උබල එළකිරි එකේ අකමැතිම මෙම්බෙර් කව්ද ?

Jim_Moriarty

Well-known member
  • Jan 28, 2019
    9,126
    14,220
    113
    එහෙම ඉතිං අකමැති පුද්ගලයෙක් කියලා කෙනෙක් හො කණ්ඩායමක් නැහැ .
    අපි ඉතිං මෙකට එන්නෙ දෙයක් දැනගන්න සහ ආතල් ගන්න .
    එත් සමහරු ඉන්නවා මෙකෙන් සෙට් වෙලා ට්‍රිප් ගිය ,ක්‍රිකට් මැච් ගහපු ,එකට ඩ්‍රින්ක්ස් දාන කට්ටිය.
    ඒ අය අතර යම් යම් මතභෙද අකමැති උන් ඇති.
    එත් අපි නම් අකමැති අය කියලා නැහැ.
    වලි දාගෙන තියෙනවා ,විවාද කරගෙන තියෙනවා.
    මන් දරන දෙශපාල්නික හා සමාජීය මතවාද තියෙනවා
    ඉතිං එව්වත් එක්ක සමපාත නොවුනහම ගැටුම් ඇති වෙනවා.
    එත් එව්වා ඒ වෙලාවට විතරයි.
    ඒ වාද විවාදවල ඇතිවෙන ගැටුම් කාරි මානසිකත්වය නිසා වෙන ත්‍රෙඩ් වල ඇරියස් කවර් කරලත් නැහ කරන්නෙත් නැහැ .

    මාව පේන්න බැරි උන් නම් අම්බානක ඇති .
    මෙකෙ 90 % තොරතුරු තාක්ෂණික වෘතිකයන් ටික (චාන්ස් එක හම්බවෙච්ච හැටිය සමහරු ඇරියස් කවර් කරනවා තාමත්. එක ත්‍රේඩ් එකක් නිසා )
    100% ta 200% ekagayi machan.
     
    • Like
    Reactions: indika_sam

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    giphy.gif
     
    • Haha
    Reactions: indika_sam

    MrFrog

    Well-known member
  • Jun 25, 2018
    2,391
    2,965
    113
    මාතර
    එහෙම එකක් නැහැ බන්. මම නම් පුද්ගලයා අනුව නෙවෙයි, post එක තමයි බලන්නේ. එකම member වුනත් හොඳ පොස්ට් දැම්මොත් ලයික් කරනවා. අකමැතිනම් අන්ලයික් කරනවා. කලින් EK එකේ අර ගොන් රෙප් system එක තියෙද්දීවත් කාගේවත් රෙප් කපල නැහැ මොකද අකමැතිනම් කෙලින්ම reply එකේම කියනවා. සරලයි.
     

    Hackytechie

    Well-known member
  • Jul 15, 2020
    417
    775
    93
    තවම එහෙම කෙනෙක් නෑ.

    මම මේකට ආවේ කවුරුවත් ගැන හොඳ නරක සොයන්න නොව, දැනුම ලබාගන්න හා බෙදාගන්නයි.

    පුළුවන් තරම් සියල්ලෝ සමග සහයෝගයෙන් ඉන්න උත්සාහ කරනවා.

    හප්පෝ ඔය කියපු විකරෙටම මට දැන් තෝ පේනන බැහැ LOL