උඹලට වැඩියෙන්ම රිදුණෙ එක නිසාද දෙක නිසාද මචන්ලා. 🤣🤣

කෝකටද උඹලට රිදුණෙ මචන්?

  • 1. අර වැලතරයා වගේ පෙරේත තටු ගිල ගිල, බියර් එළ හුජ්ජ බොන, සිගරට් බීලා කාස රෝගෙ හදාගෙන දෙක ගහද්දි

  • මට 31 ක් වෙලත් මේ වගේ endurance එකක් තියෙන නිසා තමයි තොපෙ ගෑණුන්ට අ‍ැස් උඩ යන්ඩ හුකන්ඩ පුළුවන් වෙ


Results are only viewable after voting.

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,735
    113
    මේක මම ඊයෙ රෑ අ‍ැවිදපු එක ගැන දාපු thread එක සම්බන්ධව. සෑහෙන දෙනෙක්ට එ‍්ක කියවලා ගොඩක් රිදිලා තිබුණානෙ.

    ඉතින් කියහන්කො බලන්න එ‍්කෙ තිබුණ කොයි කෑල්ල නිසාද උඹලාට ගොඩක්ම රිදුණෙ? සිද්ධිය අ‍ැත්ත නිසා, කුණුහරුපෙන් කිව්වට උඹලගෙ තත්ත්වය ගැන නියම සාරාංශයක් නිසා නේද මචන්ලා? 🤣🙏

    1. අර වැලතරයා වගේ පෙරේත තටු ගිල ගිල, බියර් එළ හුජ්ජ බොන, සිගරට් බීලා කාස රෝගෙ හදාගෙන දෙක ගහද්දි හති දා ගන්න, බඩදරු ගෑනිට හපන් බඩ දා ගත්ත, කැහි ලොඳ වගේ දියාරු කැරි බේරෙන වඳ වේසිගෙ පුත්තුන්ට ඉතින් ගෑනි මට දීලා බාගෙට නැගපු බිජ්ජ හොලවගන්න තමයි වෙන්නෙ.

    2. මට 31 ක් වෙලත් මේ වගේ endurance එකක් තියෙන නිසා තමයි තොපෙ ගෑණුන්ට අ‍ැස් උඩ යන්ඩ හුකන්ඩ පුළුවන් වෙලා තියෙන්නෙ. ඔච්චර වෙලා එක දිගට කරන්නෙ කොහොමද කියලා අ‍ැහුවාම ඕන්න ඕක තමයි උත්තරේ. උකුවට ගොඩක් විදලා කැරි යන්නෙත් ඇඟට ගුණ දෙයක් කාලා නිතර අ‍ැවිදින නිසා තමයි. මේවා scientific facts ඉතින්.
     
    • Like
    • Dislike
    Reactions: EVC and SLK_sri

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    අවධානය පික්කෝ
    වලතර V2.0

    වලතර පයි වීඩියෝ දදා තොපෙ අම්මලාට මෙහෙමයි කරන්නේ කිව්ව

    අන්ද්‍රේ පයි පොටෝ දදා තොපෙ ගෑණුන්ට මෙහෙමයි කරන්නෙ කියනව
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    මේක මම ඊයෙ රෑ අ‍ැවිදපු එක ගැන දාපු thread එක සම්බන්ධව. සෑහෙන දෙනෙක්ට එ‍්ක කියවලා ගොඩක් රිදිලා තිබුණානෙ.

    ඉතින් කියහන්කො බලන්න එ‍්කෙ තිබුණ කොයි කෑල්ල නිසාද උඹලාට ගොඩක්ම රිදුණෙ? සිද්ධිය අ‍ැත්ත නිසා, කුණුහරුපෙන් කිව්වට උඹලගෙ තත්ත්වය ගැන නියම සාරාංශයක් නිසා නේද මචන්ලා? 🤣🙏

    1. අර වැලතරයා වගේ පෙරේත තටු ගිල ගිල, බියර් එළ හුජ්ජ බොන, සිගරට් බීලා කාස රෝගෙ හදාගෙන දෙක ගහද්දි හති දා ගන්න, බඩදරු ගෑනිට හපන් බඩ දා ගත්ත, කැහි ලොඳ වගේ දියාරු කැරි බේරෙන වඳ වේසිගෙ පුත්තුන්ට ඉතින් ගෑනි මට දීලා බාගෙට නැගපු බිජ්ජ හොලවගන්න තමයි වෙන්නෙ.

