නන්දසේන
Candid-B Well-known member Apr 25, 2019 35,385 1 62,001 113 Mother Earth Jan 16, 2021 #81 නන්දසේන Reactions: Identity
FALL3N Well-known member Feb 9, 2008 2,644 2,428 113 Dark Side of Earth Jan 16, 2021 #82 Kolavary kiyana ponnaya. Kari අසහන කාරයෙක්. පාරේ යන ගෑනුන් වාහනේ ට කතා කරලා පයිය පෙන්නන්න හදන එකෙක්. ඒ උනාට මෙක අනික් වෙලාවට හෙන හොඳ මිනිහා වගේ act කරන්නේ. යටින් හෙනම වලත්තය. ගල් ගහලා මරන්න ඕන ඕක ව Reactions: siri_ayya
Kolavary kiyana ponnaya. Kari අසහන කාරයෙක්. පාරේ යන ගෑනුන් වාහනේ ට කතා කරලා පයිය පෙන්නන්න හදන එකෙක්. ඒ උනාට මෙක අනික් වෙලාවට හෙන හොඳ මිනිහා වගේ act කරන්නේ. යටින් හෙනම වලත්තය. ගල් ගහලා මරන්න ඕන ඕක ව
dreamzd Well-known member Dec 10, 2009 656 402 63 Sri Lanka Jan 16, 2021 #84 එළකිරි එකේ හිටපු අවුරුදු 12 ටම මගේ ignore list එකට දාල තියෙන්නේ erozan විතරයි
Sandy_Fdo Well-known member Sep 12, 2021 20,111 23,339 113 Apr 1, 2022 #86 FALL3N said: Kolavary kiyana ponnaya. Kari අසහන කාරයෙක්. පාරේ යන ගෑනුන් වාහනේ ට කතා කරලා පයිය පෙන්නන්න හදන එකෙක්. ඒ උනාට මෙක අනික් වෙලාවට හෙන හොඳ මිනිහා වගේ act කරන්නේ. යටින් හෙනම වලත්තය. ගල් ගහලා මරන්න ඕන ඕක ව Click to expand... @kolavari for your attention Reactions: Im.Just.a.Fool and kolavari
FALL3N said: Kolavary kiyana ponnaya. Kari අසහන කාරයෙක්. පාරේ යන ගෑනුන් වාහනේ ට කතා කරලා පයිය පෙන්නන්න හදන එකෙක්. ඒ උනාට මෙක අනික් වෙලාවට හෙන හොඳ මිනිහා වගේ act කරන්නේ. යටින් හෙනම වලත්තය. ගල් ගහලා මරන්න ඕන ඕක ව Click to expand... @kolavari for your attention
kolavari Well-known member Aug 11, 2012 33,743 1 25,640 113 කැළෑ පොජ්ජේ Apr 1, 2022 #88 Sandy_Fdo said: @kolavari for your attention Click to expand... uu e dawas wala hama ekatama ma ekka ellanna awa .. Dan penna na Reactions: Sandy_Fdo
Sandy_Fdo said: @kolavari for your attention Click to expand... uu e dawas wala hama ekatama ma ekka ellanna awa .. Dan penna na
Ragna_SL Well-known member Sep 6, 2020 4,334 15,242 113 Valhalla Apr 1, 2022 #89 #IgnoreErozan Reactions: Don GasCan
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,963 1 29,874 113 Apr 1, 2022 #90 Erozan, තව අර කක්ක යන thread දාන එකයි උගේ fake ටිකයි, normal වැල කතා මැද්දට කොලු සීන් දාන එකයිත් පේන්න බෑ
Erozan, තව අර කක්ක යන thread දාන එකයි උගේ fake ටිකයි, normal වැල කතා මැද්දට කොලු සීන් දාන එකයිත් පේන්න බෑ
LINDA_ADERSON_22 Well-known member Dec 12, 2010 23,358 30,156 113 🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒 Apr 2, 2022 #97 එකෙක්වත් හිටියේ නෑ. මොන කරුමයක්ද මන්දා මේ ටික දවසට බඩ දඟලන්න ගත්තේ අර පැචුම් පැචුම් ගගා ඉන්න එකා. අද ඉග්නෝ කරල දැමම. Reactions: Kalegana
එකෙක්වත් හිටියේ නෑ. මොන කරුමයක්ද මන්දා මේ ටික දවසට බඩ දඟලන්න ගත්තේ අර පැචුම් පැචුම් ගගා ඉන්න එකා. අද ඉග්නෝ කරල දැමම.
niranga1989 Well-known member Jan 29, 2021 7,742 11,084 113 Oct 5, 2022 #98 ridunapm indrajith erozan
Kalegana Well-known member Sep 23, 2007 31,456 67,042 113 Kuwait-Galle Oct 5, 2022 #99 අපෝ ඉන්දජිත් පොන්නය තමයි. Reactions: siri_ayya and handley
Walter White Well-known member Nov 20, 2019 43,657 125,252 113 දෙහිවල Oct 5, 2022 #100 එහෙම නැහැ.. මේක ආතල් ඉතින්.. Reactions: Kalegana