ඉරාන, ඊශ්‍රායල්, ඇමරිකන් යුද්ධය ගැන ඔයාගේ අනාවැකිය මොකක් ද?

Panic123

Active member
  • Aug 13, 2024
    110
    64
    28
    ඉරාන, ඊශ්‍රායල්, ඇමරිකන් යුද්ධය ගැන ඔයාගේ අනාවැකිය මොකක් ද?

    අද 19-03-2026. කියමු බලන්න. මට නම් හරි අදහසක් නෑ.
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    1. ඇමෑරිකාවෙ economy එක කෙල වෙනවා
    2. ඉරානෙ හොඳ ගෙමක් දීලා පැරදෙයි. හැබයි ඉශ්‍රායෙල් වලට දුවන්නත් දෙයි.
    3. චීනෙ තායිවාන් අල්ලයි කියලා හිතෙනවා.
     

    Panic123

    Active member
  • Aug 13, 2024
    110
    64
    28
    කොහෙන් කෙලවර වෙයිද මංද බං
    න්‍යෂ්ටික අවිත් යූස් කරයිද මංද
    ඒවා කියන්න බෑ. හැබැයි ඉතිහාසේ තරම් දරුණු යුද්ධයක් තාම වෙනවා කියලා හිතන්න බැහැ නේද
     

    Panic123

    Active member
  • Aug 13, 2024
    110
    64
    28
    1. ඇමෑරිකාවෙ economy එක කෙල වෙනවා
    2. ඉරානෙ හොඳ ගෙමක් දීලා පැරදෙයි. හැබයි ඉශ්‍රායෙල් වලට දුවන්නත් දෙයි.
    3. චීනෙ තායිවාන් අල්ලයි කියලා හිතෙනවා.
    ඔව් මෙහෙම වෙන්න ඉඩ තියෙනවා.

    USA will do some irreversible shit.
    USA and Israel won't be on good terms.
    Petcodollar will be shaken.
    මමත් ඇහුවා අද ඔය petrodollar කතාව. Transition period එක අපිට අමාරු වෙයි හැබැයි
    ------ Post added on Mar 19, 2026 at 7:30 PM
     
    • Like
    Reactions: sinhawanshaya

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • ඒවා කියන්න බෑ. හැබැයි ඉතිහාසේ තරම් දරුණු යුද්ධයක් තාම වෙනවා කියලා හිතන්න බැහැ නේද
    ඔව් නේ අනිත් රටවල් සම්බන්ධයක් නෑ තාම
     

    CohenLenstra

    Well-known member
  • Jan 11, 2024
    1,507
    2,980
    113
    Both Iran & Israel point of no return පහුකරලා ඉවරයි... Israel ගේමේ ඉන්නකං US වලට මග දාලා යන්න බෑ... බොහෝදුරට ඉරාණේ තවත් ලිබියාවක් වෙයි... ඒක වෙන්නෙ ඉතිං ලෝකේ පුරා ලොකු ප්‍රශ්න ගොඩක් ඇතිවෙලා...

    වෙන්න පුලුවන් හොඳම විසඳුම ලෝකේ අනිත් ලොක්කො එකතුවෙලා, මුන් දෙගොල්ලෝ තුන්ගොල්ලො ශේප් කරලා දාන එක... එහෙම වෙන පාටකුත් නෑ... ඒවගේ හැකියාවක් තියෙන්නේ යුරෝපය, චීනේ සග රුසියාවට විතරයි... චීනේ රුසියාවයි බොර දියේ මාලු බානවා... උන්ට මේක පට්ට චාන්ස් එකක්... යුරෝපය ගහන ගේම හිතාගන්න බෑ...
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,241
    1
    16,105
    113
    ගල්ෆ් රටවල් පින්නයෝ කියලා පෙනෙමින් යන්නේ.. 😅

    අපේ මොන්සන් මහත්තයාගේ news බලන වෙලාවට නම්
    USA දිනලා ඉවරයි easy win
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: laka007

    Panic123

    Active member
  • Aug 13, 2024
    110
    64
    28
    Both Iran & Israel point of no return පහුකරලා ඉවරයි... Israel ගේමේ ඉන්නකං US වලට මග දාලා යන්න බෑ... බොහෝදුරට ඉරාණේ තවත් ලිබියාවක් වෙයි... ඒක වෙන්නෙ ඉතිං ලෝකේ පුරා ලොකු ප්‍රශ්න ගොඩක් ඇතිවෙලා...

