ඊශ්‍රායල් යන්න පලවෙනි ඉන්ටවිව් එකට ගිහින්

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,037
    113
    සේදවත්ත
    ඒ උබලට මිසයිල වලින් බේරෙන හැටිත් කියල දෙනවද , නිකං ඉදිරි ආරක්ශක වලල්ලේ අගල් කපන්න යනව වගේ ජොබ් එකක් නේ ඔය
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    ඒ උබලට මිසයිල වලින් බේරෙන හැටිත් කියල දෙනවද , නිකං ඉදිරි ආරක්ශක වලල්ලේ අගල් කපන්න යනව වගේ ජොබ් එකක් නේ ඔය
    ow. e giyapu ungen 90%k panala inne. ape hira gewal eeta wada hodai. dan itin hire gihin enawa kiala tama giyapu un nam kianne mokada contract renew karan nati nisa panala giyat wadi kal inna ba. missile nam aulak na hena normal . sms eka apu gaman building eka yata bunker ekata yanna tienne. anika phones walata geofencing apps dala tienne godak workers lata. area eken eliyata giyot panala giya kiala lankawata evannat puluwan
     
    • Wow
    Reactions: Don GasCan

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,037
    113
    සේදවත්ත
    ow. e giyapu ungen 90%k panala inne. ape hira gewal eeta wada hodai. dan itin hire gihin enawa kiala tama giyapu un nam kianne mokada contract renew karan nati nisa panala giyat wadi kal inna ba. missile nam aulak na hena normal . sms eka apu gaman building eka yata bunker ekata yanna tienne. anika phones walata geofencing apps dala tienne godak workers lata. area eken eliyata giyot panala giya kiala lankawata evannat puluwan
    පරිස්සමෙන් උදපන් සහෝදරයා . අනුන්ගේ ටොපියක්නෙ මොනා උනත් කන්න උනොත්