Ow
Lakshan-Seram Well-known member May 31, 2011 24,757 12,692 113 127.0.0.1:8080/Kandy Yesterday at 9:21 PM #21 Ow
Inigo Montoya Well-known member Nov 15, 2025 7,886 15,211 113 35 Spain Yesterday at 9:22 PM #22 Amith0424 said: ko... බොරු නේද කියන්නෙ. පූස මැරෙන්නැතා... Click to expand... නෑ මචෝ සහ ගහන ඇත්තක් මන් කිව්වේ. ඇත්තටම එහෙම වුනා. Reactions: Amith0424
Amith0424 said: ko... බොරු නේද කියන්නෙ. පූස මැරෙන්නැතා... Click to expand... නෑ මචෝ සහ ගහන ඇත්තක් මන් කිව්වේ. ඇත්තටම එහෙම වුනා.
Hasantha125 Well-known member May 21, 2010 2,793 1,424 113 Sri Lanka Yesterday at 9:27 PM #24 yes of course
hena7 Well-known member Dec 17, 2023 378 289 63 Yesterday at 11:08 PM #25 Nadun26 said: ඔව් Click to expand... describe ?
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,986 167,813 113 එකමත් එක රටක Yesterday at 11:10 PM #26 Inigo Montoya said: ඔවු ෆේස්බුක් එකේ ඉන්න කාලේ එක කෙල්ලක් මට එව්වා ෆොටෝ එකක් ඒකිගේ පූසා අස්සට කෙසෙල් ගෙඩියක් ඔබාගෙන. මන් ඒකිව බ්ලොක් කරා. අපි මල් වගේ හැදුනු කොල්ලෝ. Click to expand... කෝ ඒ photo එක එවපන්
Inigo Montoya said: ඔවු ෆේස්බුක් එකේ ඉන්න කාලේ එක කෙල්ලක් මට එව්වා ෆොටෝ එකක් ඒකිගේ පූසා අස්සට කෙසෙල් ගෙඩියක් ඔබාගෙන. මන් ඒකිව බ්ලොක් කරා. අපි මල් වගේ හැදුනු කොල්ලෝ. Click to expand... කෝ ඒ photo එක එවපන්
Tricle_Buwa Well-known member Sep 15, 2019 13,010 18,923 113 Yesterday at 11:34 PM #27 dilann said: කෝ ඒ photo එක එවපන් Click to expand... පවු කොල්ල රෑට කාල නෑ වගේ
gihand4r Well-known member Oct 29, 2007 13,586 4,000 113 Lanka 48 minutes ago #28 ona tharam block krla tynwa
Naughty_kiththa Well-known member Jul 28, 2024 2,564 3,162 113 35 minutes ago #29 උබලට කෙල්ලො චැටුත් කරනවද 🫡