repost :P http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=69521
N nagaya Member Mar 18, 2007 12,671 194 0 Jun 9, 2010 #41 repost http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=69521
BC_Dilum Well-known member Mar 2, 2008 17,919 1,168 113 192.168.1.1 Jun 9, 2010 #44 25 weddi marry karanna puluwan thathwayak thibunoth aniwa marry karanawa
janaka33 Member Feb 12, 2008 4,182 94 0 Kandy Jun 9, 2010 #45 28 withara oya thiyana BSC, MSC,BA,MBA, Scjp,ccp,CCNA.........etc(academic,professhional ) gahala job ekakata set wenakota oyagana wenawa machan Last edited: Jun 9, 2010
28 withara oya thiyana BSC, MSC,BA,MBA, Scjp,ccp,CCNA.........etc(academic,professhional ) gahala job ekakata set wenakota oyagana wenawa machan
anuru_1 Well-known member Mar 1, 2007 15,395 530 113 36 Matara Jun 9, 2010 #46 mama nan 28n balagena giyama sahena ganak innawane ethana....
anuru_1 Well-known member Mar 1, 2007 15,395 530 113 36 Matara Jun 9, 2010 #47 janaka33 said: 28 withara oya thiyana BSC, MSC,BA,MBA, Scjp,ccp,CCNA.........etc gahala job ekakata set wenakota oyagana wenawa machan Click to expand... ow ban gahen gedi enna wage kohomada ban kasada badinne....
janaka33 said: 28 withara oya thiyana BSC, MSC,BA,MBA, Scjp,ccp,CCNA.........etc gahala job ekakata set wenakota oyagana wenawa machan Click to expand... ow ban gahen gedi enna wage kohomada ban kasada badinne....
UNDERTAKERR Member Mar 11, 2010 1,342 67 0 Jun 10, 2010 #48 nagaya said: repost http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=69521 Click to expand... question eka wenas.
nagaya said: repost http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=69521 Click to expand... question eka wenas.
soona Well-known member May 28, 2009 1,520 774 113 near my sudu Jun 10, 2010 #51 16 thamai niyama wayasa
Samantha567 Member Sep 22, 2009 20,513 1,590 0 iN fRoNt oF tHe mOnItOr Jun 10, 2010 #52 ගස් තමයි බදින්න වෙන්නේ... කෙල්ලෙක් නැහැ, ඉන්න ගෙයක් නැහැ, හරි හමන් රස්සාවක් නැහැ, ඉතින් කොහොමද බන් බන්දිනේ...???
ගස් තමයි බදින්න වෙන්නේ... කෙල්ලෙක් නැහැ, ඉන්න ගෙයක් නැහැ, හරි හමන් රස්සාවක් නැහැ, ඉතින් කොහොමද බන් බන්දිනේ...???
rauxz Member Aug 27, 2009 7,393 377 0 හිත ගිය තෑන...... Jun 10, 2010 #53 KrAzY_iN_LuV said: කෙල්ලෙක් ඉන්න එපැයි බං බඳින්න Click to expand... sira..
prasadty Member Sep 6, 2009 2,105 93 0 දෙදුන්නේ Jun 10, 2010 #54 දැන් මොකටද කිපන්කො අපෙන් බදින්න කැමති වයස අහන්නේ..... (බන්දලා වත් දෙන්නද??? )
dilrasan Well-known member Oct 30, 2007 42,821 1 4,884 113 40 හත් ඉලව්වෙ! Jun 10, 2010 #56 29 wath wei mage hithe...