එදා ඉඳන් ලංකාව රන් කරන තනි පවුලක අතු

Brandy2020

Well-known member
  • May 15, 2018
    20,607
    25,964
    113
    Marage gani me family ekata connection thiyenawa mama hithanne.


    මුන්ට ලන්සලාගෙත් නෑ කමක් තියෙනවා.
    ------ Post added on Oct 29, 2023 at 11:48 PM
    Lansa & Rajpak were Catholic Indonesian came with Dutch to Sri Lanka
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    මුන බය වුනා මුන් තනි පක්ෂයෙන් ඡන්දය ඉල්ලුවෙත් පරාද
    වෙයි කියලා.උන් ශ්‍රීලංකා , යූඒන්පී කියල නම්
    දෙකකින පක්ෂ
    දෙකක් පටන් ගත්තා.හැමදාම උන්ට බලය
     

    dfgrendezvous

    Well-known member
  • Mar 14, 2008
    4,872
    8,451
    113
    mchn, me tika tree graph ekaka adinna puluwanda?


    mchn me tika tree graph ekaka adinna puluwanda
    ------ Post added on Oct 30, 2023 at 9:38 AM

    Wijewardena kotasa Wikipedia eke thiyenawa machan. Anik pawul wala tree (Senanayaka, Athulathmudali, Meedeniya, Atygalle, Hulugalle) wenama sambanda wenawa mekata.

    E.g. Ranjani Senanayakage Seeya D.S. Senanayake. Bappa Dudley Senanayake.

    Dayantha Athulathmudalige putha Lalith Athulathmudali.

    Alice Meedeniyage nangi Adeline Molamure. Adelinege husband Francis Molamure.

    Onna oya wage.


     
    Last edited:
    • Love
    • Like
    Reactions: gcloud and NRTG

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    සුද්දා කිව්වලු නෙහ් ලංකාවෙ උන්ට සර්ව ජන චන්ද බලය හරියන්නෑ මුන්ගෙ DNA වලම තියෙන්නෙ රජාට සහ රදළ පවුල්වල උන්ට වැදගෙන ඉන්න මානසිකත්වයක් ඒ හින්දා මුන්ට සර්වජන චන්ද බලය දුන්නත් ලංකාව පාලනය කරන්නෙ පවුල් දෙක තුනක් කියලා? බලං යද්දි ඇත්තනෙ හුත්තෝ කියලා තියෙන්නෙ සුද්දා 🥲
    @N A K A M U R A @2osama mainata munge ammalath supply karanne :love:
     

    Starry Night

    Well-known member
  • Mar 8, 2017
    6,044
    6,968
    113
    Nawala
    විජේවර්ධන, වික්‍රමසිංහ, සේනානායක, මීදෙනිය, ජයවර්ධන, මොලමුරේ, ආටිගල, කොතලාවල කියන්නේ තනි පවුලක අතු කියලා දන්නවද?

    D. R Wijewardhane (Lake house newspapers owner)

    J R Jayawardhane (President)

    Ranil Wickramasinghe (President)

    John Kothalawala (Prime minister)

    Francis Molamure (First Speaker of SL Parliment)

    Adeline Molamure (First female member of parliment)

    J H Meedeniya (Kandyan Sinhalese member of the Legislative Council of Ceylon)

    Ruwan Wijewardhane (Politician/minister)

    Upali Wijewardhane (Businessman)

    Vimala Wijewardhane (First female cabinet minister)

    Prof. Stanley Wijesundara (VC Colombo University)

    Dr. Ray Wijewardhane (VC Moratuwa University)

    Lalith Athulathmudali (Politician/minister)

    D.S. Senanayake (Prime minister)

    Dudley Senanayake (Prime minister)

    Sepala Atygalle (General)

    Themiya Hurulle (Politician)

    Irangani Serasinghe (Actress)

    Thissa Vitharana (Politician/Minister)

    Victor Tennakoon (Chief Justice)

    Wilfred Jayewardene (Chief Justice)

    ඔක්කොමලා මේ තනි පවුලේ උන්. හිතපන්කෝ ලංකාවේ සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට තැනක් තියෙනවද කියල? මුන්ට අයිති නැති වෙන ලොකු ලොකු උනුත් වෙනත් පවුල් කීපෙක සාමාජිකයින් (බණ්ඩාරනායක, රාජපක්ෂ) .
    වැඩවසම් යුගයම තමයි වෙන විදියකට ක්‍රියාත්මක වෙන්නේ.
    මේ උඩම ලෙවල් එකේ සෙට් එක විතරයි. මීට පොඩ්ඩක් පල්ලෙහා ලෙවල් වල මීට වැඩිය ඉන්නවා මුන්ගේ පවුලේ උන් . මුන්ගෙන් එකෙක් හරි වැරද්දක් කරොත් හරිහමන් දඬුවමක් හම්බෙයි කියලා හිතෙනවා නන් තණමල්විල බඩු ටිකක් හොඳට ගහල ඉන්න ඕන.

    මේ පවුල් ටිකෙන් පිට කෙනෙක්ට ලොක්කෙක් වෙන්න චාන්ස් එකක් නැහැ. ආවත් ටක් ගාලා අයින් කරවනවා. ප්‍රේමදාස, සිරිසේන, විජයානන්ද දහනායක, DB විජේතුංග විතරයි ටික කාලෙකට හරි අහම්බෙන් චාන්ස් එකක් හම්බුනේ.
    මේ පවුල Rothschild පවුලට සම්බන්දයක් තියනවා කියලා කොහෙන් හරි ගපලා පෙන්නලා, ඊටපස්සේ Rothschild පවුල රාවණාට තියන සම්බන්ද කමක් ගැන කියලා හෑල්ලක් ලියපන් කෝ ...වෙලා තියන වෙලාවක කියවන්න ..
     
    • Haha
    Reactions: NRTG

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    meke marry karna eka gana thread ekak watunoth kattiya kiyanne hoda salli bage thiyena pawulakin ganiyek ganna kiyuala.:P

    dan pawul wadaya kiyla kiyanwa, :rolleyes:

    Premadasa aththtama yakek wage wune anthima kale me pawul gahaen apu peer pressure eka handle karaganna bariwa kiyala ahala thienwa,
    naththan porage hoda wada tikak thiyenwa,
    aththatama duppath manussayao gana hithala wada karapu ekek,

    eetapasse apu ekek ge wath ehema qualities thibbe na,

    DB,Hitan are just pawns,
     
    • Like
    Reactions: NRTG