ලෝකේම ආර්ථික අවපාතයකට ගෙනයනවා
රිසව් කරන්සි එක වෙනස් කරන මුලික ක්රියාමාර්ග ගන්නවා
ඇමරිකාව පටි තදකරගෙන ණය කලමණාකාරයකට යන්න වෙනවා ඒක
චීනය සියල්ල අස්සෙ වල ඉහන්ට කල් බලනවා
යුක්රේනය පරාජය වෙනවා , යුරෝපය යුද්ධකයට ලෑස්ති වෙනවා
FDA එක සෙල්ස් රීජෙනරෙශශන් හුමන් ට්රයල් පටන් ගන්නවා කොටින් කියනවනම් ආයු අපේක්ශාව වැඩි කරනවා
ඉස්ශ්රායල පරමානු බෝම්බයක් අත් හදාබැලීමට හැකියාවක් තියනවා ET ලා කලින් පාරවල් වල වගේ සිස්ටම් ශට් ඩවුන් කරේ නැත්තම්
AGI ඉක්මනට මාකට් එකට එයි ඊයේ nvidia බොසා කිව්වා වගේ
UBS එකක් සහ ඩිජිටල් ID එක්ක උබලව මොනිටර් කරවයි
හියුමන් සවයලන්ස් වැඩි වෙයි
ෆැසිස්ට් රාජ්ය ක්රමය ජනප්රිය වෙයි
රොබෝලා බොහෝ රැකියා සපුරයි
සකයි නෙට් වගේ එකක් එයි
වෙල්කම් ටු ශිෆ්ට් චේන්ජ්