    වෙන්න පුලුවන් හොඳම විසඳුම ලෝකේ අනිත් ලොක්කො එකතුවෙලා, මුන් දෙගොල්ලෝ තුන්ගොල්ලො ශේප් කරලා දාන එක... එහෙම වෙන පාටකුත් නෑ... ඒවගේ හැකියාවක් තියෙන්නේ යුරෝපය, චීනේ සග රුසියාවට විතරයි... චීනේ රුසියාවයි බොර දියේ මාලු බානවා... උන්ට මේක පට්ට චාන්ස් එකක්... යුරෝපය ගහන ගේම හිතාගන්න බෑ...
    ඊශ්‍රායල් තමයි හරහට ඉන්නේ එහෙම බැලුවොත්. කොයි රටත් තමන්ගේ වාසියට වැඩ. ලෝකේ කොච්චර අස්ථාවර ද තාම කියන එකට මේකත් හොඳ උදාහරණයක් තෙල්වලින්, ගෑස් වලින් දුවන ලෝකෙක

    USA දිනලා ඉවරයි easy win
    ගල්ෆ් රටවල් යුධමය අතින් ශක්තිමත් අඩුයි කියන එක නම් ඇත්ත තමයි. ඇමරිකාව ඔක්කොම බලා ගනී සීන් එකේ නේ හිටියේ. හැබැයි ඉස්සරහට මොනවා වෙයි ද කියන්න බෑ.
    ------ Post added on Mar 19, 2026 at 7:45 PM
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    Panic123

    Active member
  • Aug 13, 2024
    110
    64
    28
    මේ යුද්දෙ ගැන නම් එහෙමටම අනාවැකියක් කියන්න බෑ වගේ. කොයි පැත්තට කැරකෙයිද කියන්න බෑ
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,611
    1
    32,363
    113
    - උඩරට -
    අමෙරිකාව ඇන ගන්නවා ඕකේන්..
    අළුත් නායකයා ඉන්නේ රුසියාවෙ
    ඉරාන් ගහලා ඊශායල් බොක වෙනවා..
     
    • Haha
    Reactions: redex

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,708
    113
    Miami
    ඇමරිකන් අධිරාජ්‍යට ලොකු තර්ජනයක්. උන් ලේසියෙන් අරින්නෙ නෑ මේක. මරාගෙන මැරිලා හරි තමන්ගෙ තැන රැකගන්නයි උන් ට්‍රයි කරන්නෙ. හොඳ සෙල්ලම් බලාගන්න පුළුවන්.
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    ඉරානය සම්පූර්ණයෙන් ඉවරයක් වෙනවා තියෙන ආයුධ ඉවර වුණාම.

    බොහෝවිට මේකෙන් පස්සේ ලෝකය රජ කරන්නේ ඊශ්‍රායලය.

    ඉරානය විනාශ වීමේ ප්‍රතිඵලය විදියට ක්‍රම ක්‍රමයෙන් ලෝකය පුරාම තියෙන මුස්ලිම් අන්තවාදය ඉවරයි වේවි.
     

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,092
    10,674
    113
    අල්ලා දෙවියෝ තමාගේ මැදපෙරදිග අනුගාමිකයන් ඉන්න රටවල් , ඇමරිකාව හා ඊශ්‍රායලය ලවා විනාස කරලා ඉවරවෙනකම් මේ යුද්ධය නවතින්නේ නෑ බන් , නවත්වන්නත් බෑ , උඹලා නවත්වන්න හැදුවොත් දෙවියන්ගේ කැමැත්තට විරුද්ධ වෙන නිසා උඹලත් විනාස කරලාදාවි බන්

    ඕවට ඉතින් වෙන කාටවත් බැනලා වැඩක් නෑ , අල්ලා දෙවියන්ගේ කැමැත්තට වෙන දේවල් නේ
     
    • Haha
    Reactions: Kelvin0

    CohenLenstra

    Well-known member
  • Jan 11, 2024
    1,507
    2,980
    113
    ඉරානය සම්පූර්ණයෙන් ඉවරයක් වෙනවා තියෙන ආයුධ ඉවර වුණාම.

    බොහෝවිට මේකෙන් පස්සේ ලෝකය රජ කරන්නේ ඊශ්‍රායලය.

    ඉරානය විනාශ වීමේ ප්‍රතිඵලය විදියට ක්‍රම ක්‍රමයෙන් ලෝකය පුරාම තියෙන මුස්ලිම් අන්තවාදය ඉවරයි වේවි.
    ලෝකය පුරා මුස්ලිම් අන්තවාදය තියෙන්නේ ඉරානය නිසා නෙමේ... ඊශ්‍රායලය නිසා... ඔය ISIS සහ Alqaida එකක්වත් ඉරාන් funded නෙමේ... උන් ඉරානේ එක්ක වෛරයි... ඔය ඉරාන් fund කරන කණ්ඩායම් ඔක්කොම වගේ ඊශ්‍රායල් විරෝධී ඒවා, සාධාරණ හේතුවක් තියෙනවා ඒකට... ඊශ්‍රායලය කියන්නේ බලෙන් ඇවිත් ඔතන අටවගත්ත රටක්... එහෙම කරලා ඒ ප්‍රදේශයෙ හිටපු පදිංචිකාරයො එළවලා මරලා දාපු තරහා ඔය මුස්ලිම් උන්ට තියෙන්නේ, ඊශ්‍රායලයට උදව්කරන නිසා ඇමරිකාවත් එක්ජ වෛරයි.... ඔක්කොටම මුල ඊශ්‍රායලය, ඔය රට නැතිභංග වෙලා යනවනං එච්චරයි... ඕක කවදාහරි වෙනවා... අපේ ජීවත කාලෙ ඇතුළෙ වෙනවනං නියමයි...