මේ process එක කොහොමද බං වෙන්නේ? Coin එකේ gram ගානටද අපි සල්ලි ගෙවන්න ඕනේ? මේවා buy කරලා ඔයාලා ගෙදරම තියාගන්නවාද?2.5lak tiyenakota man coin 2k gatha. dan 1lak+ profit tieyi.
8g = පවුමක්. ගෙදරම තියාගන්න පුලුවන්. ගොඩක් තියෙනවා නම් සේප්පුවක් ගනින්මේ process එක කොහොමද බං වෙන්නේ? Coin එකේ gram ගානටද අපි සල්ලි ගෙවන්න ඕනේ? මේවා buy කරලා ඔයාලා ගෙදරම තියාගන්නවාද?
Thank you8g = පවුමක්. ගෙදරම තියාගන්න පුලුවන්. ගොඩක් තියෙනවා නම් සේප්පුවක් ගනින්
minimum 1 pawn coin. ravi ekek tiyei.මේ process එක කොහොමද බං වෙන්නේ? Coin එකේ gram ගානටද අපි සල්ලි ගෙවන්න ඕනේ? මේවා buy කරලා ඔයාලා ගෙදරම තියාගන්නවාද?
Thank youminimum 1 pawn coin. ravi ekek tiyei.
ඔයාලා ගෙදරම තියාගන්නවාද? mage ayya bank locker gatha. eke tibba safe hinda.