okkoma hondai owage display eka nam appaaa chohora 89i. Xperia Z eke tibba awla meketh hadala na. black kiyala melo deyak na.
![]()
balapan hati![]()
cha max super amoled ekak lagin tiyannawath be...
okkoma hondai owage display eka nam appaaa chohora 89i. Xperia Z eke tibba awla meketh hadala na. black kiyala melo deyak na.
![]()
balapan hati![]()




අංගුලිමාල;16147781 said:හතර ටෝ ටික නං හොඳයි
ඒත් මොකද බං ඩයල් කොම් ගත්තෙ? උන්ගේ වොරන්ටි ගන්න උනොත් බලපංකො මොකද වෙන්නෙ කියල. මමත් මේකෙ කීප තැනකම කියල තියෙනවා උන්ගේ වොරන්ටි ගැන. පුද්ගලිකවම දන්න හින්ද කිව්වේ.![]()