naththanදැන් නම් හොඳටම ෂුවර් ලංකාව බංකොලොත් කරන්න උනුත් හවුල් කියලා..
Pasku bombeth unne gahuwe
naththanදැන් නම් හොඳටම ෂුවර් ලංකාව බංකොලොත් කරන්න උනුත් හවුල් කියලා..
කොහෙන්ද ඕයි මේවා හොයාගන්නේ?

ඩස්පයෝ මෙහෙත් ගැන්ග් රේප් පටන් ගනීද දන්නෑ. අම්මප වෙන පිලිවෙල රටක් අපේ ලග තිබ්බ නැති හැටියක්

ඩස්පයෝ මෙහෙත් ගැන්ග් රේප් පටන් ගනීද දන්නෑ. අම්මප වෙන පිලිවෙල රටක් අපේ ලග තිබ්බ නැති හැටියක්
කව්ද එහෙම කීවෙ?? එයාපෝට් එකක් පටන් ගත්තට Immigration laws වෙනස් උනේ නෑනෙ.Jaffna airport open karanakotath okama neda kivve? Dan ගැන්ග් රේප් පටන් genada?![]()
Jaffna airport open karanakotath okama neda kivve? Dan ගැන්ග් රේප් පටන් genada?![]()
Adey dan airport eka hoda vunaada? Hodai hodai ETCA ekath ae vagema hoda vei.කව්ද එහෙම කීවෙ?? එයාපෝට් එකක් පටන් ගත්තට Immigration laws වෙනස් උනේ නෑනෙ.

