ඌව වෙල්ලස්ස ඩිග්‍රී ප්‍රෝග්‍රෑම්

ජොසී

Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    ඌව වෙල්ලස්ස ඩිග්‍රී ප්‍රෝග්‍රෑම්

    දැනට ඌව වෙල්ලස්ස කැම්පස් එකේ ඉන්න අයියා කෙනෙක්, අක්කා කෙනෙක් මේක දැක්කොත් උදව්වක් කරන්න.
    ඌව වෙල්ලස්ස කැම්පස් එකේ තියන ඩිග්‍රී ප්‍රොග්‍රැම් වල syllabus එක module වශයෙන් පැහැදිලිව පෙන්නලා නැහැ නෙ website එකේ. :oo: අපිට syllabus ගැන විස්තර තියන document එකක් වගේ දෙයක් හෝ link එකක් ලබාදීලා අපිව ඒ ගැන දැනුවත් කරන්න පුළුවන් නම්, ඔයාලට ගොඩාක් පිං.

    Faculty of Animal Science & Export Agriculture
    . B.Sc in Aquatic Resources & Technology
    . B.ASc (Animal Science)
    . B.Sc in Export Agriculture
    . B.Sc in Palm & Latex Technology & Value Addition
    . B.Sc in Tea Technology & Value Addition

    Faculty of Science & Technology
    . B.Tech in Science & Technology
    . B.Tech in Computer Science & Technology
    . B.IIT (Industrial Information Technology)
    . B.Sc in Mineral Resources & Technology

    Faculty of Management
    . B.BM in Entrepreneurship & Management
    . B.BM in Hospitality, Tourism & Events Management


    Edit:
    Aquatic resource technology, Animal Science, Export Agriculture වගේ එකක් කරොත්, අපේ අනාගතේ කොහොම වෙයිද? job තියෙයිද? government ද? private ද? abroad ද? :confused: මේ වගේ පොඩි විස්තර ටිකක් කියාදෙන්න පුළුවන් දෙයියෙක් ඉන්නවා නම්... :baffled:
     
    Last edited:
    Aug 28, 2014
    53
    6
    0
    Course of Study: Hospitality, Tourism and Events Management Degree: BBM (Bachelor of Business Management)
    Focus: To produce graduates with an entrepreneurial culture to address a range of management issues such as planning, developing and sustaining and foster research culture in the vast area of hospitality, tourism and events industry.
    Entry Requirement: Students from any subject stream plus an aptitude test conducted by Uva Wellassa University
    Academic Program:


    YearSemester 1Semester 2 First Year Essential Skill Development
    (12 Credits) Broad General Education
    (15 Credits)
    Core course units in Hospitality, Tourism and Events Management
    (2 Credits)
    Second Year Objective is to provide a thorough background in principles of the subject areas in Hospitality, Tourism and Events Management
    Core Course units in Hospitality, Tourism and Events Management (21 Credits)
    Essential Skills (03 Credits),
    Broad General Education (09 Credits)
    Third Year
    Relevant Studies in selected areas of tourism Management​

    • Food and beverage preparation and service
    • Eco-tourism
    • Conference and events planning and management
    • Management and entrepreneurship in tourism
    • Costing and management accounting
    • Marketing in tourism
    • ICT in tourism business
    Fourth Year Advanced Studies in a chosen field
    • Local Needs
    • Global Trends
    • Value Addition to natural resources
    • Evolving marketing trends
    Research Project
    Industrial Training 4-6 months
     

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    තව ප්‍රශ්ණයක්

    මං අදුරන තව යාළුවෙක් ඉන්නවා. එයා select වෙලා තියෙන්නෙ Animal Science වලට. ඒකට ගියොත්, සතෙක් මරන්ඩ තියනවා කියලා, ඒකට බයේ එයා නොයා ඉන්න හදන්නෙ. මේ කතාවෙ ඇත්තක් තියනවද? :oo:
     

    ilanganthilaka

    Well-known member
  • Jun 4, 2008
    12,438
    1,004
    113
    ජොසී;17134666 said:
    මං අදුරන තව යාළුවෙක් ඉන්නවා. එයා select වෙලා තියෙන්නෙ Animal Science වලට. ඒකට ගියොත්, සතෙක් මරන්ඩ තියනවා කියලා, ඒකට බයේ එයා නොයා ඉන්න හදන්නෙ. මේ කතාවෙ ඇත්තක් තියනවද? :oo:

    :baffled::baffled::baffled:
     

    Ansari

    Junior member
  • Oct 23, 2009
    177
    14
    18
    ජොසී;17134666 said:
    මං අදුරන තව යාළුවෙක් ඉන්නවා. එයා select වෙලා තියෙන්නෙ Animal Science වලට. ඒකට ගියොත්, සතෙක් මරන්ඩ තියනවා කියලා, ඒකට බයේ එයා නොයා ඉන්න හදන්නෙ. මේ කතාවෙ ඇත්තක් තියනවද? :oo:
    eeka boruwak, maath UWU tamai hitiye, but Science Faculty. Animal Science unta sattu maranna neha ban. amuulika boruwak
     

    yasiru1

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    3,504
    53
    48
    borella
    ජොසී;17134666 said:
    මං අදුරන තව යාළුවෙක් ඉන්නවා. එයා select වෙලා තියෙන්නෙ Animal Science වලට. ඒකට ගියොත්, සතෙක් මරන්ඩ තියනවා කියලා, ඒකට බයේ එයා නොයා ඉන්න හදන්නෙ. මේ කතාවෙ ඇත්තක් තියනවද? :oo:

    sattu maranna wenne naha .sattu marana karama gana igena ganna wenawa .
     

