කොටු පැනපු එකට ගහනවා නම් උඹලගේ වේශ අම්මා ට උඹේ පියා මිසයිල ගහන්න ඕනි ඒකිගේ හුත්තට මොකද තෝ හැදිලා ඉන්නේ කැරී මික්ස් එකෙකින්කොටු පනින ලංකාවේ උන්ටත් ඕකම කරන්න ඕන..වල් කුපාඩි හැත්තත..ජෙප්පො තමා ලංකාවේ වැඩියෙන්ම කොටු පනින්නේ..![]()
කොටු පැනපු එකට ගහනවා නම් උඹලගේ වේශ අම්මා ට උඹේ පියා මිසයිල ගහන්න ඕනි ඒකිගේ හුත්තට මොකද තෝ හැදිලා ඉන්නේ කැරී මික්ස් එකෙකින්කොටු පනින ලංකාවේ උන්ටත් ඕකම කරන්න ඕන..වල් කුපාඩි හැත්තත..ජෙප්පො තමා ලංකාවේ වැඩියෙන්ම කොටු පනින්නේ..![]()
අහ් අනාථ පොන්නයා ජොබක් සෙට් වුුනාද?කොටු පැනපු එකට ගහනවා නම් උඹලගේ වේශ අම්මා ට උඹේ පියා මිසයිල ගහන්න ඕනි ඒකිගේ හුත්තට මොකද තෝ හැදිලා ඉන්නේ කැරී මික්ස් එකෙකින්
අනාථ තෝ නේ වෙසාවෝඅහ් අනාථ පොන්නයා ජොබක් සෙට් වුුනාද?
ඕකද ගිහින් කිව්වේ ඉන්ටර්විව් ඵකට?![]()
තෝ නේ ජොබ් ඵකක් නෑ කිය කිය අඬ අඬ හිටියේ මල් පොන්නයා වගේ.අැයි මතක නැද්ද?අනාථ තෝ නේ වෙසාවෝ
හැමෝටම රෙද්ද උස්සලා හදපු තෝ නේ අනාථ , යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් නේ මොලෝ

මෙහෙම ගෝත්රික වැඩ චාටර් බං. හිතපං මේලෝකේ ගෑණු පිරිමි දෙපර්ශයවටම බැන්දට පස්සේ වෙන අය ගැන හිතෙනවා. නොකරන කරන එක විතරයි වෙනස.කොටු පනින ලංකාවේ උන්ටත් ඕකම කරන්න ඕන..වල් කුපාඩි හැත්තත.... කෙහෙලිය පොන්නයත් ඔහොම කරනම් හරි .. පොන්නයා කකුල කඩා ගත්තෙත් කොටු පනින්න ගිහිල්ලනේ
ඔව්. ඔය දෙකයි මම දැම්මේ. මිනිස්සු විතරක් නෙවේ කොටු පැනපු මිනිහන්ට ගෑණු ගස් බැදලා ගහන ඒවාත් තියෙනවා. ගෑණු වඟයක් කඩේකින් බඩු හොරකම් කරලා උන් ටිකව naked පාරේ යනවා පකිස්තාන් වල. තව ස්ත්රී දුෂකයන්ට ළමයින්ට අතවර කරල මාට්ටු වෙන උන්ට පාරේ රෙදි ගලවල ගහන්නේ.අපොයි ඉන්දියාවේ වැඩිහරියක් ඉන්නේ මහා සත්තු වගේ එවුන් ටිකක්ද කොහෙද![]()
බලන් ගියා තිරිසන්නුටත් අනන්ත මහා භයානක මිනිසත් සත්තු ඉන්නේ ලෝකේමෙහෙම ගෝත්රික වැඩ චාටර් බං. හිතපං මේලෝකේ ගෑණු පිරිමි දෙපර්ශයවටම බැන්දට පස්සේ වෙන අය ගැන හිතෙනවා. නොකරන කරන එක විතරයි වෙනස.
ඔව්. ඔය දෙකයි මම දැම්මේ. මිනිස්සු විතරක් නෙවේ කොටු පැනපු මිනිහන්ට ගෑණු ගස් බැදලා ගහන ඒවාත් තියෙනවා. ගෑණු වඟයක් කඩේකින් බඩු හොරකම් කරලා උන් ටිකව naked පාරේ යනවා පකිස්තාන් වල. තව ස්ත්රී දුෂකයන්ට ළමයින්ට අතවර කරල මාට්ටු වෙන උන්ට පාරේ රෙදි ගලවල ගහන්නේ.
ඉන්දියා හොදයි. කෙන්යා, SA වල එහෙම හොරු ටයර් දාලා පුච්චන ඒවා තියෙනවා. දාන්න බෑ Gore නිසා කට්ටිය අකමැති වෙයි.
