ඉරාජ්ගේ පේජ් එක ඉරාජ්ම අන්පබ්ලිෂ් කරගෙන
මේක ඇත්තක් නම් ඉරාජයට වැහි නැති හෙන ගහන්නේ 

Last edited:

hahahahahh fucking busted.....
talk with chathura eke chathurayata pora eka pennanawa neda
meke kiyanne FB eken auto unpulish wella kiyalane,nathuwa iraj kala kiyala nemene

![]()
![]()
මේක ඇත්තක් නම් ඉරාජයට වැහි නැති හෙන ගහන්නේ
සිංහල ව්යාපාර සංසදය page එක remove කරල තියෙන්නෙ පාස්කු ඉරිදා බෝම්බ ප්රහාරය නිසාලු...

Ubata Monagalda ban . Oya kiyanne U keruwa kiyala newei .unpublishe une system ekata anuwa kiyala ... Ane ban deyak Hariyata Kiyawala dapan ... Anika ban anduwa Kiyala Ban karanne ne . Ekata thamai Anduwa Click Farm use karanne .... visala wasayen report gehuwama Auto unpublish wenawa ..![]()
![]()
මේක ඇත්තක් නම් ඉරාජයට වැහි නැති හෙන ගහන්නේ
Mun boruwakwath Kiyanna danne .. Yako eka Heduneth ita Passe ..සිංහල ව්යාපාර සංසදය page එක remove කරල තියෙන්නෙ පාස්කු ඉරිදා බෝම්බ ප්රහාරය නිසාලු...
