ඉස්සෙල්ලම යෝනියක් හැබැහින් දැක්කෙ කවදද?

Boole

Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    11 wasaredi maths walata group class ekak thibba ape gedara. kello dennai kollo 7i hitiye. gewal paththe sudu kota kallak ekka mama set wela hitiye. mama ekita boru kiwwa dawasak class 3 ta kiyala. ape gedara okkoma job walata gihin hawasa enne.. , meki thunata aawa. mage room ekata ekkan gihin galak kapuwa.. a kaale lokuwata deyak danneth naa mara feeling ekak. eki dan kandy inne marry karala lamai dennek wage innwa. mata birthday ekata ehema wish karanawa.
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    9 වසරෙදි.
    පට්ට සෙක්සි ඇන්ටි කෙනෙක්.
    දොදොල් වගෙ
    පිස්සු හැදෙනවා.
    පට්ට ලස්සනයි.
     
    • Like
    Reactions: MR.YOLO

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    කතා වස්තුව දහස් ගනන් පරනයි නෙද? දැන් නුතන හෙල බෞද්ද ලන්කා එකෙ ප්‍රවුර්ති ටික ගමුකො
    කතා වස්තුව කොච්චර පරණ වුනත් ජාතකේ එතනනෙ. ජාතකේ හොඳ වෙලා පස්සෙ වෙනස් වෙන එකයි, ජාතකේම අවුලක් වෙන එකයි කියන්නෙ දෙකක්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,610
    25,966
    113
    8,9 පන්තියේ ඉද්දි playboy magazine එකක් ගෙනාව එකෙක්.... ඒක බැලුවට පස්සේ දකින දකින ලස්සන කෙල්ලෝ ස්කෑන් කරන්න පටන් ගත්ත VOG අදටත් එහෙමමයි.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,378
    113
    කතා වස්තුව කොච්චර පරණ වුනත් ජාතකේ එතනනෙ. ජාතකේ හොඳ වෙලා පස්සෙ වෙනස් වෙන එකයි, ජාතකේම අවුලක් වෙන එකයි කියන්නෙ දෙකක්නෙ.
    https://www.gossiplankanews.com/2025/01/blog-post_558.html
    ඔන්න තවත් හෙළ වැඩ කිඩ සීන් එකක්
     

    gevin.456

    Well-known member
  • May 11, 2017
    1,921
    1,797
    113
    11 wasaredi maths walata group class ekak thibba ape gedara. kello dennai kollo 7i hitiye. gewal paththe sudu kota kallak ekka mama set wela hitiye. mama ekita boru kiwwa dawasak class 3 ta kiyala. ape gedara okkoma job walata gihin hawasa enne.. , meki thunata aawa. mage room ekata ekkan gihin galak kapuwa.. a kaale lokuwata deyak danneth naa mara feeling ekak. eki dan kandy inne marry karala lamai dennek wage innwa. mata birthday ekata ehema wish karanawa.
    oka ithin poddak share paarak dagamu bosa.... awlak wenne na ithin
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    https://www.gossiplankanews.com/2025/01/blog-post_558.html
    ඔන්න තවත් හෙළ වැඩ කිඩ සීන් එකක්
    උඹලගෙ උන් අහිංසක මිනිස්සු අමු අමුවේ පුච්චල, බෝම්බ ගහල, පිහියෙන් ඇනල මරද්දි, සාමකාමී ලෝකෙට භීෂණය වපුරද්දි, රටවල් යුද්ධවලට ඇදල දාද්දි ඔය කිඹුල් කඳුළු කොහෙද තිබ්බෙ. ආගම වෙනුවෙන් නේද උඹල ඒව කරනව කියන්නෙ. අර කන්‍යාවො 72කට හුකන්න පයියෙ බ්ලොක් ගල් බැඳගෙන සමහර ත්‍රස්තවාදියො යන්නෙ. ඒවත් එක්ක ඕව මොනවද බං. මහ එකා අම්මටත් හුකල කොණත් කපාගෙන අවුරුදු 6ක එකියෙකුටත් හිකුවා. තොපිත් එච්චරම තමයි. මහලොකු සාමයේ ආගම. පක තමයි. :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    උඹලගෙ උන් අහිංසක මිනිස්සු අමු අමුවේ පුච්චල, බෝම්බ ගහල, පිහියෙන් ඇනල මරද්දි, සාමකාමී ලෝකෙට භීෂණය වපුරද්දි, රටවල් යුද්ධවලට ඇදල දාද්දි ඔය කිඹුල් කඳුළු කොහෙද තිබ්බෙ. ආගම වෙනුවෙන් නේද උඹල ඒව කරනව කියන්නෙ. අර කන්‍යාවො 72කට හුකන්න පයියෙ බ්ලොක් ගල් බැඳගෙන සමහර ත්‍රස්තවාදියො යන්නෙ. ඒවත් එක්ක ඕව මොනවද බං. මහ එකා අම්මටත් හුකල කොණත් කපාගෙන අවුරුදු 6ක එකියෙකුටත් හිකුවා. තොපිත් එච්චරම තමයි. මහලොකු සාමයේ ආගම. පක තමයි. :ROFLMAO:
    නබි අම්මටත් ඇරියධ
     