ETCA koi kaale idala try karana ekakda. Oka Lankave uvamanavakata misak Indiave uvamanavakata nevei. Benefits monavada kiyala poddak kiyavala igena ganna. Kauruth kivva paliyata adahanna epa.ඉන්දියාව ලංකාවේ අභ්යන්තර දේවල් වලට අැඟිලි ගහනවා කියල උඹට තේරෙන්නේ නැද්ද?නැත්නම් ඒ ගැන දැනුමක් නැද්ද?
මම කොහෙද මනුස්සයෝ ඔය එයාපෝට් මගුල නරකයි හරි හොඳයි හරි කියල තියෙන්නෙ. මම ඔය මගුල ගැන දන්නෙත් නෑ.Adey dan airport eka hoda vunaada? Hodai hodai ETCA ekath ae vagema hoda vei.![]()
උඹ ඔච්චර දන්න හින්ද දාපංකො මොනාද ඕකෙ වාසි අවාසි කියල හොයන්න ගගා ඉන්නෙ නැතුව. මගේ මතයෙ අවුලක් තියේ නම් මමනම් කැමති වෙනස් වෙන්නETCA koi kaale idala try karana ekakda. Oka Lankave uvamanavakata misak Indiave uvamanavakata nevei. Benefits monavada kiyala poddak kiyavala igena ganna. Kauruth kivva paliyata adahanna epa.
Kaalakanniyo navaththapu MCC Agreement ekath oya vagema patan gaththoth maru.
1. Vishvasa karanne na kiyala nikan uda balaagena innada kiyanne? Patan ganna epai hoda naraka danaganna. Awl nam harigassanava.මම කොහෙද මනුස්සයෝ ඔය එයාපෝට් මගුල නරකයි හරි හොඳයි හරි කියල තියෙන්නෙ. මම ඔය මගුල ගැන දන්නෙත් නෑ.
ෆොරින් මාකට් එකට විවෘත්ත වෙනවට මගේ කොහොමත් අවුලක්නෑ. ඒ උනාට අපේ දේසපාලුවෝ ඕව අපේ රටට යහපත් විදිහට කරයි කියලනම් සත පහකට විශ්වාස නෑ.
උඹ ඔච්චර දන්න හින්ද දාපංකො මොනාද ඕකෙ වාසි අවාසි කියල හොයන්න ගගා ඉන්නෙ නැතුව. මගේ මතයෙ අවුලක් තියේ නම් මමනම් කැමති වෙනස් වෙන්න
------ Post added on Jan 27, 2024 at 11:58 PM
ජෙප්පො හරි මොකා හරි හරිපාරෙ යනවනම් හොඳයිනෙ. ඕන එකෙක්ට තේරෙනවනෙ වෙලඳපල ඕපන් නැතුව මොකුත් කරන්න බෑ කියල.1. Vishvasa karanne na kiyala nikan uda balaagena innada kiyanne? Patan ganna epai hoda naraka danaganna. Awl nam harigassanava.
Jeppo maathaka idala kiyanavane un foreign market ekata open venava kiyala. Kohoma hitapu pakkuda.
2. Uba balaaganin ETCA website valin. It's too diverse.
ජෙප්පො හරි මොකා හරි හරිපාරෙ යනවනම් හොඳයිනෙ. ඕන එකෙක්ට තේරෙනවනෙ වෙලඳපල ඕපන් නැතුව මොකුත් කරන්න බෑ කියල.
ලොල් හරි මම වෙබ් සයිට් එක බලා ගන්නම්. හැබැයි ඉතින් එට්ක ගැන ඔච්චර කියන උබට ඒකෙ හොඳ නරක කරුනු දෙකක් තුනක් පොයින්ට් අව්ට් කරන්න බෑ කියන්නෙ උඹත් ඒක ගැන හරියට දන්නෙ නෑ කියන එක තමා.
වැලේවැල් නැතුව ඉන්න ගෝත ඩස්ප ඩොක්කු ටික මෙහෙ බැස්සොත් නං අප්පට හිකෙනවා.
ජිංපිං උන්නාන්සේ නිකා ඉන්න එකක් නෑ නේ.මේ ගොං දෙමළා රෙදි අැඳන්ද මෙව්වා දාන්නෙ..ඒ කාලේ මේකේ තොපිට අපි කට කැඩෙනකන් කිව්වෙ ඕක වෙනවා කියල තමා.ටුවරිසම් වට්ටලා ණය ගෙවන්න බැරි වුනහම රට බංකොලොත් වෙනව කියල දන්න නිසා තමා ඕකුන් පාස්කු බෝම්බ කුමන්ත්රණය පත්තු කරේ..දැන් ඉතිං පුක දීපන් ඩස්පයොන්ට..ඔව් තෝ නම් අාසාවෙන් දෙයි
@hasithayad දැන් සැපද හුටේ..ඩස්පයොන්ට රට දෙන්න අරගල කරලා මහන්සිත් අැතිනේ බොමුද හීතලෙන් හොඳ බාදම් ඵකක්?අච්චා අච්චා...
![]()
ලංකාවේ ජනගහනය අඩු නිසා market එකත් අඩුයි. ඒ නිසා නිශ්පාදන කරලා අඩුම ලාභයක් තියාගෙන වැඩිම අලෙවියකින් ගොඩ එන්න අමාරුයි.ඉංදියාව ලෝකේ තියෙන හැම දෙයක්ම නිශ්පාදනය කරනව. අපි මෙලෝ ලබ්බක් නිශ්පාදනය කරන්නෙ නෑ.
ඒ කියන්නෙ අපිට ඔය බදු සහනයෙන් කිසිම ලාභයක් ලැබෙන්නෙ නෑ.
තව මේ අර්භුදය වැඩි වෙනව විතරයි
මේ ගොං දෙමළා රෙදි අැඳන්ද මෙව්වා දාන්නෙ..ඒ කාලේ මේකේ තොපිට අපි කට කැඩෙනකන් කිව්වෙ ඕක වෙනවා කියල තමා.ටුවරිසම් වට්ටලා ණය ගෙවන්න බැරි වුනහම රට බංකොලොත් වෙනව කියල දන්න නිසා තමා ඕකුන් පාස්කු බෝම්බ කුමන්ත්රණය පත්තු කරේ..දැන් ඉතිං පුක දීපන් ඩස්පයොන්ට..ඔව් තෝ නම් අාසාවෙන් දෙයි
@hasithayad දැන් සැපද හුටේ..ඩස්පයොන්ට රට දෙන්න අරගල කරලා මහන්සිත් අැතිනේ බොමුද හීතලෙන් හොඳ බාදම් ඵකක්?අච්චා අච්චා...
![]()