mama hari aasay umbala meyage kakul balanawata
ai muna balanawata kemathi nedda
mama hari aasay umbala meyage kakul balanawata
meya model kenekda bn
blpn ko daala thiyena sapaththu qteks warga thogee
dawas kiyakadida gatte
umba meyawa bendalada ?
no ban nikan joliyata ekata inne mynwa bandinna hariyane naha ban


Anunge kellange kakul balanna apita oni ne
kattiyage kellage kakul danna
![]()


ambo pissu hadei,hari thamai

,dapanko uda hariyet photo tikak xD

kakulata mudu daanne demala kellone
kellata lassanai nan aulak naha machan. anika meka samahara aya daala tibba mudu danne badu kiyala....
kellonva kavadaavath adum paladum valin maninna baha ban.... api e kella diha balana vidihai venas karanna ona. oya issara kaale achchila ehema geval hitiye nikan bra vage eva adagenane. kauruth mukuth kiuvada?? nahane .. ehema andan hitiya kiyala e achchila badu kiyala gam vala minissu kiyanna gaththe nahane..
eka nisa man nan poduve kisima kellekuta badu kiyanavata kamathi naha. anika thamai apith gahaniyak thulin me loketa apu minissu. eka nisa samastha gahanu jaathiya kerehima e concept eka oluva thiyaagena baluvoth kisima ganiyekge hitha noridava inna puluvan kiyala hithanava..
mege pudgalika adahasak vitharai..