උඹට දැන් මොළෙත් අවුල් නේද ඉස්සරට වැඩිය,තෝ නේ ජොබ් ඵකක් නෑ කිය කිය අඬ අඬ හිටියේ මල් පොන්නයා වගේ.අැයි මතක නැද්ද?![]()
කොටු පැන්න ඉන්දියානු ගැහැනියකට පංචිං බෑග් එකක් ලෙස එල්ලා හතර වටින් පහර දෙයි. වටවූ ගම් වැසියන් මීක් නොකියා තම සංස්කෘතිය රස විඳියි.
අපිරිසිදු කෑම හදනවා, පාරේ රෙනවා, ගෑණුන්ට ගහනවා, සමූහ දූෂණ කරනවා, කෝච්චි වල වහලේ යනවා තමා. ඒත් අපි හඳට රොකට් එකක් යැවුවානේ. උරන වූ පල්කි අක්කා ටුවිටර්හි සටහනක් තබා ප්රකාශ කරයි.
මේ pinata එකක් එල්ලා තියෙන්නේ. ඕකට පොලු වලින් ගහලා කඩලා දාන්න ඕනේ. එතකොට ඇතුලේ තියෙන ටොපි චොකලට් බිමට වැටෙනවා. ඊට පස්සේ ඒවා අහුලන් කනවා. ළිං මැඩියෝ වගේ දූපතේ හිර වෙලා ඉන්න උඹලට මොන pinata ද? සමස්ත ලංකා රැඩීකල් සංගමයේ සභාපති මාධ්ය හමුවකදි පවසයි.
Redux තරං ලියන්න බැහැ පොඩි ට්රයි එකක් දැම්මා.
ඔය ඉතින් වටේ ඉන්න උන්ටත් සුකන්න දුන්නෙ නෑ කියලා තරහටනෙ ගහන්නෙ.
මෙන්න මෙවා බලලා හිතන්න ඕන මේ වගේ බෞද්ධ රටක ඉපදුන එක හොඳයි කියලා, අනික ඔයිට වඩා නීතිය දැන් meke තියනවා.
මල්ලී ලා වැඩි වුණ කාලෙක ochchara තමයී මෙහෙත්.
Last part is not much clear.Alan watts එක වීඩියෝ එකක කියනවා. බුදු දහමේ අපාය ගැන. Rome වල කිසි අඩුවක් තිබ්බේ නැහැලු. ගනිකාවෝ, හෙළුවෙන් නාන පූල්, කෑම බීම. හැබැයි සතියට එක දවසක් කොලොසියමට එක් වෙනවලු. ඊට පස්සේ ස්ලෙව් ගර්ල සිංහයන්ට කන්න දානවා බලලා උන් සතුටු වෙනවලු. අපි සතුටේ උපරිමයට ආවම, ඊට පස්සේ කික් එක එන්නේ වේදනාවෙන්ලු. මේකට අදාල නැතුව ඇති හැබැයි මට හිතට වැදුණු දෙයක් නිසා කිව්වේ.
වීඩියෝ එක මේ තියෙන්නේ. බෞද්ධ නම් සම්පූර්ණ එකම බලන්න. මම කියපු කතාව තියෙන්නේ 7.00 මිනිත්තුවේ ඉඳන්.Last part is not much clear.
You should read about the sexual atmosphere of Pompei.
Pls explain furtherAlan watts එක වීඩියෝ එකක කියනවා. බුදු දහමේ අපාය ගැන. Rome වල කිසි අඩුවක් තිබ්බේ නැහැලු. ගනිකාවෝ, හෙළුවෙන් නාන පූල්, කෑම බීම. හැබැයි සතියට එක දවසක් කොලොසියමට එක් වෙනවලු. ඊට පස්සේ ස්ලෙව් ගර්ල සිංහයන්ට කන්න දානවා බලලා උන් සතුටු වෙනවලු. අපි සතුටේ උපරිමයට ආවම, ඊට පස්සේ කික් එක එන්නේ වේදනාවෙන්ලු. මේකට අදාල නැතුව ඇති හැබැයි මට හිතට වැදුණු දෙයක් නිසා කිව්වේ.
කොටු පනින ලංකාවේ උන්ටත් ඕකම කරන්න ඕන..වල් කුපාඩි හැත්තත..ජෙප්පො තමා ලංකාවේ වැඩියෙන්ම කොටු පනින්නේ..![]()
කොටු පනින ලංකාවේ උන්ටත් ඕකම කරන්න ඕන..වල් කුපාඩි හැත්තත..ජෙප්පො තමා ලංකාවේ වැඩියෙන්ම කොටු පනින්නේ..![]()
මේ වීඩියෝ එකේ 7 වෙනි මිනිත්තුවේ ඉදන් මම කියපු කතාව තියෙනවා. පුළුවන් නම් මුළු වීඩියෝ එකම බලන්න.Pls explain further