උබලගේ කෙල්ල හරි වයිෆ් හරි සෙක්ස්

WANIK KOTA

Active member
  • Jun 1, 2023
    34
    170
    33
    මට මෙහෙම ප්‍රශ්නයක් තියනවා. මට දැන් වයස 33 . තව බැඳලා නැහැ . මම කෙල්ලෝ ගොඩක් ආශ්‍රය කරලා තියනවා එත් බදින්න හිත දෙන්නේ නැහැ.

    1. මට ප්‍රතිවිරුද්ධ ලිංගිකයා නැත්නම් මගේ ගර්ල් එක්ක සෙක්ස් කරන්න හිතෙන්නේ නැහැ. දන්නවා අපි හැමෝගෙම කොච්චර නාල කියල හිටියත් අපේ ශරීරයේ තියන විවර වලින් දුගඳ හමනවා කියල. අපි සැන් පවුඩර් දාල සෙක්ස් කලත් යෝනියෙන් ගඳ එනවා පොඩ්ඩක් හරි. එහෙම නැත්නම් උබල කෙල්ලගේ සම ඉතා තදින් ඉබලා බලපන්. සමෙන් උනත් දශමයක හරි ගඳ එනවා පොඩ්ඩක් හරි. ඒවගේම ඔක්කොම ඉවසගෙන සෙක්ස් කරලා කෙල්ලොන්ට ඕනේ එකට බදාගෙන බුදියන්න. එක මට සැහෙන අප්‍රියයි. බැරි වෙලා හරි එහෙම නිදාගත්තොත් උදේ ඇහැරෙනකොට කටවල් වලින් ගඳ එනවා.

    2. මම මේකට හොඳම විකල්පය තෝරාගෙන තියෙන්නේ චිල් එකේ බියර් එකක් බොන ගමන් ලොකු ස්ක්‍රීන් එකක xxx බ්ලු බලන එක. ඒක අප්‍රිය නැහැ. අසාවෙන් බලල අතේ ගහනවා. ඒ යෝනි හරිම පිරිසිඳුයි . කළු නැහැ. ලස්සනයි.


    උබලගේ තත්වය මොකද
     
    Last edited:

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @tupac97 menna mehe waren poddak

    Hi Friends

    මම එළකිරි එකට අලුත් නැහැ . මම හැමදාම ගෙස්ට් කෙනෙක් විදීහට හිටියේ. ඇත්තටම එමම එළකිරි ආවේ ගොඩක් කාලෙකට කලින් උනත් දැනට සතියකට කලින් යම් කෙනෙක් සිහිනෙන් ඇවිත්නො කිවුවා නොමග ගිය එළකිරි දරුවන් යහමගට ගන්න කියල. මටත් කියල නොමග ගිය හැමදේකින්ම යහමගට ගන්න බැහැ. එත් මට පුළුවන් පහත සඳහන් ඒවා විතරයි.

    වැරදි දේශපාලනයෙන් නොමග ගියවුන් යහමගට ගැනීම

    වැරදි ලිංගික ආශාවන් සහ ඉරියව් නිසා නොමග ගිය අයවලුන් නැවත යහමගට ගැනීම

    මානසික රෝගීන් යහමගට ගැනීම

    කියන්න බලන්න නොමග ගිය එළකිරි දරුවන්ගේ ලිස්ට් එකක්.
    ------ Post added on Jun 2, 2023 at 9:37 AM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,664
    75,730
    113
    මට මෙහෙම ප්‍රශ්නයක් තියනවා. මට දැන් වයස 33 . තව බැඳලා නැහැ . මම කෙල්ලෝ ගොඩක් ආශ්‍රය කරලා තියනවා එත් බදින්න හිත දෙන්නේ නැහැ.

    1. මට ප්‍රතිවිරුද්ධ ලිංගිකයා නැත්නම් මගේ ගර්ල් එක්ක සෙක්ස් කරන්න හිතෙන්නේ නැහැ. දන්නවා අපි හැමෝගෙම කොච්චර නාල කියල හිටියත් අපේ ශරීරයේ තියන විවර වලින් දුගඳ හමනවා කියල. අපි සැන් පවුඩර් දාල සෙක්ස් කලත් යෝනියෙන් ගඳ එනවා පොඩ්ඩක් හරි. එහෙම නැත්නම් උබල කෙල්ලගේ සම ඉතා තදින් ඉබලා බලපන්. සමෙන් උනත් දශමයක හරි ගඳ එනවා පොඩ්ඩක් හරි. ඒවගේම ඔක්කොම ඉවසගෙන සෙක්ස් කරලා කෙල්ලොන්ට ඕනේ එකට බදාගෙන බුදියන්න. එක මට සැහෙන අප්‍රියයි. බැරි වෙලා හරි එහෙම නිදාගත්තොත් උදේ ඇහැරෙනකොට කටවල් වලින් ගඳ එනවා.

