ඉන්දියාව සමග ව්‍යාපෘති 33කට කැබිනට් අනුමැතිය.. යෝජනාව ජනපතිගෙන්..Thanks AKD‼️

G Starlin

Well-known member
  • Nov 10, 2024
    3,693
    2,955
    113
    Panadura
    සමාජ – ආර්ථික සංවර්ධනය සහ ද්විපාර්ශ්වික සහයෝගිතාව ශක්තිමත් කිරීම සඳහා ඉන්දීය රජය සහ ශ්‍රී ලංකා රජය අතර අවබෝධතා ගිවිසුම් රා මුවක් අත්සන් කිරීමට යෝජිතව ඇත.

    ඒ යටතේ ව්‍යාපෘති 33 ක් ක්‍රියාත්මක කිරීම පිණිස හඳුනාගෙන ඇත.

    ඒ අනුව, යෝජිත අවබෝධතා ගිවිසුම් රාමුවට දෙපාර්ශ්වය අතර අත්සන් තැබීම පිණිස මුදල්, ක්‍රම සම්පාදන සහ ආර්ථික සංවර්ධන අමාත්‍ය වශයෙන් ගරු ජනාධිපතිතුමා ඉදිරිපත් කළ යෝජනාව අමාත්‍ය මණ්ඩලය විසින් අනුමත කරන ලදී.
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    Thanks AKD නමින් පල කරන ප්‍රවෘත්ති සඳහා ගරු ජනාධිපති තුමාගේ නිළ ප්‍රතිචාරය මෙතන පළ කරමි.

    You're welcome G Starlin!

    President,
    The democratic socialist republic of Sri Lanka,
    Anura Kumara Dissanayake.
     

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    සමාජ – ආර්ථික සංවර්ධනය සහ ද්විපාර්ශ්වික සහයෝගිතාව ශක්තිමත් කිරීම සඳහා ඉන්දීය රජය සහ ශ්‍රී ලංකා රජය අතර අවබෝධතා ගිවිසුම් රා මුවක් අත්සන් කිරීමට යෝජිතව ඇත.

    ඒ යටතේ ව්‍යාපෘති 33 ක් ක්‍රියාත්මක කිරීම පිණිස හඳුනාගෙන ඇත.

    ඒ අනුව, යෝජිත අවබෝධතා ගිවිසුම් රාමුවට දෙපාර්ශ්වය අතර අත්සන් තැබීම පිණිස මුදල්, ක්‍රම සම්පාදන සහ ආර්ථික සංවර්ධන අමාත්‍ය වශයෙන් ගරු ජනාධිපතිතුමා ඉදිරිපත් කළ යෝජනාව අමාත්‍ය මණ්ඩලය විසින් අනුමත කරන ලදී.
    What is your opinion, good or bad , or we have to complete reject them, India is not good, not developed????
     

    Silentmind_001

    Well-known member
  • Dec 20, 2020
    1,117
    2,359
    113
    මේ මගේ දෙවෙනි affair එක .මාස දෙකයි තවම.මට 25 යි. boy ට 28 යි. මගේ boy මට නිතරම room යන්න කතා කරනවා.වෙන විදියකින් meet වෙන්න එයා කැමති නැහැ එච්චර . එයාගේ sexual feelings ටිකක් වැඩියි.ඒත් මන් ඒවා එපා කියලා නැහැ .මට ගෙදරින් එලියට යන්නත් අවසර ලැබෙන්නෙ නැහැ එච්චර . මට ගෙදරට බොරු කියලා එයා එක්ක එහම යන්න බැහැ . ඒක කීවම එයා කියන්නේ දැන් පොඩි නැහැ නේ කියලා.එයාගේ කලින් affair එක අවුරුදු 5ක්. ඒකෙදි එයාට kiss එකක්වත් හරියට ලැබුනේ නැහැ ලු. අනේ මම බැහැ කිව්වම එයා හරියට කතා කරන්නෙත් නැහැ . මට කිසිම් විදියකින් එයා කියන එකට හා කියන්න බැහැ .මට මොනව කරන්නද කියලා හිතාගන්න බැහැ
    Thank you AKD