එකෙක් කොටියක් දිලා හොන්ඩ වෙසෙල් එකක් ගන්න යනව

handley

Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    kello wage thama. kollek hithata waahanayak set unoth ekamai one :yes:
    එවගෙ තමත් එත් මට පෙන්නෙ අරු බඩුවක් කරගහන්න යනව වගෙ බලන් ඉන්න බැනෙ
     
    • Sad
    Reactions: SK29

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,634
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඔවු ඕක හදාගත්තම ලොකු අවුලකුත් නෑ ඉතිං.
    අලුත් වෙසල් එකත් 1.80ක් විතර වෙනවනෙ.
    ඒක හදා ගන්න බැහැ හැදුවට ආයෙත් එනවා
     
    • Like
    Reactions: Smartm

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    වෙන ඔප්ශන් කියහන් උට , උට ටිකක් පෙනුම තියන එකක්ලු ඔන
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    වෙන ඔප්ශන් කියහන් උට , උට ටිකක් පෙනුම තියන එකක්ලු ඔන
    ඔය ගානට ඉතින් වෙන මොකුත් ඔප්ෂන් නෑනෙ
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    2015 ඉදන් තියන මගෙ ඇල්ටො එක ලබන අවුරුද්දෙවත් මාරැ කරන්න ඕනෙ. ආසවනම් තියෙන්නෙ Axio හරි Prius තමා.
    බලමු රුමේනියාවෙ කබුරන සල්ලි වලින් එකක් උස්සන්න පුලුවන් වෙයිද කියල...
     

    SpaceX

    Well-known member
  • Dec 14, 2017
    4,683
    5,231
    113
    ක්ලච් එක ඇරෙන්න ඕකෙ ලොකු අවුලක් නාහැ. කෝටියක් තේයේ නම් ක්ලච් එකට ලක්ෂ 3/4 ක් යන එක අවුලක් නැහැනේ.

    දැන් 100 ට අඩුවෙන් 2015 ඒවා යනවා. ටෝක් කරලා 90 අවට එකක් සෙට් කරගත්තොත් පාඩුවක් නෑ, ක්ලච් එක ෆුලි රීප්ලේස් කළත්..

    හොඳ වයස ගියාට පස්සේ මොන සිරා වාහනේ ගත්තත් වැඩක් නෑ බං

    මේ කමෙන්ට් එක උට පෙන්නහන්
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,232
    20,871
    113
    හස්තිශෛලපුර
    ඒක හදා ගන්න බැහැ හැදුවට ආයෙත් එනවා
    Kiriye kaluwo godakata vezel tiyenne hampada gahaapu.. Uba nikan owa kiyala chater wenna epa..

    2015 ඉදන් තියන මගෙ ඇල්ටො එක ලබන අවුරුද්දෙවත් මාරැ කරන්න ඕනෙ. ආසවනම් තියෙන්නෙ Axio හරි Prius තමා.
    බලමු රුමේනියාවෙ කබුරන සල්ලි වලින් එකක් උස්සන්න පුලුවන් වෙයිද කියල...
    Prius 2025 ganin.. Prestigious wagane..
    ------ Post added on Nov 2, 2025 at 8:51 AM
     
    • Haha
    Reactions: craabeysinghe

    Hankook

    Well-known member
  • Apr 4, 2022
    5,287
    8,185
    113
    ඌට කියපං මොලේ සාල්ලි වලට ගන්න බෑනේ බං කියලා