උතුරු කොරියාවේ ටුවර් එකක්

Madushan34

Active member
  • Mar 2, 2021
    234
    206
    43
    Ubata yanna ona nm china walata ghin yna eka thama lesima. china walin agent kenkwa contact karaganna wenawa china wala wenama agent la innawa unwa hire karaganna ona.Ynna puluwan nm yaman. oya raten wadepura cause danne amarican unta .prissamen ghin waren :yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: KuKu KoKa

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    උතුරු කොරියාවේ ටුවර් යනවලු..
    රටට ඇතුල් වෙද්දිම නීතී ගනනාවක් දෙනවලු..
    ඒ අතර ප්‍රසිද්ධ ස්ථාන වල ජායාරූප ගන්න වෙනම අවසර ඕනීලු.
    ඒ ඒ නායකයන්ගේ පිලිරු වලට හිස නමා ආචාර කරන්න ඕනීලු..
    නීතී හරියට කරේ නැත්තම් එක්කෝ මරණ දඩුවම ලු නැත්තම් හිර බත් කන්න වෙනවලු 😂
    ටුවරිස්ට්ලා කියලා සමාව දෙන්නේ නෑලු.
    69 lakshe ekeknam owa nothing
     
    • Like
    Reactions: charitha2011

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,378
    12,658
    113
    Piliyandala
    Man border ekata gihilla thiyenawa..
    1270000_737523896274786_1676215299_o.jpg
     
    • Love
    Reactions: KuKu KoKa

    KuKu KoKa

    Well-known member
  • Feb 17, 2020
    1,627
    4,421
    113
    කිම් ට කියල පුපේ මිසයිල් එකක් ඔබාගන්න ආස නැද්ද?
    ආසයි

    කිම් ජොන්ග් අන්ගේ නංගි එක්ක බුදියගන්න ආසයි . ඇනල් තමා වැඩිපුරම ආස . මේ ආශාව සංසිදුවා ගන්නේ කොහොමද බන්.
    ------ Post added on Nov 19, 2021 at 1:53 PM
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    යන්න එපා මචං මහේෂ් ලා වගේ කට්ටිය ගොඩක් ඒ රටේ ඉන්නේ.
     

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,808
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    ආසයි.

    කිම් ජොන්ග් අන්ගේ නංගි එක්ක බුදියගන්න ආසයි . ඇනල් තමා වැඩිපුරම ආස . මේ ආශාව සංසිදුවා ගන්නේ කොහොමද බන්.
    ------ Post added on Nov 19, 2021 at 1:53 PM
    අනිවා ඩෙෆා.....කොහොම හරි ට්‍රය් එකක් දීපන් මචන්. ලංකාවේ නම ගෙනියන්න උබ විතරයි බන්.
    ඕන නම් ඉන්ද්‍රජිත්ට කිය්ලා විෂවාසේත් අරන් දෙන්නම්...
    .
    .
    .
    .
    .

    එතකොට මේ වගේ පොස්ට් වැටෙන එක නතර වෙයි නේද බන්................ :ROFLMAO: