උබලා ගහලා තියන කෙල්ලොන්ගේ රැකියා ටයිප් එක

wissnshaftler

Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,903
    11,414
    113
    සිද්දිය උනේ ලංකාවේ නෙමෙයි. අපේ campus එකේ වෙන department එකෙන් request එකක් අවා, එයාලා කරන project එකකට අපෙන් support එකක් ඕනේ කියලා.

    ඒ project team එකේ හිටිය scientist කෙනෙක් talk කරලා සෙට් උනා.
    Pao mkkda teameka eke un monada research kare anna ewa ahuwe geni gena wadal anaa
     

    6h057

    Well-known member
  • Nov 19, 2024
    2,303
    2,199
    113
    Tokyo, Japan
    Pao mkkda teameka eke un monada research kare anna ewa ahuwe geni gena wadal anaa
    secret tom cruise GIF
     
    • Sad
    Reactions: wissnshaftler