උඹලා ඉගෙනගත්තු විශ්වවිද්‍යාලේ මොකක්ද (bachelors )?

උඹලා ඉගෙනගත්තු විශ්ව විද්‍යාලේ/Institute මොකක්ද (bachelors )?

  • University of Colombo

    Votes: 11 10.8%
  • University of Peradeniya

    Votes: 16 15.7%
  • University of Moratuwa

    Votes: 17 16.7%
  • University of Ruhuna

    Votes: 4 3.9%
  • SLIIT

    Votes: 5 4.9%
  • IIT

    Votes: 3 2.9%
  • University of Sri Jayawardanapura

    Votes: 2 2.0%
  • University of Kelaniya

    Votes: 7 6.9%
  • ලංකාවේ තියෙන වෙනත් රජයේ විශ්වවිද්‍යාලයක් or Institute

    Votes: 11 10.8%
  • Foreign University

    Votes: 26 25.5%

  • Total voters
    102

kasun_kbp

Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,395
    113
    Kaduwela
    The University of Manchester
    Apita-Pukada-Ponnayo.gif

    තෝ හුත්තිගේ පුතා ෆැකල්ටි ඔෆ් ඇනල්, යුනිවර්සිටි ඔෆ් මැදමුලන.
     

    lapaman

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    4,714
    8,416
    113
    මැදමුලන මහින්ද රාජපක්ෂ විද්‍යාලය 😂
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,833
    6,070
    113
    සී ලන්කා රජයේ විශ්වවිද්‍යාල වල world ranking පහතින්

    "ඉතියෝපියාවේ අඩීඩ් අබාබා විශ්වවිද්‍යාලය: 600
    කොලබ විශ්වවිද්‍යාලය: 1000 😂
    මොරටුව විශ්වවිද්‍යාලය: 900 😂
    පේරාදෙනිය විශ්වවිද්‍යාලය: 1200 😂

    (Source: world university rankings: times higher education and QS world uni rankings)

    ලන්කාවෙ සමහර ප්‍රයිවට් කැම්පස් රජයේ කැම්පස් වලට වඩා යම්කිසි ප්‍රමානෙකට හොදයි, මොකෝ එයාලට ගොඩක් වෙලාවට ඩිග්‍රි එක දෙන්නෙ පිටරට කැම්පස් එකකින් තත්ව නියාමනය කරල. ගොඩක් වෙලාවට පිට රට කැම්පස් එකෙන් මයි ඩිග්‍රි එකේ Certificate එක දෙන්නෙ.

    සාමාන්‍යයෙන් රජයේ කැම්පස් වල රිසර්ච් උනත් හරිම පහල තත්වයක් තියෙන්නෙ. ගොඩක්ම එයාලගෙ කැම්පස් එකේම එයාලම හදපු ජර්නල් එකක එයාලම පබ්ලිශ් කරල, බොරුවට රිසර්ච් හෙන ගොඩක් කලා වගේ පෙන්නන්න හදන එක තමයි කරන්නෙ.

    සී ලන්කා රජයේ කැම්පස් වල හොද විද්‍යාගාර (ලැබ්) නෑ, යල් පැනගිය විද්‍යා උපකරන, ඕවලින් එන රිසර්ච් කොහොමත් වැඩක් නෑ. ගොඩක් රිසර්ච් වල බොරු තමයි ලියල තියෙන්නෙ."

    උපුටා ගන්නා ලදී
     
    Last edited:

    Gunaratnam

    Well-known member
  • Dec 9, 2023
    388
    269
    63
    Panadura
    ඔයා ඩීන්ද? 🥱🥱🥱
    කියන්නකෝ බලන්න. මොකද bit කරන උනුත් මොරටුවේ ගානවා😹.

    සී ලන්කා රජයේ විශ්වවිද්‍යාල වල world ranking පහතින්

    "ඉතියෝපියාවේ අඩීඩ් අබාබා විශ්වවිද්‍යාලය: 600
    කොලබ විශ්වවිද්‍යාලය: 1000 😂
    මොරටුව විශ්වවිද්‍යාලය: 900 😂
    පේරාදෙනිය විශ්වවිද්‍යාලය: 1200 😂

    (Source: world university rankings: times higher education and QS world uni rankings)

    ලන්කාවෙ සමහර ප්‍රයිවට් කැම්පස් රජයේ කැම්පස් වලට වඩා යම්කිසි ප්‍රමානෙකට හොදයි, මොකෝ එයාලට ගොඩක් වෙලාවට ඩිග්‍රි එක දෙන්නෙ පිටරට කැම්පස් එකකින් තත්ව නියාමනය කරල. ගොඩක් වෙලාවට පිට රට කැම්පස් එකෙන් මයි ඩිග්‍රි එකේ Certificate එක දෙන්නෙ.

    සාමාන්‍යයෙන් රජයේ කැම්පස් වල රිසර්ච් උනත් හරිම පහල තත්වයක් තියෙන්නෙ. ගොඩක්ම එයාලගෙ කැම්පස් එකේම එයාලම හදපු ජර්නල් එකක එයාලම පබ්ලිශ් කරල, බොරුවට රිසර්ච් හෙන ගොඩක් කලා වගේ පෙන්නන්න හදන එක තමයි කරන්නෙ.

    සී ලන්කා රජයේ කැම්පස් වල හොද විද්‍යාගාර (ලැබ්) නෑ, යල් පැනගිය විද්‍යා උපකරන, ඕවලින් එන රිසර්ච් කොහොමත් වැඩක් නෑ. ගොඩක් රිසර්ච් වල බොරු තමයි ලියල තියෙන්නෙ."

    උපුටා ගන්නා ලදී
    Ape sliit ekata gahanna ekak na pako.sri lankan number 1.it waddo okkoma ape eke pako🔥❤️.sliit eken eliyata enne carima waddo hutto🔥❤️.