    2. මම මේකට හොඳම විකල්පය තෝරාගෙන තියෙන්නේ xxx බ්ලු බලන එක. ඒක අප්‍රිය නැහැ. අසාවෙන් බලල අතේ ගහනවා.


    උබලගේ තත්වය මොකද
    Massinata kiyala pukey araganin oya leda okkoma hari yai nahara heeni ponnaya 🤭 🤭
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,989
    167,824
    113
    එකමත් එක රටක
    wyPRbQQ.png
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    මාළු කන්න ඕනේ නම් මාළු සුද්ද කරන්න ඕනේ!
    ඉතින් ගඳ විඳ දරාගන්න එක උඹේ හැකියාව අනුවයි!
     

    chinthaka156

    Well-known member
  • Jun 26, 2008
    3,742
    4,825
    113
    එලකිරි හන්දිය
    ඔයාට යෝනියක් අප්පිරිය නම් ශිශ්ණයක් හොයලා දෙන්නද හොඳ පුක් පාරක් කන්න. @tupac97 මෙහෙට පොඩ්ඩක් ආවා නම්..... එනගමන් ඔය රාක්කේ උඩ තියලා තියෙන වැස්ලින් එකත් අරගෙනම එන්න.
     

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,340
    4,786
    113
    Mind Palace
    කෙල්ලට හොදට වතුර පොවපන් දාඩිය ගද යන්න,හොද body wash එකක් lotion එකක් අරන් දීපන් හොද perfume එකක් අරන් දියන් සුම්ත හෝදන්න සබන් ජාති ශැම්පො ජාති තියනවා ඒකක් අරන් දෙන්න,උබත් psychology sex advisor කෙනෙක්ව හම්බෙලා කතාකරන්න ඔය ඔක්කොම කරලත් උබට හරියන් නැත්නම් උබ මහණවෙයන්
     

    rawatenna nam epa

    Well-known member
  • Feb 3, 2023
    4,288
    9,641
    113
    Joburg
    මෝල කර උනාම ඕවා නැහැ. උබට unlimited porn තියෙන නිසා real girl කෙනෙක්ට අරින්න උවමනාවක් නැහැ. Porn තිබ්බේ නැත්නං උබත් ගද බඩුවකට හොදට දිව දායි.
     

    sihan

    Well-known member
  • Apr 7, 2007
    1,598
    1,003
    113
    මට මෙහෙම ප්‍රශ්නයක් තියනවා. මට දැන් වයස 33 . තව බැඳලා නැහැ . මම කෙල්ලෝ ගොඩක් ආශ්‍රය කරලා තියනවා එත් බදින්න හිත දෙන්නේ නැහැ.

    1. මට ප්‍රතිවිරුද්ධ ලිංගිකයා නැත්නම් මගේ ගර්ල් එක්ක සෙක්ස් කරන්න හිතෙන්නේ නැහැ. දන්නවා අපි හැමෝගෙම කොච්චර නාල කියල හිටියත් අපේ ශරීරයේ තියන විවර වලින් දුගඳ හමනවා කියල. අපි සැන් පවුඩර් දාල සෙක්ස් කලත් යෝනියෙන් ගඳ එනවා පොඩ්ඩක් හරි. එහෙම නැත්නම් උබල කෙල්ලගේ සම ඉතා තදින් ඉබලා බලපන්. සමෙන් උනත් දශමයක හරි ගඳ එනවා පොඩ්ඩක් හරි. ඒවගේම ඔක්කොම ඉවසගෙන සෙක්ස් කරලා කෙල්ලොන්ට ඕනේ එකට බදාගෙන බුදියන්න. එක මට සැහෙන අප්‍රියයි. බැරි වෙලා හරි එහෙම නිදාගත්තොත් උදේ ඇහැරෙනකොට කටවල් වලින් ගඳ එනවා.

    2. මම මේකට හොඳම විකල්පය තෝරාගෙන තියෙන්නේ චිල් එකේ බියර් එකක් බොන ගමන් ලොකු ස්ක්‍රීන් එකක xxx බ්ලු බලන එක. ඒක අප්‍රිය නැහැ. අසාවෙන් බලල අතේ ගහනවා. ඒ යෝනි හරිම පිරිසිඳුයි . කළු නැහැ. ලස්සනයි.


    උබලගේ තත්වය මොකද
    mulin porn balan eka masa 3k nawaththala inna. eta passe api katha karamu ;)