උඹලාගේ කෙල්ලගේ කකුලට මුදු දානවාට උඹල ආසද?

killing machine

Well-known member
  • Jun 27, 2011
    979
    122
    63
    DSC027198.jpg

    DSC037282.jpg

    DSC037323.jpg

    DSC037713.jpg

    DSC050523.jpg

    DSC056978.jpg

    DSC057513.jpg

    DSC059517.jpg

    DSC065512.jpg

    DSC402199.jpg
     

    eagle rox

    Member
    May 18, 2011
    119
    95
    0
    kellata lassanai nan aulak naha machan. anika meka samahara aya daala tibba mudu danne badu kiyala....

    kellonva kavadaavath adum paladum valin maninna baha ban.... api e kella diha balana vidihai venas karanna ona. oya issara kaale achchila ehema geval hitiye nikan bra vage eva adagenane. kauruth mukuth kiuvada?? nahane .. ehema andan hitiya kiyala e achchila badu kiyala gam vala minissu kiyanna gaththe nahane..
    eka nisa man nan poduve kisima kellekuta badu kiyanavata kamathi naha. anika thamai apith gahaniyak thulin me loketa apu minissu. eka nisa samastha gahanu jaathiya kerehima e concept eka oluva thiyaagena baluvoth kisima ganiyekge hitha noridava inna puluvan kiyala hithanava..

    mege pudgalika adahasak vitharai..
     

    killing machine

    Well-known member
  • Jun 27, 2011
    979
    122
    63
    kellata lassanai nan aulak naha machan. anika meka samahara aya daala tibba mudu danne badu kiyala....

    kellonva kavadaavath adum paladum valin maninna baha ban.... api e kella diha balana vidihai venas karanna ona. oya issara kaale achchila ehema geval hitiye nikan bra vage eva adagenane. kauruth mukuth kiuvada?? nahane .. ehema andan hitiya kiyala e achchila badu kiyala gam vala minissu kiyanna gaththe nahane..
    eka nisa man nan poduve kisima kellekuta badu kiyanavata kamathi naha. anika thamai apith gahaniyak thulin me loketa apu minissu. eka nisa samastha gahanu jaathiya kerehima e concept eka oluva thiyaagena baluvoth kisima ganiyekge hitha noridava inna puluvan kiyala hithanava..

    mege pudgalika adahasak vitharai..


    aniwaaryayenma machan :yes::yes::yes::yes:
     

    DCSDj

    Well-known member
  • Mar 22, 2011
    4,521
    989
    113
    Cupertino
    මොකටද බන් මුද්ද කකුලට දාන්නේ ... ඇගිල්ලට දාගෙන අහිංසක ගෑනු ළමයෙක් හෝ ගෑනියක් වගේ හිටියා නම් හරිනේ.... සොබා ධර්මය විසින් දීලා තියෙන ලස්සන කෙල්ලොන්ට මදි වෙලාද ......... මුදු කකුලට දන්නේ ගොඩක්ම .....Hookers ලා