    2. මට 31 ක් වෙලත් මේ වගේ endurance එකක් තියෙන නිසා තමයි තොපෙ ගෑණුන්ට අ‍ැස් උඩ යන්ඩ හුකන්ඩ පුළුවන් වෙලා තියෙන්නෙ. ඔච්චර වෙලා එක දිගට කරන්නෙ කොහොමද කියලා අ‍ැහුවාම ඕන්න ඕක තමයි උත්තරේ. උකුවට ගොඩක් විදලා කැරි යන්නෙත් ඇඟට ගුණ දෙයක් කාලා නිතර අ‍ැවිදින නිසා තමයි. මේවා scientific facts ඉතින්.

    ඔහොම බැලුවොත් බන් ලංකාවේ ගෑනු ඔක්කොම පිරිමි පැත්තකින් තියලා මී හරක්ට කියලා ඇරවගන්න යයිනේ. එහෙම යන ගැණුත් ඇති නැත්නම් උඹ වගේ එවුන් හැදෙන්නේ නැහැනේ. ඒත් මම දන්න විදියට හැම ගැනියෙක්ම ඔහොම පැය හත අට එක දිගට හුකන පිස්සෝ හොයා හොයා යන්නෙ නැහැ. සාමාන්‍ය මට්ටමෙන් ලිංගිකව හැසිරෙන්න පුළුවන් හොඳ රස්සාවක් කරන decent මිනිස්සු තමයි ගෑනු හොයන්නෙ.
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    ඔහොම බැලුවොත් බන් ලංකාවේ ගෑනු ඔක්කොම පිරිමි පැත්තකින් තියලා මී හරක්ට කියලා ඇරවගන්න යයිනේ. එහෙම යන ගැණුත් ඇති නැත්නම් උඹ වගේ එවුන් හැදෙන්නේ නැහැනේ. ඒත් මම දන්න විදියට හැම ගැනියෙක්ම ඔහොම පැය හත අට එක දිගට හුකන පිස්සෝ හොයා හොයා යන්නෙ නැහැ. සාමාන්‍ය මට්ටමෙන් ලිංගිකව හැසිරෙන්න පුළුවන් හොඳ රස්සාවක් කරන decent මිනිස්සු තමයි ගෑනු හොයන්නෙ.
    This is true for Gen X, but not for Millenials and Gen Z.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,735
    113
    ඔහොම බැලුවොත් බන් ලංකාවේ ගෑනු ඔක්කොම පිරිමි පැත්තකින් තියලා මී හරක්ට කියලා ඇරවගන්න යයිනේ. එහෙම යන ගැණුත් ඇති නැත්නම් උඹ වගේ එවුන් හැදෙන්නේ නැහැනේ. ඒත් මම දන්න විදියට හැම ගැනියෙක්ම ඔහොම පැය හත අට එක දිගට හුකන පිස්සෝ හොයා හොයා යන්නෙ නැහැ. සාමාන්‍ය මට්ටමෙන් ලිංගිකව හැසිරෙන්න පුළුවන් හොඳ රස්සාවක් කරන decent මිනිස්සු තමයි ගෑනු හොයන්නෙ.
    අනිවා අනිවා, එහෙම හොයලා බැඳගන්නවා. අවුරුද්දක් දෙකක් ගිහින් හොයලා බැලුවාම ගම වටේම යතුරු සීන් එක තමයි. වේස කම අඩු නිසා එහෙම වටේ නොගියොත් පවුලෙම ප්‍රශ්න. ඔය මේකෙ ඉන්න පොන්නයො ප්‍රශ්න අහන්නෙ ගෑනි අරහෙමයි මෙහෙමයි, අරකයි මේකයි මම පව්ව්ව්ව් ගාලා. ඔය සේරටම පිටිපස්සෙන් තියෙන්නෙ sex life එක මෙලෝ රහක් නැති එක. හැබැයි ගෑනු එ‍්ක කියන්නෙ නෑ. එක්කො තොපෙ මොලේ කනවා. නැත්නම් වටේ යනවා. හරියට හුකලා බලපිය තියෙන පවුල් ප්‍රශ්න සේරම විසඳෙන හැටි. 🤣
     

    Dailco

    Well-known member
  • Oct 11, 2021
    2,338
    3,002
    113
    Colombo
    Indrajith Walthara

    ponnayo, thathage "scurvy" account ekata match wenna aluth account ekak hadagnin "guurvy" kiyala. 😂👌
     

    abhilanka

    Well-known member
  • Mar 19, 2020
    2,894
    4,243
    113
    Screenshot_2022-12-17-14-47-20-880-edit_com.android.chrome.jpg
     

    Similar threads