එකපාරටම දස ලක්ෂයක් - පුළුවන් නම් වරෙව්..

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Mama Kalo ponseka Sir ta mehema challenge ekak denawa. Habai meken mama anumatha karanne naa , lankawe inna serama bootha kattadiyo true kiyala. Boru karana hora yakku thama wadi hariya inne. But ehema una kiyala hamoma horu newe. Mama dakala thyenawa live , truly KANAPPUWA walk karanawa horu allanna. Eta amtharawa mama lagadi dakapu live deyakin mama Kalo ponseka Sir ta challenge karanawa. Challenge eka elagata balanna.
 

IAmMrDamnLOL

Well-known member
  • Jun 27, 2012
    2,506
    521
    113
    34
    ElaKiri.com/forum
    9 කරන්න පුලුවන්. කට්ටිය සෙට් වෙල ලන්කාවෙ ISP ට ගේමක් දෙමු. එකෙක් තරගෙට යවනව. හැක්ර් කෙනෙක්ට කරන්නත් පුලුවන්
    Ochchara datha kanna one naha ban sea cable eka tiyena paththata navak yavamu.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Meka karanne mama nevei . South wala inna veda mahattheyek. Meka science walin prove karanna bari deyak. A mokada mama hodata pariksha kala , science athana thiyenawada kiyala. Athana science thibune naa. Magnet ekak thibune naa. Ath veda mahatha MANTHARAYAK mathurala ----- akineka athin thiyena mole gas dekak tika tika pana thiyenawa wage kittu wela joint una. Mole gas deka mage hand walin whitharai mama ath karala allan hitiye. Ath weda mahatthaya manthare mathurana kota mole gas deka lanwena eka mata nathara karanna bari una. A tharam force ekak a mantharen awa. Mage energy eka paraddala , a manthara force eken mole gas deka tika tika kittu wela joint una. KALO PONSEKA Sir, oba kiyanawada meyath boru kiyala. Oba boru kiyala kiyanawanam, Mama kamathi mage money walin 10000 Rs oba laga thiyala challenge eka denna. Weda mahatthaya ge getharata enna wenawa. KALO PONSEKA SIR, MAGE CHALLENGE EKA BARA GANNA. SIYALU DEYA ELAKIRI YA DANUWATH WIYA YUTHUI.
     
    Last edited:

    IAmMrDamnLOL

    Well-known member
  • Jun 27, 2012
    2,506
    521
    113
    34
    ElaKiri.com/forum
    Mama Kalo ponseka Sir ta mehema challenge ekak denawa. Habai meken mama anumatha karanne naa , lankawe inna serama bootha kattadiyo true kiyala. Boru karana hora yakku thama wadi hariya inne. But ehema una kiyala hamoma horu newe. Mama dakala thyenawa live , truly KANAPPUWA walk karanawa horu allanna. Eta amtharawa mama lagadi dakapu live deyakin mama Kalo ponseka Sir ta challenge karanawa. Challenge eka elagata balanna.
    Ova okkoma boru magic kiyala ovata kiyanne. :rofl:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    kalo ponseka dosthara mahathaneni , mage challenge eka bara ganna. Mama 10000 Rs apayata thiyanawa.
     

    ngq

    Member
    Oct 1, 2012
    2
    0
    0
    Meka karanne mama nevei . South wala inna veda mahattheyek. Meka science walin prove karanna bari deyak. A mokada mama hodata pariksha kala , science athana thiyenawada kiyala. Athana science thibune naa. Magnet ekak thibune naa. Ath veda mahatha MANTHARAYAK mathurala ----- akineka athin thiyena mole gas dekak tika tika pana thiyenawa wage kittu wela joint una. Mole gas deka mage hand walin whitharai mama ath karala allan hitiye. Ath weda mahatthaya manthare mathurana kota mole gas deka lanwena eka mata nathara karanna bari una. A tharam force ekak a mantharen awa. Mage energy eka paraddala , a manthara force eken mole gas deka tika tika kittu wela joint una. KALO PONSEKA Sir, oba kiyanawada meyath boru kiyala. Oba boru kiyala kiyanawanam, Mama kamathi mage money walin 10000 Rs oba laga thiyala challenge eka denna. Weda mahatthaya ge getharata enna wenawa. KALO PONSEKA SIR, MAGE CHALLENGE EKA BARA GANNA. SIYALU DEYA ELAKIRI YA DANUWATH WIYA YUTHUI.

    මටත් හරිම සතුටුයි මෙවැනි දේවල් කළහැකි වෙද මහත්වරු තවම ඉන්න එක ගැන. ඔයා මේ ලිපියේ තියෙන අංකයකට කතා කරල ඔයාගෙ අභියෝගය ඉදිරිපත් කරන්න. එහෙම නැතිනම් දිවයින පත්තරේට කතා කරන්න (0112 497557, 0112 446853, http://www.rainbowpages.lk/fast-find/advertising-amp-media/newspapers/Upali-Newspapers-(Pvt)-Ltd) මෝල්ගස් එකතු වෙන එක ඔප්පු කළොත් ඒක මුළු රටටම පෙන්නන්න පුළුවන්.
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    8 වතුර වයින් බවට හෝ පෙට්‍රල් ජලය බවට හෝ වයින් රුධිරය බවට හෝ පත්කිරීම.

    වට්තුර,
    පෙට්‍රැල් Octain 99.5 අගයකට ගේන්න පුලුවන් ඩයල් එකක් ඉන්නව නම් හොඳයි නේද??? මම රු100ක් දෙනවා ළිඳම පෙට්‍රැල් බවට පත කරගන්න ඕන..
     

    sakithcp

    Active member
  • Dec 13, 2007
    411
    55
    28
    Colombo
    8 වතුර වයින් බවට හෝ පෙට්‍රල් ජලය බවට හෝ වයින් රුධිරය බවට හෝ පත්කිරීම.

    වට්තුර,
    පෙට්‍රැල් Octain 99.5 අගයකට ගේන්න පුලුවන් ඩයල් එකක් ඉන්නව නම් හොඳයි නේද??? මම රු100ක් දෙනවා ළිඳම පෙට්‍රැල් බවට පත කරගන්න ඕන..

    අපේ උන් නම් කැමති වෙයි වතුර පෙට්‍රල් නෙමෙයි. 'ගල්' බවට පත් කරනවා කිව්වොත්. ගල් කිව්වේ අර බෝතල් වල තියෙන එව්වා.
    :lol::lol::lol:
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Kalo ponseka Dosthara mahathaneni, ---- Oya laksha 10 vadagath deyakata dunnoth nedha wada hoda------Mama Dengue fever eka sanipa karanna recipe 3 k denawa. Obthuma mea pilibada research ekak karala , hari giyoth mata laksha 10 denna. Recipes ----[1] Karapincha kola + thana haal [kadha] [2] Agil + Iguru [or Iguru piyali ] + Kurudu [ cinamon] [3] Pitawakka +Pathpadagam +Katuwal batu + Venival gata + Kottha malli
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Thawa eka recipe ekak thiyenawa Dengue fever eka suwa kirimata [4] Bin kohoba + Kohoba pothu +Devadara +Pathpadagam +Wadakaha +Heen Arattha Ala + Kuburu Ata Madha +Aralu bic +Kohoba oil bindu dekak