එක-වතාවක්-හෝ-නැරඹිය-යුතු-සුපිරි-චිත්‍රපට

tharangaral

Member
Mar 7, 2007
63
31
0
Oceans.11[2001]

tumblr_lkgj8mUAmX1qb5tna.jpg



https://torcache.net/torrent/241C05ED86F8E96C026CE20045679967E2DC9ABF.torrent?title=[kat.ph]oceans.11.2001.dvdrip.eng.axxo
 

adinindu

Well-known member
  • Aug 11, 2008
    1,274
    252
    83
    නුගේගොඩ
    1. The Shawshank Redemption - IMDB#1
    2. Seven
    3. Batman Begins
    4. The Dark Knight
    5. A Beautiful Mind
    6. Gladiator
    7. Troy
    8. Ironclad
    9. King Arthur 2004
    10. Kingdom of Heaven
    11. Inception
    12. Shutter Island
    13. Moneyball
    14. The Girl With The Dragon Tattoo
    15. Seven Pounds
    16. The Pursuit of Happiness
    17. Unfaithful
    18. Pearl Harbor
    19. Limitless
    20. Avatar
    මේ තියන ඒවා, මට ඕනෑම වෙලාවක කිසිම කම්මැලි කමක් නැතුව ආයත් බලන්න පුළුවන් පට්ටම චිත්‍රපටි. දැනට මතක මෙච්චරයි. මේ ටිකෙන් එකක් හරි බලලා වැඩක් නෑ කියනවනම් ඒ කියන කෙනා චිත්‍රපටි බලලා වැඩක් නෑ..ඔයාලට කැමති එකකින් බලන්න පටන් ගන්න. මොකද එක එක්කෙනාගේ රසඥතාවය වෙනස් නේ...
     

    Tharaka24

    Member
    Feb 1, 2009
    2,023
    69
    0
    යාළුවනේ . . . දැනට ලෝකයේ හදපු චිත්‍රපට වලින් ඔබ වරක් හෝ නැරඹියයුතු චිත්‍රපට ගෙන ඒම තමා මගේ අදහස ඔයාලත් දන්න ඒව තියනවනම් දාන්නකෝ. . . . හැබැයි ඒව සුපිරිම ඒව වෙන්න ඕනා.......

    The Next Three Days (2010)

    The-Next-Three-Days-2010.jpg


    menna link eka
    https://torcache.net/torrent/FA2FC3E4160DAE047D6C396B7309A66EBB71CEC8.torrent?title=[kat.ph]the.next.three.days.2010.dvdrip.eng.fxg

    meka mn beluva machn. pattama film eka
     

    DJAT

    Well-known member
  • Sep 1, 2006
    9,953
    1,442
    113
    Live in EARTH

    Menna Film Eka. kocchara baluwath epa wenne na.anthima shoot ekanam dahapaarak baluwath dakapu nathi ewa dakinna puluwan :P:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: