ඌප්ස් ඩබල් පොස්ට් වැදිලා. මයි මිස්ටේක් ලෝල්eka parak kiwwama ethi neda
deparak kiyanna one ne ne
nondi neweida manda
talk witharai thama post eka hariyata daganna beneඌප්ස් ඩබල් පොස්ට් වැදිලා. මයි මිස්ටේක් ලෝල්

uba dannawane ape penili aye dekak ne nemal baba udapanala kelinma kakul dekata land karanawa wage

නෑ ඌට කකුල් හතරක් තියෙනවා ඇති..mal baba udapanala kelinma kakul dekata land karanawa wage

සොව් එහෙමවත් කියමු චු කරගන්නෙ එහෙම නැහැ සායෙuba tv ekakwath balanne ne kiyala api mokak karannada otuwo




මල් මල් සායෙmal baba udapanala kelinma kakul dekata land karanawa wage



ubata thiyena ganama thamai ban matth thiyeneනෑ ඌට කකුල් හතරක් තියෙනවා ඇති..![]()

talk witharai thama post eka hariyata daganna bene![]()
එක තමා අපී ඉතිං නූබ්ස් නේහරි හරි බං විහිළුවක් කලේubata thiyena ganama thamai ban matth thiyene![]()

ubata kalisam onenath naneDekama Ekata Danawa Machan
Issara Thamai Ekak Demme Mulin Den Dekama Ekata Danawa

එක තමා අපී ඉතිං නූබ්ස් නේ


හරි හරි බං විහිළුවක් කලේ![]()


නෑ ඌට කකුල් හතරක් තියෙනවා ඇති..![]()

අඩෝ බ්ලැකා බලන් හිටියා වගේ කිව්වා නේද