එකෙක්ට හරි ගැහුවොත් බලාගෙනයි..මරු මරු

Voltage

Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    එකෙක්ට හරි ගැහුවොත් බලාගෙනයි..මරු මරු

    542691_285179148278420_1925055458_n.jpg


    ගත්තෙ බුකියෙන්



     
    Last edited:

    taps

    Member
    Dec 14, 2012
    78
    7
    0
    උගෙ ගෑනි හම්බයොන්ට දීල ඈති ඌ පොන්නයෙක් උනාට අපි මොකක් කරන්නද සින්හල ගෑනු නම් හම්බයොන්ට දුන්නෙ නෑ එහෙනම් අද හම්බයො සින්හල කතා කරනවා නමුත් අද උන් කතා කරන්නෙ දෙමල
     
    • Like
    Reactions: pavithra_uk
    Jul 26, 2011
    8,378
    730
    0
    no sinhala land
    SB wede anagaththa :D
    Hebei mehema ekakuth thiyeanwa bodu bala sena nama use kara kara harak wage natana kollo tikakuth innawa. un parata bahinne nehe kisi wedakata. fb ekata wela muslim eunta mada gahanawa witharai. e wage ewunta mulinma api set wela gahanan one . passe me sb wage pankadayoth hoyaganna one.
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    542691_285179148278420_1925055458_n.jpg


    ගත්තෙ බුකියෙන්


    ඒ උනාට හම්බ උන්ට හපපියව් කියයි..දේශපාලනේ එක්ක ඔය දේවල් කතා කරලා වැඩක් නෑ..බටර් ගානවා වගේ තමා..දැන් අපේ උන් ගහන්න ගත්තොත් කවුද නවත්තන්නේ....
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    කලු පූසා;14440137 said:
    SB wede anagaththa :D
    Hebei mehema ekakuth thiyeanwa bodu bala sena nama use kara kara harak wage natana kollo tikakuth innawa. un parata bahinne nehe kisi wedakata. fb ekata wela muslim eunta mada gahanawa witharai. e wage ewunta mulinma api set wela gahanan one . passe me sb wage pankadayoth hoyaganna one.

    :yes::yes::yes: