Ekita 18 ban. mulinma ekige wayasa kiyalane patan aran thiyenne. hariyata kiyawapanයකෝ කොල්ලට වයස 17 නම් කෙල්ල පහේ පන්තියේද ?
Ekita 18 ban. mulinma ekige wayasa kiyalane patan aran thiyenne. hariyata kiyawapanයකෝ කොල්ලට වයස 17 නම් කෙල්ල පහේ පන්තියේද ?
pvt party means EDM parties with small time DJs playing tracks on an apartment/pvt beach its just between friends, drugs are ur friend thereMokakda ban e Private party eka?
ado dan dakke ekaEkita 18 ban. mulinma ekige wayasa kiyalane patan aran thiyenne. hariyata kiyawapan
Irisiyai nedaවැඩි කල් ඉන්නෙ නෑ එක්කො කාවහරි බදිනවා. නැත්නම් පැනලා හරි යනවා. අත්දුටුවයි ප්රත්යක්ෂයි. 🫡
ප්රොපෝසල් එකක් බලනවනම් මෙහෙම එකකට අහු නොවී ඉන්න හඳුනාගන්න පුළුවන් ලක්ෂණ මොනවද ගෙසී?වැඩි කල් ඉන්නෙ නෑ එක්කො කාවහරි බදිනවා. නැත්නම් පැනලා හරි යනවා. අත්දුටුවයි ප්රත්යක්ෂයි. 🫡
යන්තන් 1994 - 1997 අතරෙ වගේ කෙල්ලො ටික තමා තාම මේ වයිබ් එකේ නැතුව බේරිලා ඉන්න අන්තිම සෙට් එක. GenZ httiyo ගැනනම් කතා කරලා වැඩක් නෑ.වැඩි කල් ඉන්නෙ නෑ එක්කො කාවහරි බදිනවා. නැත්නම් පැනලා හරි යනවා. අත්දුටුවයි ප්රත්යක්ෂයි. 🫡
යන්තන් 1994 - 1997 අතරෙ වගේ කෙල්ලො ටික තමා තාම මේ වයිබ් එකේ නැතුව බේරිලා ඉන්න අන්තිම සෙට් එක. GenZ httiyo ගැනනම් කතා කරලා වැඩක් නෑ.
@Fiona Dabare mehe wara genZ ponZ mewata uttara dipan
oyawage post onataram watenawa ban ara fb group ekak thiyene relationship breakup mokakda kiyala anna ekeතරහකාරයෙක්ටවත් මේ වගේ පට්ට බැල්ලියොනං සෙට් වෙන්න එපා.. නෙදකින්
