Meka karanne mama nevei . South wala inna veda mahattheyek. Meka science walin prove karanna bari deyak. A mokada mama hodata pariksha kala , science athana thiyenawada kiyala. Athana science thibune naa. Magnet ekak thibune naa. Ath veda mahatha MANTHARAYAK mathurala ----- akineka athin thiyena mole gas dekak tika tika pana thiyenawa wage kittu wela joint una. Mole gas deka mage hand walin whitharai mama ath karala allan hitiye. Ath weda mahatthaya manthare mathurana kota mole gas deka lanwena eka mata nathara karanna bari una. A tharam force ekak a mantharen awa. Mage energy eka paraddala , a manthara force eken mole gas deka tika tika kittu wela joint una. KALO PONSEKA Sir, oba kiyanawada meyath boru kiyala. Oba boru kiyala kiyanawanam, Mama kamathi mage money walin 10000 Rs oba laga thiyala challenge eka denna. Weda mahatthaya ge getharata enna wenawa. KALO PONSEKA SIR, MAGE CHALLENGE EKA BARA GANNA. SIYALU DEYA ELAKIRI YA DANUWATH WIYA YUTHUI.