උදව්වක් කරපල්ලා මචන්ලා
මට හොඳ De fragmentary tool එකක් දීපල්ලා මචන්ලා. හාඩ් ඩිස්ක් එක ඩී ෆ්රෙග්මන්ට් කරගන්න ඕනේ. මේකේ error වගයක් එනවා
මට හොඳ De fragmentary tool එකක් දීපල්ලා මචන්ලා. හාඩ් ඩිස්ක් එක ඩී ෆ්රෙග්මන්ට් කරගන්න ඕනේ. මේකේ error වගයක් එනවා