උබලට සෙක්ස් ගැන තියෙන ආසාව අඩු වෙන්න ගත්තෙ මොන කාලෙදිද?

Tharaka25

Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    මොනවද හුත්තො මේ කියවන්නෙ මේ ත්‍රේඩ් එකේ

    Content overload & too much dopamine බන්.
    මමත් දැම්ම ත්‍රේඩ් එකක් ඇයි දැන් ඉස්සර වගේ හිනා යන්නෙ නැත්තෙ කියල.
    Same thing බන්. Curiosity එකක් නෑ. Explore කරන්න දෙයක් නෑ.
    හැම එකම දැකල ඉවරයි. ඉතින් ආතල් එකක් නෑ.

    ------ Post added on Apr 10, 2024 at 7:07 PM
    avruddak vithara dopamin detox karala balanna one
     
    • Like
    Reactions: olu bakka

    54H4N

    Active member
  • Feb 20, 2018
    124
    174
    43
    Kellek ekka room giya dawase . Shit . mathak weddith appriyayi . Un hutta uda tiyagena hitiyata patta gada case ..
    ඔයා මල්ලී සීන් එකට හරියට එන්ටර් වෙලා හිටිය නං ඔය ගද එන්න විදිහක් නෑ.

    අනිත් එක මල්ලී ඔයාට වැඩිහිටියො කියල දීල නැද්ද අඹ ගෙඩියක් උනත් කන්න කලින් හෝදන්න ඕන කියල?
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    kgcp

    Junior member
  • Mar 30, 2013
    57
    48
    18
    ඒකි කැඩිල නැතුව ඇති කිව්වනෙ 😌 මම ඉතින් විස්වාස කලා එක පාරයිනෙ ගියා කිව්වෙත් අපිට ඉතින් කෘතුහලේනෙ චෙක් කොරන්න 🙃 (දහගමනක් විතර රූම් ඇද්ද ඒවගෙ සරනේරුත් තියෙයිද ඉතින් 😌 )


    ඔව් යකෝ මමත් වෙන කිසි දෙයක් බැලුවෙ නෑ මහතද කොටද දෑවැදි මොනාද අපි හොද හින්ද අපිට හොදක් වෙයි කියල හිතුව දෙය්යො බලල හරි 😌
    ------ Post added on Apr 11, 2024 at 2:47 PM
    ගෑනුන්ගේ පෙට්ටි තියේද කියල වදවෙන්න උබල මොන යුගයේ ජීවත් වෙන උන්ද බං...මේ අහපන් ඕව වැඩක් නෑ...උඹලට දැන් නැතත් පස්සේ හරි මේක තේරුම් යයි.. ඕකෙන් ගෑනියෙක් මනින්න එපා.
     
    • Like
    Reactions: olu bakka

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    thaama nam naha.
    nutrition issues enna gattata passe poddak adu una kiyala danuna tikak

    eth not around gf.
    aye workout karanakota nam hondatama wadi wenawa

    Legs day ekata passe dawase nagitinne bed eke anila body eka udata issunama 🥴
     

    KalanIND

    Well-known member
  • Nov 8, 2014
    700
    899
    93
    Kaduwela
    ගෑනුන්ගේ පෙට්ටි තියේද කියල වදවෙන්න උබල මොන යුගයේ ජීවත් වෙන උන්ද බං...මේ අහපන් ඕව වැඩක් නෑ...උඹලට දැන් නැතත් පස්සේ හරි මේක තේරුම් යයි.. ඕකෙන් ගෑනියෙක් මනින්න එපා.
    මම ඇන්න පැන්න සීන් එකේ ඉදල නෑ .කාටවත් වංචාවක් රැවටීමක් කරල නෑ.සාදාරනව මහන්සියෙන් හම්බ කරල හැමෝටම හොදින් ජීවත් වෙන්නෙ.අපි හොද නම් අපිට ලැබෙන දේවල්වල හොද නරක බලන්න කොයි යුගයෙ ජීවත් උනත් කමක් නෑ මචං 👍
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මම ඇන්න පැන්න සීන් එකේ ඉදල නෑ .කාටවත් වංචාවක් රැවටීමක් කරල නෑ.සාදාරනව මහන්සියෙන් හම්බ කරල හැමෝටම හොදින් ජීවත් වෙන්නෙ.අපි හොද නම් අපිට ලැබෙන දේවල්වල හොද නරක බලන්න කොයි යුගයෙ ජීවත් උනත් කමක් නෑ මචං 👍
    මෙතන ප්‍රශ්නෙ උඹත් ටෙස්ටින්ග් කරන්න ගිහිල්ලනෙ.

    එක්කෝ උඹත් එක්ක ටික කාලයක් ආශ්‍රය කරද්දි ඒකිට ඇත්තටම උඹ ගැන ආදරයක් දැනෙන්න ඇති. ඊටපස්සෙ උඹට දෙයක් හංගනවා කියලා ඒකිට වරදකාරී හැඟීමක් එන්න ඇති. ඒකයි කියන්න ඇත්තෙ.
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    කෙල්ලෙක්ගෙ පෑන්ටි දාරයක් දැක්කත් එරික්සන් වෙනවා - real chad
    images
     

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    thaama nam naha.
    nutrition issues enna gattata passe poddak adu una kiyala danuna tikak

    eth not around gf.
    aye workout karanakota nam hondatama wadi wenawa

    Legs day ekata passe dawase nagitinne bed eke anila body eka udata issunama 🥴
    aye gym yanna patan ganna one math