනියකට පංචිං බෑග් එකක් ලෙස එල්ලා හතර වටින් පහර දෙයි. වටවූ ගම් වැසියන් මීක් නොකියා තම සංස්කෘතිය රස විඳියි.

    අපිරිසිදු කෑම හදනවා, පාරේ රෙනවා, ගෑණුන්ට ගහනවා, සමූහ දූෂණ කරනවා, කෝච්චි වල වහලේ යනවා තමා. ඒත් අපි හඳට රොකට් එකක් යැවුවානේ. උරන වූ පල්කි අක්කා ටුවිටර්හි සටහනක් තබා ප්‍රකාශ කරයි.

    මේ pinata එකක් එල්ලා තියෙන්නේ. ඕකට පොලු වලින් ගහලා කඩලා දාන්න ඕනේ. එතකොට ඇතුලේ තියෙන ටොපි චොකලට් බිමට වැටෙනවා. ඊට පස්සේ ඒවා අහුලන් කනවා. ළිං මැඩියෝ වගේ දූපතේ හිර වෙලා ඉන්න උඹලට මොන pinata ද? සමස්ත ලංකා රැඩීකල් සංගමයේ සභාපති මාධ්‍ය හමුවකදි පවසයි.

    Redux තරං ලියන්න බැහැ පොඩි ට්‍රයි එකක් දැම්මා.
     
    Last edited:

    rawatenna nam epa

    Well-known member
  • Feb 3, 2023
    4,288
    9,641
    113
    Joburg
    කොටු පනින ලංකාවේ උන්ටත් ඕකම කරන්න ඕන..වල් කුපාඩි හැත්තත..ජෙප්පො තමා ලංකාවේ වැඩියෙන්ම කොටු පනින්නේ..🤮
    හැම එකටම ජෙප්පො ගන්නේ ඇයි යකෝ. 😅
     

    Son Goku

    Well-known member
  • May 21, 2023
    4,582
    6,262
    113
    abrahamic පොත් වල නම් ඕව කරන්න කියල තීන දේවල් , ගල් ගහල මරණ කතා
    මේවට 100% වගේ කියන්න ඕන පොන්න ඉන්දියන් රජය . උන් උඩ බලන් ඉන්න නිසා මේවා වෙන්නේ , තව ෆෙඩරල් තීන නිසා ලේසි බෝල pass කර කර ඉන්නවා . රටක නිතිය උපරිම වල් වැදුනම වෙන දේවල් .

    ලංකවේ උනා එළිපිට 70-1994 වෙනකන් .

    අනිත් එක මේවට හරි pressure එකක් එන්නේ නැහැ government වලට ක්‍රියාමාර්ග ගන්න , මේ thread එක දාපු වගේ හීන මාන උන් ප්‍රශ්න දියාරු කරනවා
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    කොටු පනින ලංකාවේ උන්ටත් ඕකම කරන්න ඕන..වල් කුපාඩි හැත්තත..ජෙප්පො තමා ලංකාවේ වැඩියෙන්ම කොටු පනින්නේ..🤮
    නූගත් අඩුකුලේ තැරි දාර වේස බයි වහල් ගුපි පොහොට්ටු වේස බලු හොර මිනීමරු හැත්ත නම් කැමති ගෑනු/ පොඩි උන් රේප් කරලා මරලා කොල්ලොන්ටයි බල්ලොන්ටයි උකන්න නේ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:🤭🤭🤭🤭🤭.
     

    chinthaka156

    Well-known member
  • Jun 26, 2008
    3,742
    4,825
    113
    එලකිරි හන්දිය
    හැම එකටම ජෙප්පො ගන්නේ ඇයි යකෝ. 😅
    uge kuhakakama thamai.
    සිරාවට බං... මමත් ඕකම ඇහුවා.
    කාට හරි පඩයක් ගියා කියලා ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මත් ඒකට ජෙප්පන්ව අල්ලගෙන මොනාහරි බයිලයක් ගහනවා.

    මොනා උනත් බත් ටිකක් කන්නනේ මෙච්චර කුණු හෝදන්නේ කියලා අනුකම්පා ලිස්ට් එකට දාලා ඉන්නේ ඒ පගයව.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    සිරාවට බං... මමත් ඕකම ඇහුවා.
    කාට හරි පඩයක් ගියා කියලා ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්මත් ඒකට ජෙප්පන්ව අල්ලගෙන මොනාහරි බයිලයක් ගහනවා.

    මොනා උනත් බත් ටිකක් කන්නනේ මෙච්චර කුණු හෝදන්නේ කියලා අනුකම්පා ලිස්ට් එකට දාලා ඉන්නේ ඒ පගයව.

    eda wela hoya ganna madamulana gu unath kana jathiyak thamai @N A K A M U R A @2osama @nicjosh83 AKA @John Dutton set eka
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    හැම එකටම ජෙප්පො ගන්නේ ඇයි යකෝ. 😅
    මේ දවස් වල කුලී කොමෙන්ට් දාල රාජපක්ශ ගේ පුක ලෙවකෑවට දවස් කුලියට ඉරාජ් පොන්සියා දෙන රුපියල් 500 ය මදි කියලා ජෙප්පොන්ගෙන් කටට ගන්න අහලා කුලියට. ජෙප්පො මුට පුකට පයින්ගහලා එලවලා කැරි පොන්නයා කියලා. ඒකයි ඔය ඇරියස් එක. පව් ඉතින් එදාවේලට නේ ඔය ඔක්කොම. අසරණ බයි ජීවිත. ඔන්න දැන් කුනුහරුප වැලක් කියාගෙන දුවගෙන එයි මල් පොන්නයා වගේ :ROFLMAO: .