එකට 17ක් වන මුස්ලිම් තියරිය .. අනිවා බලන්න

Kasunrock619

Well-known member
  • May 18, 2009
    16,842
    1,459
    113
    Colombo
    muslim kello kochara lassna unoth un respect penna na ona minhaka ekka yanwa bn anika uba awrudu 14 -18 atara kalaya atulata marry karanwa
    sinhala kellak ekka kollkta yalu wennama hena gamak denna wenwa itin anit ewa gana kumana katada:dull::no:
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    ජාතිය ගොඩ නගන්න ගෑනිට ඇරලා විතරක් හරියන්නේ නෑ බං
    ආකල්පමය වශයෙන් ලොකු වෙනසකුයි ඊට අදාලව කලයුතු වැඩයි තව ඕන තරම්...
     

    w0rl0ard

    Member
    Apr 20, 2014
    165
    11
    0
    ජාතිය ගොඩ නගන්න ගෑනිට ඇරලා විතරක් හරියන්නේ නෑ බං
    ආකල්පමය වශයෙන් ලොකු වෙනසකුයි ඊට අදාලව කලයුතු වැඩයි තව ඕන තරම්...

    :yes:
     

    rommonXYZ

    Active member
  • Sep 20, 2022
    116
    82
    28
    Ane pake sinhala, labbakda ban jathiyak widiyata tibila, monada karala tyenne? eda idan eka ekawa parayaa yanna gihilla anthimata ratakuth nathuwa dan eka eka wena rata walata yanawa. maha nambukara jathiyaknam kamak na owa qwata. athi labbakuth na. kaiyanam jathiya beraganna. jathiya beraganna lamai hadanna puluwan unta hariyata kanna bonna hari education ekak denna salli denawanam. ochara puke amaruwak thiyanawanam oya kiyana unangen eka lamayata koti 2kwath illaganna oni, unge nutrition education walata. api lamai hadanne unwa hoda thanwala thiyanna misak bokku uda hitawanna nemene. pake jathika aale.