හරි වැඩේ පටන්ගමු එහෙනම් . sponsersla හොයන්ඩ කලින් පොතට නමක් දාගමු . හැමෝම නමක් බැගින් යෝජනා කරන්න හොද එකක් අපි තිරගමු . නැතම් හැම නමකටම එක පොත ගැනේ ලියමු . මොකද පාඩුවක් වෙන්නේ නැනේ .
පොතේ නම "සත්ය ඉස්ලාමය"
හරි වැඩේ පටන්ගමු එහෙනම් . sponsersla හොයන්ඩ කලින් පොතට නමක් දාගමු . හැමෝම නමක් බැගින් යෝජනා කරන්න හොද එකක් අපි තිරගමු . නැතම් හැම නමකටම එක පොත ගැනේ ලියමු . මොකද පාඩුවක් වෙන්නේ නැනේ .
පිටීයෙ අප්පු;7413234 said:පොතේ නම "සත්ය ඉස්ලාමය"



its not new brother,islam is a religion which has written many propagate books and thats the reason y people convert more.so ur book will be another to the bundle.
some who are with brains will try to research and learn about what is mentioned is correct or wrong.so they will get to know the truth and convert as how many converting in usa after september 11.
so i hope this book will be a help to our religon.so carry on...............![]()
its not new brother,islam is a religion which has written many propagate books and thats the reason y people convert more.so ur book will be another to the bundle.
some who are with brains will try to research and learn about what is mentioned is correct or wrong.so they will get to know the truth and convert as how many converting in usa after september 11.
so i hope this book will be a help to our religon.so carry on...............![]()

Ado mokada konda nadda hari namen enna?පිටීයෙ අප්පු;7413282 said:ෆේක් අයිඩී කාරයින් ගෙන් ප්රවේශම් වන්න
Ado mokada konda nadda hari namen enna?
its true. mokada buddhagame boru karanna deyak nane. itin ipi mokatada niruwatak gana baya wenne............
පිටියෙ_අප්පු;7418606 said:ඔබතුමාත් එනවද කතෘ මණ්ඩලයට ?

Machan Appuwo Giya paara Gasaliyawa ban karawaganna set ekak issarahata dala A'ka haraha Elakiri Eken loku set ekak kadagena gihilla umbe site ekata da gatthhaney da? sinhalayata Jaathiwadayak Rasa karala pennala aka haraha Elakiri eke memberslawa umbe site ekata adinnata hadana me kujitha wadey harida?
buddagama gana dapanko honda deyak kiyala.. thurumbu thiyan pita wasi ganna hadanna epa... apith umbalage lanu kala kalin pissu natuwa elakiri eke dan aaith thawa magulak karagena thawa set ekak ube site ekata adaganna wage hadanne..



කට්ටියම පුලුවන්න්නම් අයෙත් මේ ත්රෙඩ් එක මුල ඉඳල බල්ලන කොහෙන් පටන් අරගෙන කොහොමද ඇවිල්ල තියන්නේ කියල . ඕක තමි මම කිව්වේ වැදගත් යමක් ගැන ලියන්ඩ පටන්ගන්ඩ කියල.
දැන් මෙතන එලිකරපු නිරුවතකුත් නෑ, වෙන හොද දෙයක් ගැන කතා කරලත් නෑ . මතක නේද මම මුලින්ම කිව්වා .
"හරි අපි මෙහෙම දෙයක් කරමු . දැන් ගොඩක් බෞද්ධ අයනේ ඔය සුළු සුළු ලාබ වෙනුවෙන් අගමැ ඇත හැරලා බයිබලේටයි වෙනත් සුබ අරංචි වලටි රැවටෙන්නේ . අපි ඒ ගොලන්ට අවබෝදය ඇතිකරන්ඩ පුළුවන් යමක් කරමු . නැතුව ඔය ඔබ කියන විදිහට ඉස්ලාමයේ නිරුවත හෙළිකර කියල වෙන අලුත් දෙයක් නෑ. ඔය මිනිස්සු කවදාවත් ඕකෙන් පිටට එන්නේ නෑ . එහෙම පුළුවන් කමක් තිබ්බනම් මේ තරම් ත්රස්තවදකක් ලෝකයේ ඇති වෙන්නේ නෑ . තමන්ගේ පොතේ ලියල තියන එකම පිළිගන්න කියන්නේ නැනේ ඕක තේරුම් ගන්න පුළුවන් හැකියාවක් තිබ්බනම් ."
දැන් පේනවා නේද මෙතැනදී වෙලා තියන දේ ?