ඊයෙ කෙල්ලව ගෙදරටම ගෙනාවා!! අම්ම විතරයි දන්&#35

MeGusta

Banned
Sep 11, 2012
10,585
512
0
:yes:okkoma hondai owage display eka nam appaaa chohora 89i. Xperia Z eke tibba awla meketh hadala na. black kiyala melo deyak na.

IMG_2965_zpsbecbf65c.jpg


balapan hati :angry:


cha max super amoled ekak lagin tiyannawath be...
 
හතර ටෝ ටික නං හොඳයි:rofl::rofl:
ඒත් මොකද බං ඩයල් කොම් ගත්තෙ? උන්ගේ වොරන්ටි ගන්න උනොත් බලපංකො මොකද වෙන්නෙ කියල. මමත් මේකෙ කීප තැනකම කියල තියෙනවා උන්ගේ වොරන්ටි ගැන. පුද්ගලිකවම දන්න හින්ද කිව්වේ.
:yes::yes:
 

WellaNation

Active member
  • Nov 1, 2011
    364
    71
    28
    Matara
    S4 එකේ DISPLAY එක තරම් Quality නෑ... ඒ උනාට අර ෆොටෝ එකේ තියනව වගේ නෙමෙයි සුපිරියටම තියනවා...

    hTC One එක අක්කට විකුන්න බං... ඇඩ් එකට වගේ දැම්මෙ .. හෙහෙ
     

    WellaNation

    Active member
  • Nov 1, 2011
    364
    71
    28
    Matara
    අංගුලිමාල;16147781 said:
    හතර ටෝ ටික නං හොඳයි:rofl::rofl:
    ඒත් මොකද බං ඩයල් කොම් ගත්තෙ? උන්ගේ වොරන්ටි ගන්න උනොත් බලපංකො මොකද වෙන්නෙ කියල. මමත් මේකෙ කීප තැනකම කියල තියෙනවා උන්ගේ වොරන්ටි ගැන. පුද්ගලිකවම දන්න හින්ද කිව්වේ.
    :yes::yes:



    Ammatasiri Caseda??
     

    ilanganthilaka

    Well-known member
  • Jun 4, 2008
    12,438
    1,004
    113
    ela ela congratz
    mata nam sony epa wela thiyenne. Z1 eke mata hoda dekata thiyenne cam eka witharai ban. parana boring UI eka kisi wenasak na. HTC one eka nam hodai.