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    5,035
    4,483
    113
    නබි අම්මටත් ඇරියධ
    ඔව්. ඒක හින්දනෙ ඕකුන් කොණ කපාගන්නෙ. ඒ විතරක් නෙවෙයි අවුරුදු 60ක් වුන නබිය අවුරුදු 6ක පොඩි කෙල්ලෙකුටත් හිකුව.
     
    • Sad
    Reactions: Wadakaru

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ඔව්. ඒක හින්දනෙ ඕකුන් කොණ කපාගන්නෙ. ඒ විතරක් නෙවෙයි අවුරුදු 60ක් වුන නබිය අවුරුදු 6ක පොඩි කෙල්ලෙකුටත් හිකුව.
    මේක දැක්කොත් තාරකත් මුස්ලිම් වෙයි
    ඌත් හාඩ්කෝ incest නෙ
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,657
    50,023
    113
    සේදවත්ත
    වයස 4-5 වගේ පවුලේ නෑදෑ නම්කි කෙනෙක් සහ මාව ඇගේ මව විසින් ඇග සෝදවනකොට .

    මගේ ප්‍රශ්ණය ඇයි මට වගේ එකක් නැත්තේ එයාට 🤣 . ඇගේ මව සිනහ මුසු මුහුනින් එයා ගෑනු ලමයෙක් ඔයා පිරිමි ලමයෙක් . ඉට පස්සේ මම ඇයි ප්‍රශ්ණ ඇහුවා 10-15k . ෂීන් එක පවුලේ හෙන ලොකුවට ජෝක් එකක් වගේ ගියා කාලයක් මට මතකයි . අදටත් වෙලාවකට ඇදිලා එනවා මාව බයිට් කරන්න .
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,378
    113
    උඹලගෙ උන් අහිංසක මිනිස්සු අමු අමුවේ පුච්චල, බෝම්බ ගහල, පිහියෙන් ඇනල මරද්දි, සාමකාමී ලෝකෙට භීෂණය වපුරද්දි, රටවල් යුද්ධවලට ඇදල දාද්දි ඔය කිඹුල් කඳුළු කොහෙද තිබ්බෙ. ආගම වෙනුවෙන් නේද උඹල ඒව කරනව කියන්නෙ. අර කන්‍යාවො 72කට හුකන්න පයියෙ බ්ලොක් ගල් බැඳගෙන සමහර ත්‍රස්තවාදියො යන්නෙ. ඒවත් එක්ක ඕව මොනවද බං. මහ එකා අම්මටත් හුකල කොණත් කපාගෙන අවුරුදු 6ක එකියෙකුටත් හිකුවා. තොපිත් එච්චරම තමයි. මහලොකු සාමයේ ආගම. පක තමයි. :ROFLMAO:
    Lankawa gana mama kiyanne
     
    • Haha
    Reactions: Udee KJ

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,916
    113
    වයස 4-5 වගේ පවුලේ නෑදෑ නම්කි කෙනෙක් සහ මාව ඇගේ මව විසින් ඇග සෝදවනකොට .

    මගේ ප්‍රශ්ණය ඇයි මට වගේ එකක් නැත්තේ එයාට 🤣 . ඇගේ මව සිනහ මුසු මුහුනින් එයා ගෑනු ලමයෙක් ඔයා පිරිමි ලමයෙක් . ඉට පස්සේ මම ඇයි ප්‍රශ්ණ ඇහුවා 10-15k . ෂීන් එක පවුලේ හෙන ලොකුවට ජෝක් එකක් වගේ ගියා කාලයක් මට මතකයි . අදටත් වෙලාවකට ඇදිලා එනවා මාව බයිට් කරන්න .
    ඊයා කට්ට නැති ගොලුබෙල්ලෙක් කිව්ව ද
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,724
    113
    නබි අම්මටත් ඇරියධ
    අම්ම කියන වචනේ ඇහුන ගමන් පිස්සු බල්ල වගේ දුවන් එනව්නේ incest වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