    yasiru1

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    3,504
    53
    48
    borella
    BSc (Sp) Computer Sceince & Technology
    2008 – 2013

    Structural Programming (C)
    System Level Programming
    Object Oriented Programming (Java)
    DBMS (MySQL)
    Data Structures and Algorithms
    Software Engineering
    Rapid Application Development
    Software Design using Design Patterns
    Software Localization
    Intelligent Systems
    Cryptographic Systems
    Networking and Data Communication
    Advanced Networking & applications
    Digital Image Processing
    Fuzzy Logic and Fuzzy Controllers
    Web Design and Development
    Neural Networks
    Mathematics
    Quantitative Reasoning
    Statistical methods
    Scientific Writing
    Project Management
    Applied economics and Value Addition
    Innovation, IPR and Commercialization
    GIS and Remote Sensing
    Graph Theory


    man karapu ewa .samahara optional subjects kale naha
     

    s.shehan

    Well-known member
  • Dec 31, 2012
    1,380
    278
    83
    oke course content eka hadala tiyanne CS degree ekak vidihata IT ekakata vada.





    :D:D
     
    Last edited:

    SinhaRuba

    Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    ජොසී;17134666 said:
    මං අදුරන තව යාළුවෙක් ඉන්නවා. එයා select වෙලා තියෙන්නෙ Animal Science වලට. ඒකට ගියොත්, සතෙක් මරන්ඩ තියනවා කියලා, ඒකට බයේ එයා නොයා ඉන්න හදන්නෙ. මේ කතාවෙ ඇත්තක් තියනවද? :oo:

    Natha (Mama danna tharamin)
     

    SinhaRuba

    Well-known member
  • May 4, 2012
    1,093
    463
    113
    Matara
    Edit:
    Aquatic resource technology, Animal Science, Export Agriculture වගේ එකක් කරොත්, අපේ අනාගතේ කොහොම වෙයිද? job තියෙයිද? government ද? private ද? abroad ද? :confused: මේ වගේ පොඩි විස්තර ටිකක් කියාදෙන්න පුළුවන් දෙයියෙක් ඉන්නවා නම්... :baffled:[/QUOTE]

    Mama danna tharamin nam me mona degree eka karalawath pass out una unta job nathikamak na samahara degree walata pass out wennath kalin job set wenawa thawa ewata job ekak set wenna podi kalayak yannawa samahara ewata tikak balan enna wenawa eka hama university ekatama poduine banZ. Eka ethin katawath waraddak kiyanna ba wada kala nam wada puluwannam job nathi wenne na government ද? private ද? abroad ද? kiyana ekata answer ekak denna amarui. me ona ekak wenna puluwan mokada me 3nema job kanna un godak ennawa
     

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    Mama danna tharamin nam me mona degree eka karalawath pass out una unta job nathikamak na samahara degree walata pass out wennath kalin job set wenawa thawa ewata job ekak set wenna podi kalayak yannawa samahara ewata tikak balan enna wenawa eka hama university ekatama poduine banZ. Eka ethin katawath waraddak kiyanna ba wada kala nam wada puluwannam job nathi wenne na government ද? private ද? abroad ද? kiyana ekata answer ekak denna amarui. me ona ekak wenna puluwan mokada me 3nema job kanna un godak ennawa

    :yes: බොහොම ස්තූතියි!
     

    isurunisal

    Junior member
  • Mar 27, 2011
    140
    12
    18
    Kalutara
    ජොසී;17134666 said:
    මං අදුරන තව යාළුවෙක් ඉන්නවා. එයා select වෙලා තියෙන්නෙ Animal Science වලට. ඒකට ගියොත්, සතෙක් මරන්ඩ තියනවා කියලා, ඒකට බයේ එයා නොයා ඉන්න හදන්නෙ. මේ කතාවෙ ඇත්තක් තියනවද? :oo:

    mamath Uva Wellassa 2009/2010 batch... kuda oka kiyapu buruwa... ehama seen ekak na bn...
     

    isurunisal

    Junior member
  • Mar 27, 2011
    140
    12
    18
    Kalutara
    Edit:
    Aquatic resource technology, Animal Science, Export Agriculture වගේ එකක් කරොත්, අපේ අනාගතේ කොහොම වෙයිද? job තියෙයිද? government ද? private ද? abroad ද? :confused: මේ වගේ පොඩි විස්තර ටිකක් කියාදෙන්න පුළුවන් දෙයියෙක් ඉන්නවා නම්... :baffled:

    Mama danna tharamin nam me mona degree eka karalawath pass out una unta job nathikamak na samahara degree walata pass out wennath kalin job set wenawa thawa ewata job ekak set wenna podi kalayak yannawa samahara ewata tikak balan enna wenawa eka hama university ekatama poduine banZ. Eka ethin katawath waraddak kiyanna ba wada kala nam wada puluwannam job nathi wenne na government ද? private ද? abroad ද? kiyana ekata answer ekak denna amarui. me ona ekak wenna puluwan mokada me 3nema job kanna un godak ennawa
    [/QUOTE]


    Animal Science aulak na. Aquatic nam recommend kranna amarui ... ekata jobs tikak adui. animal karapu ape kollo new zeland innwa. everything depends on ur skills thama kolla.
    campuz awilla clz ekak ganna ekama nemai wadagath skills develop karagnna eka.